مورد علاقه ها
0
موارد بیشتر
مشاوره و تماس سریع : 09120532653
خانه
طراحی سایت
طراحی سایت اطلاع رسانی
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت خرید و فروش ملک
طراحی سایت پورتال آگهی
طراحی سایت رزرو آنلاین بلیط
طراحی سایت آرایش و زیبایی
طراحی سایت آژانس مسافرتی و گردشگری
طراحی سایت آموزش زبان
طراحی سایت رزرواسیون جامع خدمات شهروندی
طراحی سایت رزرو سالن های ورزشی
طراحی سایت رزرواسیون ویژه مطب پزشک و مراکز درمانی
سایت نمایش آنلاین فیلم
طراحی سایت در اصفهان به شیوه موتور جستجوی کالا
طراحی فروشگاه آنلاین کتاب و سایت ویژه ناشرین
طراحی سایت ویژه فروشندگان لوازم یدکی خودرو
طراحی سایت ویژه فروشگاه سنگ و سنگبری
نرم افزار اندروید
مقالات
مقالات آموزشی
آموزش سئوی سایت
نوآوری در کسب و کار
طراحی کاتالوگ آنلاین
فیلم ها
تماس با ما
درباره شرکت سپاهان گستر
موضوعات خبری
بازاریابی اینترنتی
آغاز کار با بازاریابی اینترنتی
تنظیم راهبرد بازاریابی اینترنتی
ساختن لیست ایمیل موثر
ارسال و پیگیری ایمیل
آموزش و رویدادهای cms
آموزش مدیریت سایت
آزمایشگاه سپاهان گستر
تازه ترین امکانات
آموزش امکانات پرتال کنسرت
جدیدترین امکانات سایت
دستیابی به ترکیب های خلاق
الهام گیری از ترکیب های خلاق موفق
آموزش سئوی سایت
نوآوری در کسب وکار
طراحی سایت و تاثیر بر مشاغل
طراحی سایت و تجارت الکترونیک
ساختن لیست ایمیل موثر
خبر مورد نظر خود را اینجا پیدا کنید.
اضافه کردن تصویر به ایمیل
تصاویر , ظاهر و حس ایمیل تان را تغییر می دهند و به تقویت تاثیرگذاری بیشتر محتوای ایمیل کمک می کنند .تصاویر ,لنگرهای تصویری قوی برای انتقال پیام اصلی هستند و متن شما را به بخش هایی تقسیم می کنند که راحت تر خوانده می شوند
1397/06/05
اضافه کردن فهرست مطالب به ایمیل
شود . فهرست مطالب فقط وقتی لازم است که برای دیدن ان ها باید به پایین صفحه رفت .اگر فکر می کنید به خاطر حجم مطالب به فهرست نیاز دارید چند لحظه به این فکر کنید که دارید در یک ایمیل اطلاعات زیادی ارسال می کنید
1397/06/05
اضافه کردن پیوندهای جهت یابی
پیوندهای جهت یابی پیوندهای htmlهستند که به مخاطب اجازه می دهند به سرعت در متن ایمیل به لنگرهای تصویری برسد .اگر ایمیل شما یک یا چند عنوان یا محتوا دارد که مخاطب باید برای دیدن ان به پایین صفحه برود
1397/06/05
نام گذاری پیوندها
یکی از مهم ترین مسائل درباره ی پیوند متن انتخاب کلمات مناسب برای نامگذاری ان است اگر چه نمی توانید تمامی نکات را درباره ی هر پیوندی که نامگذاری می کنید رعایت کنید اما می توانید از نکات زیر برای ایجاد پیوندهای مناسب
1395/10/13
استفاده از پیوند متن
پیوندهای متن کلمات یا عباراتی هستند که وقتی روی ان ها کلیک می کنید به کارهایی ویژه منتهی می شوند .وقتی کسی روی پیوندی کلیک می کند پیوندها از طریق html به کامپیوتر می گویند که چه کاری انجام دهد
1397/06/05
استفاده از جملات و پاراگراف های طولانی تر
انتقال کل پیام در بدنه ی ایمیل وسوسه انگیز است .اگر پیامتان کوتاه و برای خواننده جذاب باشد جای دادن کل پیام در ایمیل ممکن است با اهداف شما و مخاطبانتان هماهنگ باشد
1397/06/05
گنجاندن عناوین
عناوین عباراتی هستند که متن های طولانی را خلاصه یا مشخص می کنند .بدون شک عناوین مهم ترین بخش در متن ایمیل هستند زیرا مخاطب با بررسی ان ها تصمیم می گیرد که ایا محتوای ایمیل ارزش خواندن دارد یا نه.
1397/06/05
استفاده از عناصر استایلی (style elements)
عناصر استایلی متغیر ها یی هستند که بدون تغییر فونت بر بخشی از متن تاکید می کنند بخش های بعدی مفیدترین عناصر استایلی و مناسب ترین برنامه را به شما معرفی می کند.
1397/06/05
گنجاندن متن در ایمیل
متن در پیامهای بازاریابی ایمیلی ضروری است ایمیل های ساده که فقط متن دارند در مقایسه با ایمیل هایی که شامل عناصر طراحی html در کنار متن هستند عملکرد کاملا" ضعیف تری دارند بنابراین استفاده از عناصر طراحی متن را متعادل می کند متن های بسیار ساده باعث می شوند
1397/06/05
تاکید بر مزایای فوری
اطلاعاتی را که بر مزایای کالاها و خدمات تاکید می کنند .برای استفاده در متن ایمیل نگه دارید و از خط قسمت برای اینکه به مخاطب بگویید چرا ایمیل تان را فوری باز کند بهره ببرید .بیان مزیت باز کردن فوری ایمیل احساس فوریت ایجاد می کند
1397/06/05
استفاده از آدرس ایمیل برای شناخته شدن
پیام های مربوط به بازاریابی ایمیلی را با ادرس ایمیل شخصی که سرویس دهنده هایی مانند یاهو , هات میل و غیره ایجاد کرده اند نفرستید.زیرا این ادرس های ایمیل شامل اطلاعات کافی برای شناسایی شما و کارتان به عنوان فرستنده نیستند
1397/06/05
نوشتن جذاب سطرهای موضوع و فرستنده ی ایمیل
برنامه ی ایمیل شخصی قسمت هایی از اطلاعات مربوط به سربرگ ایمیل را نشان می دهد که کاربران ایمیل هایشان را طبق ان دسته بندی و اولویت بندی می کنند و تصمیم می گیرند چگونه هر ایمیل را باز و نگاه کنند
1397/06/05
حفظ ثبات نشان تجاری در قالب های متعدد ایمیل
اگر از قالب های متعددی استفاده کنید و همه ی قالب ها با نشان شما هماهنگی کافی نداشته باشند ممکن است مخاطب همه ی ایمیل ها را نشناسد.از طرفی اگر نتواند بین قالب های شما تفاوت قائل شود
1397/06/05
هماهنگی ایمیل با نشان تجاری
تمامی ارتباطات تجاری شما باید دارای عناصر ثابتی باشند که ان ها را نشان دار کند .ایمیل ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند متناسب کردن ایمیل با نشان تجاری به خواننده احساس اطمینان می دهد
1397/06/05
برای افزایش تاثیر عکس ها ایمیل هایتان را نشان دار کنید
نشان دار کردن یعنی استفاده از عناصر طراحی گرافیکی برای بخشیدن هویتی ثابت و منحصر به فرد به تجارت تان هنگامی که از شخصیت تجاری تان تصویر ذهنی می سازید .
1397/06/05
از پنجره ی پیش نمایش بیشترین استفاده را ببرید
پنجره ی پیش نمایش پنجره ای در برنامه ی ایمیلی است که به کاربر اجازه می دهد قسمت کوچکی از ایمیل را بدون باز کردن کل ان ببیند.تعداد روز افزونی از برنامه های ایمیلی به کاربر اجازه می دهد
1397/06/05
استفاده از ستون برای سازماندهی متن
جا دادن لنگرهای تصویری در یک چهارم شیوه ی مناسبی برای جلب توجه به موضوعات مختلف است .اما در صورتی که لنگرهای تصویری و محتوای مربوط به ان را متناسب با الگوهای مختلف سازماندهی نکنید
1397/06/05
جانمایی لنگرهای تصویری و محتوا
روش خوب برای جانمایی محتوا این است که الگوی ایمیل را به صورت ذهنی به چهار بخش تقسیم کنید و سپس لنگرهای تصویری و محتوای مربوط را به ترتیبی که مشتری دوست دارد
1397/06/05
مقدمات صفحه بندی ایمیل
مشتریان سعی می کنند با استفاده از صفحه بندی ایمیل به عنوان راهنمای چشمی توجهشان را بر محتوای ایمیل متمرکز کنند.
1397/06/05
طراحی ایمیل
صمیم گیری درباره ی طراحی محتوا و صفحه آرایی ایمیل تان احتمالا" مهم ترین تصمیم در اجرای راهبرد بازاریابی ایمیلی است .
1397/06/05
شروع »»
قبل »
1
2