در حال بارگزاری
تازه وارد هستید؟
برای تکمیل عملیات خود ثبت نام کنید
برای عضویت در سایت شماره همراه خود را وارد نمایید تا رمز عبور برای شما ارسال شود.
عضو هستید؟
برای تکمیل عملیات خود وارد شوید
فراموشی رمز عبور
اگر ایمیل هایی منظم با محتوای ارزشمند بفرستید ,افرادی که آمادگی خرید ندارند ,شما وتجارت تان را به خاطر خواهند سپرد و زمانی که آمادگی پیدا کردند آن را به یاد خواهند اورد .اگر محتوای ایمیلتان ارزش ذخیره کردن داشته باشد ,مشتریان فعلی و بالقوه ممکن است پوشه ای با نام شرکت شما روی صفحه ی کامپیوتر درست کنند و برای مراجعه در آینده ایمیل هایتان را در ان ذخیره کنند. زمانی که آن ها را دوباره برای خواندن باز می کنند ,پیامتان دوباره منتقل می شود .
در زیر روش هایی آمده که میتواند برای به یاد ماندن و مراجعات بعدی استفاده شود :
• خبرنامه ایمیلی تان را روی وب سایت بایگانی کنید.• از مخاطبان بخواهید ایمیل های شما را در پوشه ای در برنامه ی ایمیل شان ذخیره کنند.• از مخاطبان بخواهید ایمیل تان را چاپ کنند و برایتان بفرستند.• ایمیل هایتان را چاپ کنید و در دفتر تصویری روی پیشخان قرار دهید تا بتوانید به پیشنهادهای اخیرتان رجوع کنید و نمونه های عملی را برای اثبات ارزش لیست ایمیل تان ببینید.