مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

ایجاد آگاهی

اخرین بار چه زمانی هزاران کارت پستال فرستادید که مشتریان هم در به در دنبال ماشین چاپ بودند تا از آن کپی بگیرند و رویش تمبر بچسبانند و برای یک دوست بفرستند؟برنامه ایمیل دکمه ای دارد که با آن بسیاری از کاربران به آسانی می توانند یک کپی از ایمیل شما را به یک یا چند آدرس از لیست خودشان بفرستند.شرکت های ارائه دهنده ی خدمات ایمیل ,پیوند فوروارد قابل ردیابی درست کرده اند که می توانید آن را جزو ایمیل تان قرار دهید تا متوجه شوید چه کسی ایمیل شما را فوروارد کرده است.



شماره یک بمانید



اگر ایمیل هایی منظم با محتوای ارزشمند بفرستید ,افرادی که آمادگی خرید ندارند ,شما وتجارت تان را به خاطر خواهند سپرد و زمانی که آمادگی پیدا کردند آن را به یاد خواهند اورد .اگر محتوای ایمیلتان ارزش ذخیره کردن داشته باشد ,مشتریان فعلی و بالقوه ممکن است پوشه ای با نام شرکت شما روی صفحه ی کامپیوتر درست کنند و برای مراجعه در آینده ایمیل هایتان را در ان ذخیره کنند. زمانی که آن ها را دوباره برای خواندن باز می کنند ,پیامتان دوباره منتقل می شود .

در زیر روش هایی آمده که میتواند برای به یاد ماندن و مراجعات بعدی استفاده شود :


• خبرنامه ایمیلی تان را روی وب سایت بایگانی کنید.
• از مخاطبان بخواهید ایمیل های شما را در پوشه ای در برنامه ی ایمیل شان ذخیره کنند.
• از مخاطبان بخواهید ایمیل تان را چاپ کنند و برایتان بفرستند.
• ایمیل هایتان را چاپ کنید و در دفتر تصویری روی پیشخان قرار دهید تا بتوانید به پیشنهادهای اخیرتان رجوع کنید و نمونه های عملی را برای اثبات ارزش لیست ایمیل تان ببینید.

 

دیدگاه ها
علی احمدی:
سلام ، ممنونم از اطلاعات خوبتون
0
 
0

پربازدیدترین ها