مورد علاقه ها 0
تلفن تماس با ما 36411130-031

از پنجره ی پیش نمایش بیشترین استفاده را ببرید

پنجره ی پیش نمایش پنجره ای در برنامه ی ایمیلی است که به کاربر اجازه می دهد قسمت کوچکی از ایمیل را بدون باز کردن کل ان ببیند.تعداد روز افزونی از برنامه های ایمیلی به کاربر اجازه می دهد از این پنجره استفاده کند تا قسمت هایی از ایمیل را قبل از باز کردن یا کلا" بدون نیاز به باز کردن ان را ببیند.پنجره ی پیش نمایش یکی از مهم ترین بخش ها دربازاریابی ایمیلی است زیرا با استفاده از ان کاربران قبل از تصمیم به باز کردن ایمیل قسمتی از مطالب ان را می بینند.به علاوه این پنجره بیش از عنوان ایمیل اطلاعات در اختیار خواننده قرار می دهد.طراحی محتوای ایمیل با استفاده ی بهینه از پنجره ی پیش نمایش تعداد افرادی را که ایمیل شما را باز می کنند افزایش می دهد و به کاربران انگیزه می دهد قبل از تصمیم برای خواندن مطالب بیشتر یا اقدام درباره ی فراخوان داخل ایمیل قسمتی از جزئیات ان را بخوانند.

مشکل مسدود کردن تصاویر

پنجره ی پیش نمایش برای کاربران مفید است اما برای فرستندگان ایمیل مشکل ایجاد می کند یکی از مشکلات این است که بیشتر برنامه ها به طور اتوماتیک تصاویر این پنجره را مسدود می کنند تا از کاربرانشان در مقابل دیدن تصویر های ناخواسته حفاظت کنند .شکل های مسدود شده در این پنجره فقط وقتی دیده می شوند که کاربر در ایمیلش گزینه ی دیدن ان ها را انتخاب کند .وقتی نصاویر مسدود می شوند بیشتر مشتریان برای تصمیم گیری درباره ی دانلود تصاویر ایمیل به خطوط فرستنده و موضوع ایمیل تکیه می کنند در این حالت باز هم اطلاعات موجود در عنوان اهمیت زیادی پیدا می کند.
اما محتوای موجود در پنجره ی پیش نمایش معمولی را می توانید صفحه بندی کنید تا مخاطب شما و کارتان را بشناسد .

نکات زیر کمک می کند می کند تا از پنجره ی پیش نمایش بهترین استفاده را ببرید:

• از گذاشتن تصاویر بزرگ در بالای ایمیل اجتناب کنید.
اگر تصویری در بالای ایمیل به بزرگی پنجره ی پیش نمایش معمولی باشد ممکن است پنجره ی پیش نمایش مخاطب سفید دیده شود به جای استفاده از تصاویر بزرگ در ایمیل از تصویری کوچک تر استفاده کنید و متنی در بالا زیر یا یک طرف تصویر قرار دهید .

• عناوین و سر فصل ها را با عکس استفاده کنید .
استفاده از متن در بالا و پایین شکل ها به مخاطب کمک می کند تصمیم بگیرد ان ها را ببیند یا نه .

• از مرجع تصویر HTML برای توضیح درباره ی تصاویر استفاده کنید.
توضیح تصویر که متن جایگزین نیز نامیده می شود خطی از کد های HTML است که وقتی تصویری نمایش داده نمی شود به خواننده ی HTML می گوید دیدن متن را انتخاب کند .همچنین در بعضی مرورگرهای ایمیل وقتی کاربر موس را بدون کلیک روی تصویر قرار می دهد متن جایگزین دیده می شود این نوع متن در HTML مانند مثال زیر بین علامت تصویر در نقل قول ها بعد از =ALT می اید:


Img src =http://www.emailtrainer.com/samplefolder/>imagename.gif

بیشتر شرکت های سرویس دهنده ی ایمیل به شما اجازه می دهند وقتی تصویری را بدون نیاز به دانستن کد HTML اپلود می کنید .

• با افزودن متنی به بالای ایمیل تان از خواننده بخواهید آدرس فرستنده را به لیست ادرس ها اضافه کند.

وقتی ادرس فرستنده ی ایمیل در دفتر ادرس یا لیست تماس های گیرنده قرار بگیرد بیشتر ضمیمه های ایمیل به طور خودکار تصاویر را نمایش می دهند .

برای نمونه در بالای ایمیل امده است :

تنظیم مطالب برای نمایش در پنجره ی پیش نمایش



طراحی ایمیل برای جا دادن بیشترین تعداد مطالب در پنجره ی پیش نمایش به معنای قرار دادن متن و عناصر طراحی در بالای ایمیل در ترکیب های هدفمند است .موثرترین پنجره های پیش نمایش ایمیل ان هایی هستند که به طور کامل با این پنجره تناسب دارند اما وقتی ایمیل باید کمی بیش از حداقل مطلب را منتقل کند نکات زیر به مخاطب کمک می کند تا مطلب موجود در پنجره ی پیش نمایش را درک کند و موس را به سمت پایین ایمیل حرکت دهد.

• جمله ی کوتاه و ساده ای به بالای ایمیل اضافه کند که به مخاطب بگوید چه کسی هستید و محتوای ایمیل تان چیست .
اگر از متنی برای یاداوری کسب اجازه در بالای ایمیل استفاده می کنید محتوای ایمیل را در این متن به طور مختصر توضیح دهید.

• دقت کنید ایمیل تان بزرگ تر از 600 پیکسل نباشد.



بیشتر برنامه های ایمیلی با دقت صفحه نمایش کامپیوتر کاربر هماهنگ می شوند و اگر ایمیلی سنگین تر از 600 پیکسل باشد ممکن است از نمایش برخی مطالب جلوگیری شود.اگر از الگوی اماده ی ایمیل استفاده می کنید احتمالا" پیش فرض طراحی ان 600 پیکسل است اما اگر درباره ی حجم کلی ایمیل تان مطمئن نیستید نوع الگوی ایمیل یا علامت حجم جدول را بررسی کنید.


• درست در زیر شکل عنوانی قرار دهید که در پهنای ایمیل گسترده شود.
این عنوان بر محتوای ایمیل تان که در زیر پنجره ی پیش نمایش امده است تاکید می کند.


• فهرست مطالبتان را در ایمیل تان بیاورید.
فهرست مطالب را در ردیفی نزدیک به بالای ایمیل یا داخل ستون ایمیل جای دهید اگر از فهرست مطالب به صورت ستون استفاده می کنید دقت کنید در بالای ایمیل دیده شود.


• برای مرزها زمینه ها و دیگر عناصر طراحی غیر تصویری از رنگ هایی یکسان استفاده کنید.
وقتی ایمیل هایی با قالب های مختلف می فرستید تاثیر نشان تجاری تان را به طور دائم قوی تر می کند.


• در بالای ایمیل از متنی که به جزئیات موجود در زیر پنجره ی پیش نمایش اشاره نکند استفاده نکنید.
برای مثال تاریخ ,شماره ی انتشار و ماه انتشار در بالای خبرنامه ی ایمیلی توضیح خوبی برای محتویات داخل خبرنامه نیست.
 

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها