مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

ارزیابی ایمیل

پیگیری مداوم تاثیر ایمیل های ارسالی باعث بهبود روش ها می شود و کمک میکند برای تنظیم پیام های بعدی ,تغییرات مقتضی روی آن پیاده شود.
ارزیابی ایمیل با بیان اهداف قابل ارزیابی آغاز می شود و با پیگیری و ارزیابی نتایج , برای تشخیص اینکه به این اهداف رسیده اید یا نه , ادامه می یابد.
این اهداف ممکن است شامل موارد زیر باشند :

• افزایش بازدید کنندگان سایت تا حدی مشخص
• افزایش تعدادسفارشات یا خریدها تا حدی مشخص
• دریافت بازخورد و اطلاعات درباره ی موضوعی مشخص
• افزایش تعداد شرکت کنندگان در برنامه ها تا تعدادی مشخص
• تغییر دیدگاه یا درک مشتریان در طول زمانی مشخص
• گسترش پایگاه اطلاعات تماس تا تعداد مشخص

با پیگیری سرزده از سرویس دهنده ی ایمیل می توانید نتایج پیام را پیگیری و ارزیابی کنید.سرویس دهنده به طور دقیق به شما می گوید چه کسانی ایمیل تان را باز کرده اند یا روی پیوند داخل آن کلیک کرده اند.

با این همه ارزیابی تان از ایمیل نباید کاملا" بر اساس تعداد این گونه کلیک ها باشد.مثلا " می توانید از مردم بخواهید با شما تماس بگیرند و اطلاعات بیشتری بخواهند.بدین ترتیب با شمارش تعداد این تماس ها و اینکه مردم زمان تماس چه می گویند ,می توانید تاثیر گذاری ایمیل تان را ارزیابی و پیگیری شامل موارد زیر استک
از مخاطب بخواهید برای دریافت پیشنهادی ,ایمیل شمارا چاپ کند,سپس می توانید تعداد مشتریانی را بشمارید که ایمیلی چاپ شده به دفتر یا فروشگاه برمی گردانند.

از مخاطب بخواهید هنگام پاسخگویی پیام شمارا تکرار کند.ببینید در چند ایمیل این کار را انجام می دهند.
از مخاطب بخواهید فرم آن لاینی را پر کند .اطلاعات جمع آوری شده از این فرم ها را تجزیه و تحلیل کنید.
از آن ها بخواهید ایمیل شمارا برای یک دوست یا همکار ارسال کنند.تعداد مشترکانی را که در پی فوروارد کردن پیام به شما اضافه شده اند , بشمارید.

فعالیت های ذکر شده در قسمت کالای ایمیل تان را پیگیری کنید.تفاوت بین میانگین سطح فعالیت و تغییر در فعالیت را محاسبه کنید.
دیدگاه ها
پربازدیدترین ها