در حال بارگزاری
تازه وارد هستید؟
برای تکمیل عملیات خود ثبت نام کنید
برای عضویت در سایت شماره همراه خود را وارد نمایید تا رمز عبور برای شما ارسال شود.
عضو هستید؟
برای تکمیل عملیات خود وارد شوید
فراموشی رمز عبور
طراحی ایمیل برای جا دادن بیشترین تعداد مطالب در پنجره ی پیش نمایش به معنای قرار دادن متن و عناصر طراحی در بالای ایمیل در ترکیب های هدفمند است .موثرترین پنجره های پیش نمایش ایمیل ان هایی هستند که به طور کامل با این پنجره تناسب دارند اما وقتی ایمیل باید کمی بیش از حداقل مطلب را منتقل کند نکات زیر به مخاطب کمک می کند تا مطلب موجود در پنجره ی پیش نمایش را درک کند و موس را به سمت پایین ایمیل حرکت دهد.• جمله ی کوتاه و ساده ای به بالای ایمیل اضافه کند که به مخاطب بگوید چه کسی هستید و محتوای ایمیل تان چیست .اگر از متنی برای یاداوری کسب اجازه در بالای ایمیل استفاده می کنید محتوای ایمیل را در این متن به طور مختصر توضیح دهید.• دقت کنید ایمیل تان بزرگ تر از 600 پیکسل نباشد. بیشتر برنامه های ایمیلی با دقت صفحه نمایش کامپیوتر کاربر هماهنگ می شوند و اگر ایمیلی سنگین تر از 600 پیکسل باشد ممکن است از نمایش برخی مطالب جلوگیری شود.اگر از الگوی اماده ی ایمیل استفاده می کنید احتمالا" پیش فرض طراحی ان 600 پیکسل است اما اگر درباره ی حجم کلی ایمیل تان مطمئن نیستید نوع الگوی ایمیل یا علامت حجم جدول را بررسی کنید.• درست در زیر شکل عنوانی قرار دهید که در پهنای ایمیل گسترده شود.این عنوان بر محتوای ایمیل تان که در زیر پنجره ی پیش نمایش امده است تاکید می کند.• فهرست مطالبتان را در ایمیل تان بیاورید.فهرست مطالب را در ردیفی نزدیک به بالای ایمیل یا داخل ستون ایمیل جای دهید اگر از فهرست مطالب به صورت ستون استفاده می کنید دقت کنید در بالای ایمیل دیده شود.• برای مرزها زمینه ها و دیگر عناصر طراحی غیر تصویری از رنگ هایی یکسان استفاده کنید.وقتی ایمیل هایی با قالب های مختلف می فرستید تاثیر نشان تجاری تان را به طور دائم قوی تر می کند.• در بالای ایمیل از متنی که به جزئیات موجود در زیر پنجره ی پیش نمایش اشاره نکند استفاده نکنید.برای مثال تاریخ ,شماره ی انتشار و ماه انتشار در بالای خبرنامه ی ایمیلی توضیح خوبی برای محتویات داخل خبرنامه نیست.