مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

تاکید بر مزایای فوری

اطلاعاتی را که بر مزایای کالاها و خدمات تاکید می کنند .برای استفاده در متن ایمیل نگه دارید و از خط قسمت برای اینکه به مخاطب بگویید چرا ایمیل تان را فوری باز کند بهره ببرید .بیان مزیت باز کردن فوری ایمیل احساس فوریت ایجاد می کند و به مخاطب می گوید ایمیل شما مهم است .

دادن حس فوریت به متن باعث می شود افراد بیشتری ایمیل های شما را باز کنند .اگر قسمت موضوع حاوی فوریت باشد اما در محتوای ایمیل از ان حرفی نزنند این احساس می تواند به راحتی خراب شود .برای مثال عباراتی مثل فقط ده عدد باقی مانده یا حراج به زودی تمام می شود موضوع اصلی ایمیل را منتقل نمی کنند و فقط وقتی به ندرت استفاده شوند احساس فوریت ایجاد می کنند .

مثال های زیر نشان می دهند که چگونه در عین حال که به موضوع اصلی اشاره می کنید حالت فوریت ایجاد کنید در هر جفت مثال اولی عنوانی بدون حالت فوریت است و در جفت ان عنوانی اصلاح شده با فوریت اضافه شده است .

نه چندان خوب : انچه باید درباره ی مشاور املاک دنور بدانید.

بهتر : انچه باید اکنون درباره ی مشاور املاک دنور بدانید.

نه چندان خوب : حراج گل

بهتر : حراج گل – دریافت فوری اطلاعات اولیه

نه چندان خوب : دعوت به سمینار

بهتر : اخرین فرصت ثبت نام

نه چندان خوب: نکاتی درباره ی چیدمان جدید اشپزخانه

بهتر : نکته های طراحی اینده برای چیدمان جدید اشپزخانه ی امروز شما

اضافه کردن کلمات ارزشی

کلمات ارزشی کلماتی هستند که مخاطب شما را با اطلاعاتی که به طور شخصی به ان ها مربوط است ربط می دهند .کلمات ارزشی به مخاطب می گوید ایمیل تان به جای اطلاعات عمومی حاوی اطلاعات شخصی است .ایده های زیر برای استفاده از کلمات ارزشی در موضوع ایمیل مفید است :

• کلماتی که بر روی موضوع مورد علاقه ی ویژه ای در ایمیل تان تاکید می کنند. برای مثال اگر ایمیل شما حاوی اطلاعاتی درباره ی یک کلوب گلف جدید است عبارتی بنویسید که شامل کلمه ی گلف باشد .مانند :

در ایمیل : با کلوب گلف جدید بازی شما به سرعت بهتر می شود.

• کلماتی که بر عقاید و نگرش های مخاطب تاکید می کنند :

برای مثال اگر اتومبیل می فروشید و مخاطب شما به رانندگی با ماشین های کم مصرف اعتقاد دارد خبرنامه ی ایمیلی با موضوع زیر برایش بفرستید:

سه راه برای بهبود مصرف سوخت در طول شب

• کلماتی که به مخاطب انگیزه می دهد.برای مثال اگر مخاطب با صرفه جویی تشویق می شود از کلماتی استفاده کنید که میزان صرفه جویی را که در ایمیل پیشنهاد می دهید نشان می دهد .مانند :

با این ایمیل بیش از 50 دلار صرفه جویی کنید.

کارکردن با یک موضوع

استفاده از یک موضوع در طول کار با ایمیل برای رسیدن به موضوعات خوب و مختلف دیگر به شما کمک می کند برای نمونه یک صاحب چاپخانه ممکن است از عبارت رنگ هایی که می فروشد به عنوان موضوع استفاده کند و در قسمت موضوع هر ایمیل بر رنگ مختلفی تاکید کند.

مانند:

چرا سبز فروش شما را افزایش می دهد

یا

چرا ابی

به مشتری احساس راحتی می دهد.

اجتناب از موضوعی که مانند اسپم به نظر می رسد.

ممکن است گه گداری به پوشه ی سطل اشغالتان نگاهی بیندازید و ببینید چه اسپم هایی داخل ان هستند تا مبادا ناخواسته روش های ان ها را برای نوشتن موضوع ایمیل در پیش بگیرید.مراقب باشید اشتباهات زیر را در نوشتن قسمت موضوع مرتکب نشوید.

• نقطه گذاری بیش از حد مثل علامت های تعجب یا سوال

• نشانه هایی مثل علایم دلار و ستاره

• کلماتی با حروف بزرگ ( نشانه ی فریاد زدن )

• نام کوچک گیرنده در قسمت موضوع

• خالی گذاشتن قسمت موضوع

• استفاده از re (عطف به ): مگر اینکه ایمیل واقعا" جواب ایمیل قبلی باشد

• عبارت مبهمی در قسمت موضوع که تلاش می کند خواننده را برای باز کردن ایمیل گول بزند مانند :

• آهای با توام

• این را چک کن

• جواب:

• اطلاعات شخصی

• سلام

قوانین کنونی CAN-SPAM این مورد را ممنوع کرده است : خطوط موضوعی که احتمالا" مخاطب را گول می زند تا تحت شرایطی به طور منطقی درباره ی مسئله ای مربوط به محتویات یا موضوع پیام عمل کند.بنابراین دقت کنید قسمت موضوع ایمیل شما به طور واضح و صادقانه بیانگر محتوای ایمیل تان باشد.

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها