مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

نحوه افزایش بازدید استوری اینستاگرام

نحوه افزایش بازدید استوری اینستاگرام



از آنجایی که امروزه کاربران در دنیای گسترده اینترنت تمام نیازهای خود را برطرف میکنند و روز به روز به تعداد این کاربران اضافه میشود از این رو با راه اندازی برنامه های اجتماعی شرایط را فراهم کرده اند که با استفاده از این برنامه ها افراد کاربر هم بتوانند در هر نقطه از دنیا بدون هیچ مشکلی با داشتن اکانت در برنامه با هم در ارتباط باشند و علاوه بر تقویت راه های ارتباطی برای رونق و توسعه کسب و کار و افزایش درآمد و همچنین معرفی خود و محصولات و برند خود از این برنامه ها میتوان استفاده کرد .برنامه های زیادی تا امروزه راه اندازی شده اند و بین مردم محبوبیت پیدا کرده اند اما یکی از این برنامه های محبوب که بین تمامی مردم در سراسر دنیا محبوب شده است و بسیار مورد استفاده قرار گرفته است برنامه اینستاگرام میباشد.

در اینستاگرام افراد کاربر با درج مطالب خود همراه با تصاویر در قالب پست و یا استوری اطلاعات خود را برای دیگر کاربران به اشتراک میگذارند در این برنامه امکان چت , محدود کردن کاربران ,ایجاد تبلیغات با استفاده از برچسب و یا نام دیگر ان هشتگ انجام میدهند غیر از امکان بالا بردن فالورهای پیج که تاثیر بسیار مثبتی دارد این برنامه یک قابلیت دیگر برای کاربران خود گذاشته است که میتوانند تصاویر و مطالب خود را استوری کنند که به طور پیشفرض به مدت 24 ساعت برای دنبال کنندگان به اشتراک گذاشته میشود که چند مدتی میشود این برنامه قابلیت ذخیره استوری ها را به عنوان هایلایت به کاربران خود داده است .حالا میخواهیم نحوه افزایش بازدید استوری ها را بررسی کنیم.

اینستاگرام هم مانند گوگل الگوریتم های خاصی را دارد برای اینکه بتوانید در افزایش بازدید و کاربران خود موفق باشید باید الگوریتم های اینستاگرام را پیگیر باشید .

اگر استوری هایی که میگذارید خاص و جذاب باشد و تعداد بازدید زیادی را از آن خود کنید استوری شما جز دسته استوری های تاپ در اینستا قرار میگیرد .

یکی از راه های افزایش بازدید استوری در اینستا تبلیغات است شکا برای اینکه بتوانید پیج خود را به کاربران بیشتری معرفی کنید میتوانید در پیج هایی که بازدید کنندگان زیادی دارند با پرداخت هزینه پیج خود را تبلیغ کنید .

استفاده از هشتگ در اینستاگرام:


با استفاده از هشتگ میتوانید پست و یا استوری خود را به کاربران بیشتری معرفی کنید سعی کنید از هشتگ های پر بازدید و جذاب و مناسب کار خود استفاده کنید تا کاربران با جستجوی هشتگ به پیج شما دست یابند .

مثال : #اصفهان#طراحی_سایت#


استفاده از ربات ها در اینستاگرام

استفاده از روبات در اینستاگرام


کسانی هستند که از طریق روبات ها اقدام به افزایش تعداد کاربران میکنند که سعی کنید از این روش استفاده نکنید چون اکثر روبات ها فالورهای فیک برای شما جذب می کند و پول شما را هدر می دهند .
شما می توانید با استفاده از قابلیت نظر سنجی در اینستاگرام فضایی جذاب را برای کاربران خود ایجاد کنید و از این وقابلیت برای افزایش سطح کیفی کار خود استفاده کنید .حتما به خاطر داشته باشید که برای افزایش بازدید پیج خود را در حالت public بگذارید و بر روی حالت private یا خصوصی نباشد .
 

افزودن لوکیشن در پست و استوری


یکی از راه های افزایش بازدید و جذب مخاطب در اینستاگرام علاوه بر هشتگ افزودن لوکیشن میباشد .از هشتگ برای سرچ کردن و یافتن مطالب و محتویات مورد نیاز در اینستاگرام استفاده میشود اما یک روش دیگر افزودن لوکیشن است به طور مثال برای خرید کردن یا پیدا کردن رستوران مناسب در یک شهر میتوان جستجوی خود را در اینستاگرام بر حسب نام شهر یا لوکیشن انجام داد زمانی که شما برای استوری خود لوکیشن خود را درج کرده باشید در نتایج جستجوی کاربران نمایش پیدا میکند .
نکته ای که در افزودن لوکیشن در اینستاگرام میباشد این است که برخی کاربرها پست ها و محتویات را بر اساس موقعیت مکانی جستجو میکنند و زمانی که پست شما را دیدند به استوری شما هم سر میزنند پس حتما در استوری ها از تگ لوکیشن استفاده کنید .


ایجاد تعامل و پاسخ دهی سریع


یکی از مهم ترین موارد در افزایش بازدید در اینستاگرام ایجاد تعامل میباشد اول از همه در مورد ایجاد تعامل در اینستاگرام این را بگویم که برای اینکه نوع فعالیت شما در اینستاگرام شناسایی شود حتما روزانه به طور گردشی در ساعت های مختلف زمانی را به تعامل اختصاص دهید .حالا منظور از تعامل چیست ؟ منظور این است که از طریق هشتگ های همکاران خود آن ها را پیدا کرده و پست و استوری هایی که در اکسپلورر میبینید را لایک کنید و کامنت بگذارید این را به یاد داشته باشید که صرفا" هدف فقط لایک و کامنت نباشد میزان زمانی که شما به بازدید از پست و استوری دیگر پیج ها و خواندن کپشن ها اختصاص می دهید بسیار اهمیت دارد .دوم اینکه برخی از پست ها را که در اکسپلرورر میبینید به پیج آن ها هم سر بزنید و بازدید کنید .میتوانید در قسمت کامنت ها به برخی از کامنت ها هم پاسخ دهی داشته باشید و اظهار نظر کنید .یکی دیگر از مسائل تعامل پاسخ دهی سریع به دایرکت های خود میباشد .حتما سریعا دایرکتهای خود را پاسخ دهید تا مخاطب بداند که شما فردی منظم هستید .میتوانید از راه های مختلف چه در پست ها و چه در استوری ها محترمانه از مخاطبین خود درخواست درج کامنت و نظر کنید .

تهیه محتوای جذاب و استفاده از پرسش و پاسخ


در ایجاد محتوا و ساختن مطالب جذاب برای استوری خیلی دقت داشته باشید سعی کنید یک برنامه منظم برای محتوای خود بگذارید به طور مثال : شنبه ها درج نظرات مشتریان , یکشنبه ها محتویات نحوه کار خود , دوشنبه ها پرسش و پاسخ و ......
استفاده از پرسش و پاسخ یکی از راه هایی است که میتوانید مخاطب را به خود جلب کنید اگر سوالات و موضوعات شما جذاب باشد باعث میشود کاربران به دنبال پیدا کردن پاسخ و یا خواندن پاسخ های دیگر مخاطبان پیگیر استوری های شما بشوند و بازدید شما افزایش می یابد .سعی کنید از چالش های جذاب استفاده کنید ترجیحا" چالش هایی که مربوط به حیطه شغلی شما هم باشد مناسب است این چالش ها باعث میشود که مخاطب را در پیج خود ماندگار کنید .

درج ویدئو در استوری ها


اگر پیج شما تازه راه اندازی شده است سعی کنید حداقل روزی 6 استوری بگذارید ولی این را بدانید که اگر استوری های شما فقط حاوی عکس باشد مخاطب سریع از روی عکس ها عبور میکند و جذابیتی ندارد پس حتما در استوری ها از ویدئو استفاده کنید .

