مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

با استفاده از ایمیل سود دهی را به بالاترین سطح برسانید

افزایش سود با رجوع مشتریان قدیمی

تجربه زیادی در تجارت لازم نیست تا متوجه شوید مشتریان قدیمی چقدر در پیشرفت کار شما موثرند.پس از مدتی کار تجاری حتی ممکن است مشتریان قدیمی را به نام بشناسید و زمانی که آن ها را می بینید , ماشین را نگه دارید یا وقتی شماره شان روی گوشی تلفنتان می افتد , هیجان زده شوید.

احتمالا" بهترین کار برای ایجاد وفاداری , تکرار خرید و رجوع دوباره ی مشتریان , این است که با ارسال ایمیل های با ارزش و منظم چند قدم از مشتریان جلوتر باشید .مشتریانی که دوباره رجوع می کنند , خیلی بیشتر از مشتریان بالقوه آینده – کسانی که بطور کلی از تجارت شما اطلاعی ندارند .ممکن است با یک پیام به سرعت خرید کنند.مشتریانی که با تجارت شما آشنایی دارند , دارای پیشینه ای از شما هستند که جبران کننده ی تمامی آن پیام ها و ابزارهایی است که تازه می خواهید برای یک مشتری بالقوه ی سرد مزاج بفرستید و توضیح دهید چرا کالا و خدمات تان ارزش هزینه کردن دارد .

هرچه تعداد مشتریانی که با کارتان آشنایی بیشتری دارند زیادتر باشد , پیام های کمتری باید ارسال کنید .گاهی اوقات ایجاد ارتباط تجاری مجدد به سادگی یاد آوری پرداخت پول یا آگهی برای اطلاع رسانی درباره ی کالاهای جدید و به روز شده است .
دیدگاه ها
پربازدیدترین ها