مورد علاقه ها
0
موارد بیشتر
مشاوره و تماس سریع : 09120532653
خانه
طراحی سایت
تماس با ما
درباره شرکت سپاهان گستر
مقالات
موضوعات خبری
بازاریابی اینترنتی چیست ( آشنایی با مفاهیم)
آغاز کار با بازاریابی اینترنتی
تنظیم راهبرد بازاریابی اینترنتی
ساختن لیست ایمیل موثر
ارسال و پیگیری ایمیل
آموزش و رویدادهای cms شرکت سپاهان گستر
آموزش مدیریت سایت
آزمایشگاه سپاهان گستر
تازه ترین امکانات
آموزش امکانات پرتال کنسرت
جدیدترین امکانات سایت
دستیابی به ترکیب های خلاق در تجارت الکترونیک
الهام گیری از ترکیب های خلاق موفق
آموزش سئوی سایت (آشنائی با مفاهیم واصول اولیه)
نوآوری در کسب وکارهای آنلاین و وب سایت های تجاری
طراحی سایت و تاثیر بر رشد ورونق کسب وکارها
طراحی سایت و تجارت الکترونیک
آغاز کار با بازاریابی اینترنتی
خبر مورد نظر خود را اینجا پیدا کنید.
تصمیم گیری درباره ی تعداد ایمیل های ارسالی
اگر ایمیل های زیادی بفرستید مخاطبان خود را در ایمیل غرق می کنید در مقابل اگر تعداد کمی بفرستید آن ها را با محتویات زیاد در هر ایمیل مواجه می کنید.
1397/06/05
ارسال محتوای ایمیل در راستای انتظارات مخاطبان
قانون can – spam محتوای ایمیل های ارسالی به مشترکان لیست را مشخص نمی کند.بهترین کار ارسال ایمیل با محتوایی مطابق انتظارات و علایق مشتریان است .
1395/09/22
تقویت مهارت های استفاده ی حرفه ای از ایمیل
درک قانون can-spam و پیروی از ان اهمیت دارد اما اگر ایمیل تان فقط از این قوانین پیروی کند نمی توانید روی مشتریان زیادی تاثیر بگذارید
1395/09/17
پیروی از قوانین اسپم
اسپم ها آن قدر مشکل ساز هستند که قانونگذاران قانون can-spam2003 را برای تعقیب ارسال کنندگان آن تصویب کرده اند.
1397/06/05
به فرستنده مورد اعتمادی تبدیل شوید
تمامی کاربران ایمیل ,دیر یا زود با اسپم روبه رو می شوند .مردم انقدر اسپم دریافت می کنند که در مورد بازکردن ایمیل ها تردید دارند ,مگر اینکه فرستنده را بشناسند و به او اعتماد داشته باشند.
1397/06/05
صرفه جویی در وقت با ارسال ایمیل پیگیری
یکی دیگر از فواید ایمیل این است که پیگیری را از نظر زمانی کارآمدتر می کند.برای مثال , ارسال یک خبرنامه ی ایمیلی به صدهزار یا ده هزار نفر به یک اندازه وقت می گیرد.
1397/06/05
ارسال پیام های متعدد برای سوددهی
ارسال با مشتریان آینده همیشه مثل بازی اعداد است,زیرا حتی بهترین مشتریان بالقوه و قدیمی هم هروقت که با آن ها تماس بگیرید آماده ی خرید فوری نیستند.
1397/06/05
درک ارزش مشتری قدیمی
مشتریان قدیمی راحت تر از مشتریان جدید به دست نمی ایند ,اما تجارت با آن ها سود اورتر از مشتریان بالقوه سرد مراج است.در زیر مواردی آمده است که از طریق آن ها مشتریان قدیمی باعث رشد تجارت شما می شوند.
1397/06/05
با استفاده از ایمیل سود دهی را به بالاترین سطح برسانید
تجربه زیادی در تجارت لازم نیست تا متوجه شوید مشتریان قدیمی چقدر در پیشرفت کار شما موثرند.پس از مدتی کار تجاری حتی ممکن است مشتریان قدیمی را به نام بشناسید و زمانی که آن ها را می بینید ,
1397/06/05
استفاده از شرکت های ارائه دهنده ی سرویس ایمیل
ان زمانی که می توانستید یک ایمیل بفرستید و صدتای دیگر مثل ان را چشم بسته کپی کنید گذشته است .سرویس هایی مثل فیلتر اسپم ,دیوارآتش ,پوشه های آشغال ,و همچنین بی اعتمادی مشتریان
1397/06/05
ایجاد آگاهی
اخرین بار چه زمانی هزاران کارت پستال فرستادید که مشتریان هم در به در دنبال ماشین چاپ بودند تا از آن کپی بگیرند و رویش تمبر بچسبانند و برای یک دوست بفرستند؟
1397/06/05
استفاده از مزایای بازاریابی اینترنتی
ایمیل ابزار به صرفه ای برای ارسال پیام های بازاریابی است.چرا که با استفاده از آن برای جمع بزرگی از مشتریان براساس علایق ویژه ی آن ها پیام های شخصی و هدفمندی ارسال می کنید.
1397/06/05
ارزیابی ایمیل
پیگیری مداوم تاثیر ایمیل های ارسالی باعث بهبود روش ها می شود و کمک میکند برای تنظیم پیام های بعدی ,تغییرات مقتضی روی آن پیاده شود.
1397/06/05
بهبود محتویات ایمیل با توجه به عکس العمل مشتریان
محتویات ایمیل شما باید با این موضوع که مشتریانتان ترجیح می دهند چگوه به این ابزار ارتباطی پاسخ دهند ,هماهنگی داشته باشد. بدین ترتیب مخاطب به آسانی از نظر درونی با آن ارتباط برقرار می کند
1397/06/05
تعیین هدف برای پیام های ایمیلی
وقتی در مورد تجارت تان هیجان زده هستید فکر کردن به هر کسی به عنوان یک مشتری بالقوه کار آسانی است .در واقع ممکن است مخاطبان زیادی را شناسایی کنید که به کالا یا خدمات شما نیاز دارند
1403/06/24
تصمیم گیری درباره ی شکل ظاهری ایمیل ها
عناصری مانند شکل و رنگ قسمت های مهم هر پیام ایمیلی هستند , زیرا میتوانند به کلماتی که استفاده می کنید قدرت ببخشند یا باعث شوند کلمات شما احساسی متفاوت در خواننده ایجاد کند .
1403/06/24
تصمیم گیری درباره ی محتویات ایمیل
ایمیل وسیله ی بازاریابی فوق العاده ای است اما واقعا" نمی توان از یک ایمیل چند بار استفاده کرد و توقع داشت که بر فروش تاثیر بگذارد .تا جایی که ممکن است پیام ها را مختصر و مفید نگه دارید.
1397/06/05
کاربرد اصول بازاریابی اولیه برای پیام های ایمیلی
برای متقاعد کردن مشتریان جهت خرید کالا یا خدمات تان باید یکی یا هردو پیام زیر را منتقل کنید: کالا یا خدمات شما منحصر به فرد است و مشتریان آن ها را نمی شناسند. تلاش می کنید مشتریانی را آگاه کنید که احتمالا" به کالا یا خدمات شما نیاز دارند , بنابراین از شما خرید می کنند.
1397/06/05
مشخص کردن پیام در بین تمامی ابزارهای دیگر
احتمالا" در طول روزها , ماه ها و سال های متمادی برای بازاریابی از پیام ها و ابزارهای مختلفی استفاده می کنید تا از هر وسیله ی موثر و لازم برای جذب و نگهداری مشتری بهره برده باشید .
1397/06/05
ترکیب ایمیل با ابزارهای دیگر
پیام رسانی با ابزارهای مختلف راه موثری برای بازاریابی تجاری است , اما احتمالا" زمانی که بیشترین نتیجه را از این شکل پیام رسانی به دست می آورید
1397/06/05
1