تولید محتوای مرتب و مداوم


قبلا هم ذکر کردم که اگر پیج شما تازه کار است حتما این موضوع را رعایت کنید که حداقل ماه های اول شروع به کار روزی یک پست و حداقل 6 استوری درج کنید با رعایت این موضوع بعد از گذشت یک الی دوماه بازخورد خود را ببینید و متوجه تاثیرگذاری مثبت این موضوع میشوید .به این نکته توجه کنید که متن های طولانی چه در استوری و چه در پست درج نکنید زیرا مخاطبین حوصله خواندن مطالب طولانی را ندارند .

آنالیز استوری و مخاطبین خود در اینستاگرام !!


با استفاده از ابزار insights میتوانید بعد از گذشت یک مدت از فعالیت خود استوری های خود را آنالیز کنید با استفاده از این ابزار میتوانید بررسی کنید که مخاطبان شما کدام استوری ها را بیشتر دیده اند و متوجه این موضوع شوید که مخاطبین از چه نوع محتوایی لذت میبرند و طبق علائق آن ها تولید محتوا را ادامه دهید .
انتقال مخاطبین از استوری به پست
سعی کنید مطالب استوری های خود را جذاب انتخاب کنید و ادامه آن را در پست های خود منتشر کنید با این کار باعث میشوید که مخاطب از طریق استوری به پست هدایت شود و بازدید پیج شما بالا برود .


زمان درج محتوا


از مهمترین مسائل افزایش بازدید زمان و ساعت درج محتوا میباشد .به طور مثال اولین استوری خود را از 9 الی 10:30 درج کنید این تایم زمانی است که مخاطبین شما یا تازه از خواب بیدار میشوند و یا هنوز به اوج شلوغی کار خود برخورد نکرده اند وزمان دوم درج استوری از ساعت 12:30 الی 13:30 است زیرا در این زمان مخاطب به تایم ناهار و یا استراحت خود مشغول است و امکان دارد در این تایم در اینستاگرام فعالیت داشته باشد .
استوری های بعدی خود را از ساعت 16:30 دقیقه الی 22:30 دقیقه درج کنید این زمان , زمانی است که اکثر مخاطبین وقت آزاد دارند و نه مشغول کار هستند و نه استراحت و باعث افزایش بازدید شما میشود .


عدم خرید فالور های فیک


با خرید فالور های فیک میزان فالور های شما بالا می رود اما چون میزان تعامل و لایک و کامنت شما با تعداد فالورهایتان همخوانی ندارد باعث میشود مخاطب های ولقعی به شما بی اعتماد شوند و در نتیجه بازخورد مثبتی برای شما ندارد .

عدم خرید فالوور های فیک

اهمیت دادن به مناسبت های تقویم و علایق مخاطبین خود


حتما به مناسبت ها اهمیت دهید و پیامهای تبریک و تسلیت و گرامیداشت ها را به طور جذاب در پیج خود قرار دهید .
نکته دوم حتما بررسی کنید که مخاطبین خود چه موضوعات دیگری را هم علاقه دارند و دنبال میکنند حتما با اینگونه پیج ها هم حتی اگر رقیب هستند تعامل کنید و یا از موضوعات آن ها در هشتگ گذاری استفاده کنید .


اجرای لایو


گاهی اوقات در ساعت هایی که میدانید مخاطبین خود حضور بیشتری در اینستاگرام دارند لایو بگذارید این امر موجب میشود که مخاطب اعتماد بیشتری به شما پیدا کند .
اینستاگرام مرتبا" الگوریتم های خود را تغییر می دهد و به روز رسانی میکند اگر به دنبال رونق کسب و کار خود هستید حتما به طور حرفه ای دنبال کنید و مرتبا " به دنبال یادگیری مطالب جدید باشید و از آن ها استفاده کنید .


نویسنده : فرحناز وحید

برای مشاهده سایر مقالات فرحناز وحید کلیک کنید.

پربازدیدترین ها