مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

تعیین هدف برای پیام های ایمیلی

وقتی در مورد تجارت تان هیجان زده هستید فکر کردن به هر کسی به عنوان یک مشتری بالقوه کار آسانی است .در واقع ممکن است مخاطبان زیادی را شناسایی کنید که به کالا یا خدمات شما نیاز دارند ,اما بسیاری از افراد به بهانه های مختلف از شما خرید نخواهند کرد.
در عین حال ممکن است موقعیت های زیادی برای انتقال پیامتان داشته باشید که اصلا " توجهی به آن ها نکرده اید . با هدف قرار دادن مشتری هایی که فکر می کنید بیشتر احتمال دارد از شما خرید کنند و جدا کردن آن هایی که احتمالا" هرگز از شما خرید نخواهند کرد , ایمیل تاثیر گذارتری ارسال می کنید .
با پاسخ به سوال های زیر تصمیم بگیرید که چه کسی باید دریافت کننده ی ایمیل شما باشد .


• چه کسانی احتمالا " نیازمند خدمات یا کالای شما هستند ؟
• چه کسانی قبلا " مشتری کالا یا خدماتی مشابه کالا و خدمات شما بوده اند ؟
• چه کسانی خریدار کالا و خدماتی مشابه کالا و خدمات شما هستند ؟
• چه کسانی قبلا " مشتری شما بوده اند و چه زمانی احتمالا " دوباره آمادگی خرید دارند ؟

 
دیدگاه ها
پربازدیدترین ها