مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

تقویت مهارت های استفاده ی حرفه ای از ایمیل

درک قانون can-spam و پیروی از ان اهمیت دارد اما اگر ایمیل تان فقط از این قوانین پیروی کند نمی توانید روی مشتریان زیادی تاثیر بگذارید .سرویس دهنده های اینترنت و ایمیل انتظار دارند فعالیت های شما در زمینه ی بازاریابی اینترنتی از استاندردهای صنعت حرفه ای پیروی کند .اجرای راهبرد بازاریابی خودتان در راستای استاندارد های حرفه ای باعث می شود اعتماد مشتریان را جلب کنید و آن ها نیز بین ایمیل دهندگان قانونی و اسپمرها تمایز قائل شوند.

شفافیت کامل در جمع آوری آدرس



قانون can- spam شما را تشویق می کند تا از مشترکانتان برای ارسال ایمیل تجاری تایید مثبت داشته باشید.اما حرفه ای تر این است که زمان درخواست اجازه اقدامات دیگری نیز برای شفافیت کامل این روند انجام دهید.با اجرای توصیه های زیر از مشتریان به صورت حرفه ای تایید بگیرید.


برای ارسال ایمیل به هر جایی و هر کسی که آدرسش را می گیرید به طور شفاف اجازه بخواهید.
فرقی نمی کند که با مشتریان بالقوه کارت پستال تبادل می کنید یا به طور شخصی و یا از طریق فرمی در وبسایت آدرس ایمیل جمع می کنید.


اگر از گزینه ی لیست ایمیل در فرم های وبسایت استفاده می کنید ,همه ی این گزینه ها را به عنوان پیش فرض تیک نخورده نگه دارید.


برای تمامی مشترکان جدید لیست ایمیل پیام خوشامد گویی بفرستید.
بطور منظم ایمیل های یاد اوری درخواست اجازه بفرستید تا مطمئن شوید مشترکان لیست هنوز به دریافت ایمیل علاقمندند.

به مخاطبان اجازه دهید از دریافت ایمیل انصراف دهد.



قانون Can –spam شمارا ملزم می کند ایمیل تان شامل بخشی باشد که به مخاطب اجازه دهد از دریافت ایمیل های بعدی انصراف بدهد اما این قانون مشخص نمی کند چه روش هایی برای فرایند درخواست های انصراف مناسب است .از مشترکان بخواهید در پاسخ به ایمیل های شما درخواست انصراف احتمالی خود را اعلام کنند .انصراف مشتری های بالقوه و مشتریان قدیمی را به طور دستی پیگیری کنید هرچند این روند در مورد لیست های طولانی ممکن است خسته کننده باشد.


حرفه ای ترین و خودکارترین شیوه برای انصراف از اشتراک استفاده از شرکت سرویس دهنده ای است که با یک کلیک هر کسی را که درخواست حذف می دهد به طور خودکار و دائمی از لیست کلیه ی ایمیل ها حذف می کند .


بیشتر شرکت های سرویس دهنده ی معروف به طور خودکار پیوند لغو اشتراک تک کلیکی را به ایمیل هایشان اضافه می کنند و زمانی که مشترک روی ان کلیک می کند سرویس دهنده به طور خودکار او را حذف می نماید یا وضعیت مشترک را در پایگاه داده ها به حذف شده تغییر می دهد بدین ترتیب ارسال ایمیل به مشترک در جا قطع می شود.

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها