مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

ترکیب ایمیل با ابزارهای دیگر

پیام رسانی با ابزارهای مختلف راه موثری برای بازاریابی تجاری است , اما احتمالا" زمانی که بیشترین نتیجه را از این شکل پیام رسانی به دست می آورید , ممکن است استفاده از ابزارهای ارتباطی محدود به صرفه تر به نظر برسد.
ااستفاده از ایمیل برای پیگیری هدفمند , یکی از بهترین راه های بهینه سازی نتیجه ی کلی بازاریابی است که برای آن هزینه می کنید.
مثال زیر به شما می گوید که چگونه از پیگیری هدفمند بهره ببرید :

1. از ابزارهای بازاریابی سنتی برای ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه استفاده کنید.
برای نمونه اگر صاحب پیتزا فروشی هستید می توانید یکی از کارکنان را در پیاده روی شلوغ بگذارید تا با نگهداشتن یک علامت با مشتریان بالقوه صحبت کند.


2. اطلاعات تماس یا علایق مشتریان بالقوه ای را که به اولین تماس شما پاسخ مثبت داده اند , جمع آوری کنید.
از این افراد مقابل یک برش پیتزای رایگان ایمیل شان را بخواهید و بپرسید دوست دارند چه نوع کوپنی از طریق ایمیل دریافت کنند.


3. بر اساس اطلاعاتی که جمع آوری می کنید , ایمیل های شخصی ارسال کنید.
مثلا" اگر مشتری به بال مرغ علاقه نشان داد کوپن های بال مرغ برایش بفرستید . همچنین از مشتری بخواهید منویی را به طور خلاقانه در ایمیل جای داده اید , چاپ کند و پیشنهاد شمارا برای دوستی دیگر فوروارد کند.
 
دیدگاه ها
پربازدیدترین ها