مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

جانمایی لنگرهای تصویری و محتوا



روش خوب برای جانمایی محتوا این است که الگوی ایمیل را به صورت ذهنی به چهار بخش تقسیم کنید و سپس لنگرهای تصویری و محتوای مربوط را به ترتیبی که مشتری دوست دارد توجهش را بر روی بخش متمرکز کند جای دهید.از انجایی که قسمت چپ بالا بیشتر توجه خواننده را به خود جلب می کند مهم ترین لنگرهای تصویری و متن های ایمیل را انجا بگذارید.اگر چه مجبور نیستید از الگوی ایمیل برای تقسیم کردن محتوای به چهار قسمت به صورت چشمی استفاده کنید اما باید از الگویی برای تاکید بر روی متنی مهم در قسمت بالا سمت چپ استفاده نمائید .در اینجا مثال هایی از جا دادن محتوای ایمیل در یک چهارم بالا سمت چپ امده است:

نشان تجاری تان را نمایش دهید.


به احتمال زیاد مخاطب وقتی ایمیل تان را می خواند که منبع ان را تشخیص دهد .دقت کنید نام شرکت لوگو و دیگر عناصر طراحی که نشان شما را مشخص می کنند در جایی در قسمت چپ بالا دیده شوند.

پیامتان را با عنوان اصلی شروع کنید.

عنوان اصلی در قسمت بالا سمت چپ به طور کامل جای نمی گیرد اما اگر ان را از انجا شروع کنید بیشتر توجه جلب می کند.

فراخوان انجام کار را به ایمیل تان اضافه کنید.

اگر ایمیل تان شامل پیشنهادات ارزشمندی است دقت کنید پیشنهاد اصلی تان را در قسمت چپ بالا قرار دهید یا حداقل در انجا به ان اشاره کنید .اگر قصد اصلی ایمیل این است که مشتریان بخش ویژه ای از ان را بخوانند که شامل درخواست انجام کار همراه با اطلاعات پشتیبان است دقت کنید از قسمت چپ بالا برای تشویق مشتری به اینکه به کدام قسمت نگاه کنید ,استفاده کنید.

از قویترین لنگرهای تصویری استفاده کنید.

لنگرهای تصویری مثل علامت ها,دایره ها,و طرح های گرافیکی توجه مخاطب را به محتوای مهم جلب می کنند .لنگرهای تصویری در قسمت بالا سمت چپ زمانی را که مشتری باید برای پیدا کردن مطالب مهم صرف کند کوتاه می کنند .

اندازه ی تصاویر را محدود کنید.

تصاویر جلب توجه می کنند اما اگر در ایمیل تصویری بگذارید که بیشتر حجم قسمت بالا سمت چپ را بگیرد ممکن است مخاطب متن مربوط به تصویر را از دست بدهد .اگر تصمیم دارید در قسمت یک چهارم چپ بالا تصویری قرار دهید از تصویر کوچکی استفاده کنید به طوری که چند کلمه ی اول عنوان متن نیز در کنار ان جای بگیرد.

به خواننده نشان دهید به کجا باید نگاه کند.

اگر ایمیل تان حاوی موارد مهمی در یک چهارم های مختلف است از پیوند های جهت یابی و مسیر یابی در قسمت چپ بالا برای کمک به مخاطب جهت جانمایی در ایمیل استفاده کنید.برای نمونه یک چهارم سمت چپ بالا در ایمیل ممکن است شامل جدولی با پیوند های جهت یابی باشد .
 
دیدگاه ها
پربازدیدترین ها