احتمالا" در طول روزها , ماه ها و سال های متمادی برای بازاریابی از پیام ها و ابزارهای مختلفی استفاده می کنید تا از هر وسیله ی موثر و لازم برای جذب و نگهداری مشتری بهره برده باشید .
با
نشان دار کردن و یکسان نگه داشتن عناصر طراحی و خصوصیات پیام هایتان در طول زمان , به تک تک آن ها قدرت می بخشید و پیام های بعدی را برای مخاطبتان به یاد ماندنی تر می کنید.زمانی که مشتریان نشان ویژه ی شما را بشناسند و
محتوای پیام به نظرشان آشنا برسد , احتمالا" به ایمیل تان پاسخ مثبت می دهند .برای تمامی پیام های بازاریابی به گونه ای برنامه ریزی کنید که مطمئن شوید هر پیامی شامل عناصر طراحی ویژه ای است که باعث می شود مشتری آن را در بین پیام های مختلف بشناسند.
ایده های زیر درباره ی نشان دار کردن ایمیل به شما کمک می کند به تمامی پیام های بازاریابی تان شکل و حسی آشنا بدهید :
با استفاده از طرح های رنگی که هم به صورت آن لاین و هم در چاپ خوب به نظر می رسند , لوگویتان را طوری طراحی کنید که در تمامی چاپ ها و قالب های دیجیتال قابل تشخیص و خواندن باشد.
به طور کلی لوگو و رنگ های کار شما باید در موارد زیر ثابت باشند :
• نشان ها
• فرم های سفارش
• فرم های ثبت ایمیل
•
وبسایت• رسیدها
• کارت های تجاری
• ایمیل ها
نام شرکت خود را در تمامی ابزارهای بازاریابی بیاورید.
نام خود را در موارد زیر بنویسید:
• قسمت فرستنده ی ایمیل
• آدرس ایمیل
• امضای ایمیل
• فهرست راهنمای آن لاین
• وبلاگتان
شکل پیامتان را در ابزارهای مختلف ثابت نگه دارید.
وقتی پیامتان را با ابزارهای مختلف تکرار می کنید,دقت کنید عناصر زیر در آن ثابت باشند:
• فونت
• صفحه بندی
• شکل ها
• عنوان ها
• اطلاعات تماس
• درخواست عملکرد
اگر می خواهید تنها از پیام های کلامی مثل رادیو , پادکست, و ایمیل های متنی استفاده کنید , دقت کنید نشان تجاری تان به طور موثری با استفاده از کلمات منتقل شده باشد .