مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

اضافه کردن تصویر به ایمیل

تصاویر , ظاهر و حس ایمیل تان را تغییر می دهند و به تقویت تاثیرگذاری بیشتر محتوای ایمیل کمک می کنند .تصاویر ,لنگرهای تصویری قوی برای انتقال پیام اصلی هستند و متن شما را به بخش هایی تقسیم می کنند که راحت تر خوانده می شوند .استفاده ی مناسب از تصویر کمک می کند ایمیل تان جذاب تر و خواناتر به نظر برسد .اضافه کردن بی دقت تصاویر ,خواندن ایمیل را سخت و ظاهر ان را اشفته می کند .از انجایی که تصاویر و جستجو گرهای ایمیل همیشه باهم خوب کار نمی کنند .طراحی ایمیل با تصاویر به بیش از یک نظر کارشناسی نیاز دارد گنجاندن تصاویر در متن ایمیل باعث بروز مشکلاتی هنگام دریافت ان می شود و دانلود ایمیل را کند می کند بنابراین باید اقدامات دیگری انجام دهید تا مطمئن شوید تصاویر اماده ی اضافه شدن به ایمیل هستند.

انتخاب قالب فایل تصویر.

تصاویر فایل های گرافیکی هستند که روی صفحه نمایش نشان داده می شوند فرقی نمی کند که عکس را با دوربین دیجیتال خودتان می گیرید یا ان را به صورت آن لاین از یک ارائه کننده ی عکس های بدون کپی رایت می خرید به هرحال دقت کنید باید دارای فرمت مناسب برای استفاده در ایمیل باشند.

از قالب (فرمت ) فایلی استفاده کنید که جستجوگر وب بتواند بخواند.

قالب فایل تصویری نوعی قالب فشرده ی تصاویر جهت محدود کردن مقدار داده های مورد نیاز برای ذخیره در کامپیوتر است .فشردگی مقدار فضای لازم برای ذخیره ی تصویر روی کامپیوتر را کم می کند و باعث می شود تصویر با گرافیک متفاوتی نمایش داده شود.به خصوص وقتی که ابعاد تصویر را کم یا زیاد می کنید.

سه تا از بهترین قالب ها ی فایل برای استفاده در جستجو گر ایمیل عبارتند از :

• JPG یا JPEG : این قالب استاندارد اینترنت و ایمیل است و برای بیشتر شکل ها به خوبی کار می کند.

• GIF: بهترین قالب برای تصاویر دارای رنگ های کم است .

• PNG: این قالب مانند GIF فشرده است اما برای نمایش رنگ ها کارایی بیشتری دارد.

اگر تصویرتان دارای یکی از این سه قالب نیست از یک نرم افزار طراحی گرافیک یا ویرایش عکس که فایل را به صورت JPG ذخیره می کند استفاده کنید.

اندازه فایل را چک کنید.

اندازه ی فایل مقدار داده ای است که تصویر به صورت کیلو بایت در خود دارد تصاویر باید کمتر از 50 کیلو بایت باشند تا بیشتر کاربران بتوانند ان را به سرعت دانلود کنند .اگر تصویری که می خواهید در ایمیل استفاده کنید بیشتر از 50 کیلو بایت است اندازه ی ان را با برنامه ی ویرایش تصویر یا طراحی گرافیک تغییر دهید.

• ابعاد تصویر را کاهش دهید تصاویر کوچک تر داده های کمتری دارند.

• وضوح تصویر را به 72 dpi یا کمتر کاهش دهید .

وضوح تصویر به معنای تعداد نقطه در هر اینچ یا تعداد پیکسل در هر اینچ است .هرچه در یک تصویر تعداد نقاط در اینچ بیشتر باشد ان تصویر جزئیات بیشتری را نمایش می دهد.نقاط بیشتر به داده های بیشتری نیاز دارند بنابراین چنین تصاویری با وضوح بالا کندتر از بقیه دانلود می شوند و کندتر نیز نمایش داده می شوند.

وضوح تصویر 72dpi برای نمایش بر روی صفحه مناسب است اما چاپ ان واضح نمی شود اگر قرار است مخاطب ایمیل را چاپ کند و جزئیات تصویر در چاپ اهمیت دارد در ایمیل پیوندی به نسخه ی PDF ایجاد کنید که شامل تصاویری با کیفیت چاپ 300 DPI یا بالاتر باشد.

همه را یک جا نگذارید :

به تصاویر ارجاع بدهید. هیچ گاه تصویر را به صورت فایل ضمیمه به ایمیل اضافه نکنید زیرا احتمال مسدود شدن ان و انتقال به پوشه ی اشغال را بالا می برد. به جای این کار از مرجع هایی استفاده کنید که به شکل های ذخیره شده در پوشه ی عمومی روی سرور وبسایت اشاره می کند .مرجع تصویری سطری از HTML است که به کامپیوتر شما می گوید تصویری را که در پوشه ای بر روی سروری دوردست قرار دارد نمایش دهد.

مثال: اگر استفاده از HTML برایتان راحت نیست برای ایجاد مرجع عکس در ایمیل از سرویس دهنده ی ایمیل استفاده کنید .اگر نمی توانید عکس ها را روی سرور وبسایت ذخیره کنید و یا وبسایت ندارید از امکان میزبانی تصویر سرویس دهنده استفاده کنید .

در این روش عکس ها را روی سرور ذخیره کرده و به طور خودکار با وارد کردن عکس به ایمیل تان مرجع عکس ایجاد می کنید. فرق نمی کند که مرجع تصویر خودتان را کد گذاری می کنید یا از سرویس دهنده ی ایمیل استفاده می کنید در هر صورت باید URL تصویر مرجع را بدانید. برای پیدا کردن ادرس اینترنتی که روی وب سایت است :

1. جستجوگر وب را باز کنید.

2. صفحه ای را که حاوی تصویر مورد نظر ایمیل تان است مسیریابی کنید.

3. خصوصیات عکس را با کلیک راست در ویندوز یا کنترل – کلیک در مکینتاش و انتخاب خصوصیات یا باز کردن تصویر در پنجره ی جستجوگر مشاهده کنید.

4. بعضی از جستجوگرها به شما اجازه می دهند با انتخاب خصوصیات عکس ,نشانی اینترنتی ان را ببینید .اما در برخی دیگر لازم است برای دیدن ان تصویر را در پنجره ی جدیدی باز کنید.

1.اگر تصویر تاکنون روی وبسایت قرار نگرفته است این مراحل را اجرا کنید تا مکان فایل تصویر را بیابید.

2. فایل تصویر را در پوشه ی عمومی روی سرور آپلود کنید. به مدیریت فایل سرور وبسایت تان بروید و پوشه ای را که حاوی عکس شماست بیابید.

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها