مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

کاربرد اصول بازاریابی اولیه برای پیام های ایمیلی

برای متقاعد کردن مشتریان جهت خرید کالا یا خدمات تان باید یکی یا هردو پیام زیر را منتقل کنید:

کالا یا خدمات شما منحصر به فرد است و مشتریان آن ها را نمی شناسند.


تلاش می کنید مشتریانی را آگاه کنید که احتمالا" به کالا یا خدمات شما نیاز دارند , بنابراین از شما خرید می کنند.


کالا یا خدمات شما به سادگی قابل شناسایی و به راحتی در دسترس است .
چالش اصلی شما این است که مشتریان را متقاعد کنید که کالا و خدمات شما بهترین انتخاب در بین رقبای تجاری است.


ایجاد ارتباط با پیامی به یاد ماندنی که باعث شود مشتری باعث شود مشتری پاسخ مثبت دهد , تلاش زیادی می خواهد .ارتباط موثر در بازاریابی , مستلزم کاربرد راهکارهای بسیار و تفکری ماهرانه است تا پیام های شما در بین انبوه پیام های شما در بین انبوه پیام های دریافتی مشتریان خود را نشان دهند.


استفاده از اصول بازاریابی برای پیام های ایمیلی کمک می کند تا مطمئن شوید اقداماتتان با مخاطب و اهداف کلی کار هماهنگی دارد .با آنکه می توانید برای راهبردهای فنی بازاریابی ایمیلی این کتاب به طور همزمان از صدها اصل بازاریابی استفاده کنید , اما سعی کنید ساختن شیوه ی پیام رسانی مورد نظرتان را با تعداد کمی از اصول کلی در ذهن شروع کنید.


اصول بازاریابی , چرخه ی پویایی از سه مرحله مقدماتی زیر است :



1. پیام و بهترین مخاطبان آن را مشخص کنید.
2. پیام را با استفاده از ابزاری ارائه دهید که با مخاطب و پیام شما بیشترین هماهنگی را دارد.
3. نتایج را ارزیابی کنید و برای تصمیم گیری درباره ی پیام های بعدی از تجربه و همچنین اصول بازاریابی اصلاح شده استفاده کنید.

 

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها