مورد علاقه ها
0
موارد بیشتر
مشاوره و تماس سریع : 09120532653
خانه
طراحی سایت
تماس با ما
درباره شرکت سپاهان گستر
مقالات
موضوعات خبری
بازاریابی اینترنتی چیست ( آشنایی با مفاهیم)
آغاز کار با بازاریابی اینترنتی
تنظیم راهبرد بازاریابی اینترنتی
ساختن لیست ایمیل موثر
ارسال و پیگیری ایمیل
آموزش و رویدادهای cms شرکت سپاهان گستر
آموزش مدیریت سایت
آزمایشگاه سپاهان گستر
تازه ترین امکانات
آموزش امکانات پرتال کنسرت
جدیدترین امکانات سایت
دستیابی به ترکیب های خلاق در تجارت الکترونیک
الهام گیری از ترکیب های خلاق موفق
آموزش سئوی سایت (آشنائی با مفاهیم واصول اولیه)
نوآوری در کسب وکارهای آنلاین و وب سایت های تجاری
طراحی سایت و تاثیر بر رشد ورونق کسب وکارها
طراحی سایت و تجارت الکترونیک
اخبار
خبر مورد نظر خود را اینجا پیدا کنید.
نوشتن جذاب سطرهای موضوع و فرستنده ی ایمیل
برنامه ی ایمیل شخصی قسمت هایی از اطلاعات مربوط به سربرگ ایمیل را نشان می دهد که کاربران ایمیل هایشان را طبق ان دسته بندی و اولویت بندی می کنند و تصمیم می گیرند چگونه هر ایمیل را باز و نگاه کنند
1397/06/05
آموزش مدیریت گالری تصاویر
آموزش کاربردی مدیریت گالری تصاویر برای افزودن، حذف و ویرایش تصاویر گالری و گروه ها و زیر گروه های آن.ابتدا وارد پنل مدیریت خود شده سپس از منوی سمت راست از بخش مدیریت تصاویر روی گزینه ی گالری تصاویر کلیک کنید.
1397/06/05
آموزش مدیریت بخش اخبار
آموزش کاربردی مدیریت بخش اخبار برای اضافه کردن،حذف و ویرایش اخبار و گروه ها و زیر گروه های آن. ابتدا وارد پنل مدیریت خود شده سپس در منوی سمت راست از بخش مدیریت محتوا بر روی گزینه ی عنوان خبر کلیک کنید.
1397/06/05
حفظ ثبات نشان تجاری در قالب های متعدد ایمیل
اگر از قالب های متعددی استفاده کنید و همه ی قالب ها با نشان شما هماهنگی کافی نداشته باشند ممکن است مخاطب همه ی ایمیل ها را نشناسد.از طرفی اگر نتواند بین قالب های شما تفاوت قائل شود
1397/06/05
هماهنگی ایمیل با نشان تجاری
تمامی ارتباطات تجاری شما باید دارای عناصر ثابتی باشند که ان ها را نشان دار کند .ایمیل ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند متناسب کردن ایمیل با نشان تجاری به خواننده احساس اطمینان می دهد
1397/06/05
برای افزایش تاثیر عکس ها ایمیل هایتان را نشان دار کنید
نشان دار کردن یعنی استفاده از عناصر طراحی گرافیکی برای بخشیدن هویتی ثابت و منحصر به فرد به تجارت تان هنگامی که از شخصیت تجاری تان تصویر ذهنی می سازید .
1397/06/05
از پنجره ی پیش نمایش بیشترین استفاده را ببرید
پنجره ی پیش نمایش پنجره ای در برنامه ی ایمیلی است که به کاربر اجازه می دهد قسمت کوچکی از ایمیل را بدون باز کردن کل ان ببیند.تعداد روز افزونی از برنامه های ایمیلی به کاربر اجازه می دهد
1397/06/05
استفاده از ستون برای سازماندهی متن
جا دادن لنگرهای تصویری در یک چهارم شیوه ی مناسبی برای جلب توجه به موضوعات مختلف است .اما در صورتی که لنگرهای تصویری و محتوای مربوط به ان را متناسب با الگوهای مختلف سازماندهی نکنید
1397/06/05
جانمایی لنگرهای تصویری و محتوا
روش خوب برای جانمایی محتوا این است که الگوی ایمیل را به صورت ذهنی به چهار بخش تقسیم کنید و سپس لنگرهای تصویری و محتوای مربوط را به ترتیبی که مشتری دوست دارد
1397/06/05
مقدمات صفحه بندی ایمیل
مشتریان سعی می کنند با استفاده از صفحه بندی ایمیل به عنوان راهنمای چشمی توجهشان را بر محتوای ایمیل متمرکز کنند.
1397/06/05
طراحی ایمیل
صمیم گیری درباره ی طراحی محتوا و صفحه آرایی ایمیل تان احتمالا" مهم ترین تصمیم در اجرای راهبرد بازاریابی ایمیلی است .
1397/06/05
توضیحاتی پیرامون حفاظت از لیست ایمیل های جمع آوری شده
لیست ایمیل با کیفیتی که بر اساس اجازه ی مشترکان جمع آوری شده و با توجه به علایق و رفتارهای ان ها دسته بندی شده به لیستی تبدیل می شود که به ان افتخار می کنید .
1403/06/25
به ارث بردن لیست ایمیل کسب اجازه پس از دریافت لیست
گاهی اوقات ممکن است صاحب لیست ایمیلی شوید که در مورد اجازه ی ان شک دارید یا اصلا" دارای اجازه از صاحبان ایمیل نیست
1397/06/05
درخواست اجازه به چه معناست وچه لزومی در جهت حفظ اعتماد مشتری دارد
جمع آوری اطلاعات بدون کسب اجازه باعث شک و تردید مشتریان می شود یا بدتر از ان شما را به عنوان یک اسپمر می شناسند که از اطلاعات خصوصی شان سوء استفاده می کنید.
1403/06/25
پیشنهاد های انگیزه بخش برای افزایش ثبت نام ها
از انجایی که لیست ایمیل شما دارایی تان محسوب میشود به طور خوش بینانه شامل آدرس ایمیل تمام مشتریان وفاداری است که پول بیشتری خرج می کنند
1397/06/05
جمع آوری علایق رفتاری
با جمع آوری علایق رفتاری مشتریان می توانید ان ها را به علایق عمومی و دیگر اطلاعات در مورد دیدگاه هایشان بیفزایید .
1397/06/05
شناخت بهتر اعضاء لیست
باور کنید یا نه بیشتر مشتریان اینده به هر چیزی که شما تصمیم می گیرید در چارچوب راهبرد ایمیلی تان برایشان بفرستید علاقمند نیستند .همانطور که اطلاعات تماس و اجازه ی ارسال را جمع اوری می کنید
1397/06/05
تصمیم گیری درباره ی نوع اطلاعاتی که جمع آوری می کنید.
ادرس ایمیل و اجازه ی ارسال ایمیل حرفه ای دو نوع اطلاعاتی است که باید جمع آوری کنید .به طور کلی اگر حداقل اطلاعات را از مشترکان بخواهید ثبت نام کردن ان ها اسان تر می شود
1397/06/05
جمع آوری اطلاعات آن لاین
قرار دادن پیوند ثبت نام در هر تماس آن لاینی راهی عالی برای جمع آوری ایمیل با اجازه ی علنی است.پیوند ثبت نام جعیه ی متن ,دکمه یا متنی است که معمولا" به فرم ثبت نام یا صفحه ی تایید ی متصل می شود
1397/06/05
ایجاد لیست ایمیل با کیفیت
جمع آوری آدرس ایمیل کار آسانی نیست برخی از مردم آن قدر از ایمیل های ناخواسته آزار دیده اند که حاضرند هرچیزی در اختیار شما قرار بدهند به غیر از ایمیل شان .
1397/06/05
شروع »»
قبل »
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
« بعدی
«« آخر