مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

صرفه جویی در وقت با ارسال ایمیل پیگیری

یکی دیگر از فواید ایمیل این است که پیگیری را از نظر زمانی کارآمدتر می کند.برای مثال , ارسال یک خبرنامه ی ایمیلی به صدهزار یا ده هزار نفر به یک اندازه وقت می گیرد.
اضافه کردن مشتریان بالقوه به لیست پایگاه داده ها در طول زمان به ارسال تعداد زیادی ایمیل پیگیری و پشت سر هم منتهی میشود.اگر به جای ایمیل از روش های سنتی تر ارتباطی استفاده می کردید نمی توانستید آن را به این شکل مدیریت کنید..

پایین اوردن هزینه ها



پیگیری پیام ها شانستان را برای کسب درامد بیشتر در طول زمان افزایش می دهد .البته فقط در صورتی که هزینه های پیام های شما از سود زیادی که پیام های مکرر به دنبال می اورند کمتر باشد .چالش اصلی ,درک چگونگی ارسال پیام های پیگیری بدون صرف هزینه های زیاد است .


تصمیم گیری درباره ی اینکه روش تکرار پیام هایتان خیلی گران است یا نه مانند جمع بستن کل هزینه های تبلیغات یا اکتفا کردن به درصد تصادفا" منطقی از سود برای هزینه های بازاریابی ,کار ساده ای نیست .واقعیت این است که برخی از پیام های تکراری هزینه ی به دست آوردن یک مشتری جدید را افزایش می دهند و برخی دیگر این هزینه را کاهش می دهند.خرج کردن بیشتر برای تکرار پیام های بازرگانی جهت پایین آوردن هزینه ها ممکن است قابل درک نباشد.اما درک این مفهوم برای انجام انتخاب های درست در زمینه ی هزینه ها ی بازاریابی اهمیت دارد .


درک دور نمایی درست از هزینه ها



وقتی صاحب تجارت کوچکی هستید می توانید به جای اطمینان از اینکه پولی که خرج می کنید بیشتر ارزش دارد یا سودی که برمی گردد به اسانی روی کم کردن هزینه ها تمرکز کنید.بررسی قیمت ها بر حسب مقدار بازگشت آن ها راه خوبی برای اطمینان از این است که مقدار هزینه ها سوددهی دارند یا تنها حساب بانکی شما را خالی می کنند یکی از دلایلی که باعث می شود ایمیل روشی عالی برای بیشینه کردن سود باشد این است که بازاریابی ایمیلی برای هر یک ریالی که صرف ارسال ایمیل می شود برگشت سود بالایی دارد.


درک هزینه ی مورد نیاز برای جذب مشتری



میزان پولی که باید صرف جذب مشتریانی کنید که اصلا" از کالا یا خدمات شما آگاهی ندارند هزینه ی کسب نامیده می شود .

محاسبه ی هزینه ی کسب برای هر مشتری به دو دلیل زیر اهمیت دارد:


• محاسبه ی هزینه ی هر مشتری به درک اینکه ایا همان مقدار سود را می توان با هزینه ی پایین تر به دست آورد کمک می کند .
• هزینه هر مشتری محکی برای تصمیم گیری درباره ی این است که ایا خرج کردن پول بیشتر برای بازاریابی سود آورتر خواهد بود یا نه .


کاهش هزینه ی کسب از طریق ایمیل



فرض کنید صاحب شرکت خرده فروشی هستید.جایی که بیشتر فروش شما از طریق سمینارهای گروهی و هفتگی در فروشگاهتان انجام می شود.هرگاه کسی را که در جریان ایجاد شبکه ی ارتباطی ملاقات کرده اید به سمینارتان بیاید و خرید کند ,این یک سود خالص از تلاش هایتان در زمینه ی بازاریابی شبکه ای است.ده نفر از بیست نفری که ملاقات کرده اید نیز در لیست خبرنامه ثبت نام کرده اند.نشان می دهد دلارهایی که صرف بازاریابی شده اند چقدر موثر بوده اند.


بسیاری از تجارت ها با تکیه بر قدرت پایگاه داده های مشتریانشان خرید و فروش می کنند .دارا بودن اطلاعات و جزئیات تماس ,اطلاعاتی درباره ی نحوه ی خرید ,الگوهای خرید ,و علایق مشتریان دارایی هایی هستند که تجارت شما را ارزشمند تر می سازند و سود و رشدتان را قابل پیش بینی می کنند. هم به خودتان کمک می کنید بازگشت سود کل دارایی تان را بیشینه کنید و هم لیست ایمیل تان را گسترش می دهید .

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها