مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

بهترین ترفند برای افزایش رتبه در الکسا


بهترین ترفند برای افزایش رتبه در الکسا

بهترین ترفند برای افزایش رتبه در الکسا

کاربرد سایت الکسا چیست؟

مزایای استفاده از الکسا چیست ؟

شرکت الکسا اینترنت در سال 1996 تاسیس شد که سایت الکسا را پشتیبانی می کند ALEXA.COM.شرکت الکسا تمامی اطلاعات مربوط به سایت را که در رتبه بندی هم بسیار موثر است نگهداری و بررسی میکند و رتبه سایت را بر اساس فاکتورهای مختلف در سطح جهانی مشخص میکند همچنین اطلاعات مربوط به اینکه سایت در کدام کشور و چه کاربرانی محبوبیت بیشتر دارد نمایش می دهد رتبه ای که الکسا بر اساس اطلاعات برای وب سایتها در نظر می گیرد بین 1 تا چند میلیون میباشد که هر چقدر این رتبه پایین تر باشد یعنی ترافیک سایت شما بالاتر است بیشترین معیار سنجش و رتبه بندی الکسا برای وب سایت شما بر اساس فعالیت سه ماه گذشته است .برای اطلاع از رتبه وب سایت خود و یا دیگر وب سایتها میتوانید وارد سایت alex.com شوید و در قسمت brows top site ادرس وب سایت خود را تایپ کنید تا الکسا رتبه ان را به نمایش در آورد .در قسمت global rank رتبه جهانی وب سایت را نمایش می دهد و در قسمت بعد rank in iran به طور مثال رتبه وب سایت شما را در ایران نمایش می دهد .

بیشترین معیاری که الکسا بر اساس ان به سایتها رتبه می دهد تعداد بازدید کاربران از سایت و تعداد صفحاتی از ان سایت که مورد بازدید کاربران قرار گرفته است و مدت زمانی که کاربران در ان سایت بوده اند و همچنین نرخ بانس میباشد که این موارد را الکسا در دوره سه ماه اخیر سایتها بررسی میکند موارد دیگری هم هستند که برای رتبه بندی سایتها مورد توجه الکسا هستند مانند: کیفیت و تنوع بازدید ها

تعداد بک لینک هایی که به سایت داده شده است .

مواردی که برای رتبه بندی برای الکسا اهمیت دارد :



ترافیک ورودی سایت
میزان بازدید از صفحات
بانس ریت و نرخ کلیک
تعداد بک لینک ها
ترافیک ورودی از طریق شبکه های اجتماعی
سرعت سایت


بهترین ترفند برای افزایش رتبه در الکسا

افزایش ترافیک ورودی :

برای این کار ابتدا تولبار الکسا را بر روی سیستم خود نصب کنید و به طور برنامه ریزی شده مداوم محتوای خود را در غالب وبلاگ درج کنید نه تنها در سایت محتوای به روز درج کنید بلکه وبلاگ های متفاوت بسازید و در تمامی شبکه های اجتماعی هم فعالیت داشته باشید .


سرعت بارگذاری سایت


برای سایت های تبلیغاتی رتبه پایین داشتن در سایت الکسا بسیار اهمیت دارد زیرا نشان دهنده ترافیک بالای سایت و بازدید زیاد از تبلیغات میباشد و برای سایتهای تبلیغاتی کلیکی بسیار مفید است و با ارزش .پایین بودن رتبه یک وب سایت در الکسا نشان دهنده بالا بودن ترافیک وب سایت است در نتیجه باید دارای سئوی خوبی باشد .اگر میخواهید در الکسا رتبه خوبی دریافت کنید این نکته را بدانید که برای الکسا نصب تولبار ان بسیار اهمیت دارد زیرا این تولبار است که داده ها و اطلاعات وب سایت شما را برای رتبه بندی جمع اوری می کند .

چند روش برای افزایش رتبه در الکسا در زمان کمتر :

از واقعی ترین روش ها برای پایین اوردن رتبه در الکسا درج محتوای ناب و غیر تکراری و با ارزش و دارای کیفیت بالا بر روی وب سایت میباشد .

روش دوم : درج تمامی مطالب خود که در وب سایت درج کرده اید در تمامی صفحات و شبکه های اجتماعی و یا استفاده از گوگل ادوردز .
یک vpn قابل استفاده دانلود کنید و به ان متصل شوید .

با تمامی مرورگر ها وارد page reboot ان مرورگر شوید ادرس وب سایت خود را وارد کنید و زمان بارگذاری و رفرش سایت خود را بر روی هر 60 ثانیه تنظیم کنید و 15 الی 20 دقیقه منتظر بمانید .

این روش را میتوانید با ای پی های مختلفی در طول روز انجام دهید اما به طور استاندارد سه الی چهار مرتبه در طول هفته کافی میباشد البته مراقب باشید با استفاده از این روش از طرف الکسا مسدود نشوید .
بک لینک های معتبر بسازید ,هم لینک های داخلی برای اکسا مهم است و هم لینک های خارجی ولی حتما مرتبط با فعالیت شما باشد .

مزایای استفاده از الکسا

الکسا ترافیک ورودی وب سایت ها را بر اساس ترافیک طبیعی و بازدید های نیروی انسانی واقعی می سنجد برخی مواقع ترافیک های سایت شما به علت بررسی و ورود روبات هایی که امور وب سایت را بررسی می کنند به وجود می اید به همین دلیل این ترافیکها طبیعی و مفید نمی باشد و به وب مستر ها در به روز رسانی مطالب کمک نمی کند اما الکسا اینگونه ترافیکهای غیر طبیعی را فیلتر می کند .

الکسا دارای یک کد تایید است که باید وب مستر ان را به درستی بر روی هر صفحه ای درج کند وظیفه الکسا برای بررسی این کد تایید این است که به صورت دوره ای این کد ها را بررسی می کند تا از صحت عملکرد انان اطمینان پیدا کند .

زمانی که از الکسا برای بررسی رتبه خود استفاده می کنید به دلیل اینکه الکسا اطلاعات بسیار دقیقی را برای وب سایتها جمع اوری می کند تصویر بسیار دقیقی از نحوه عملکرد و ترافیک یک وب سایت تهیه می کند که وب مستر ها به راحتی می توانند متوجه شوند که رتبه انها در مقایسه با بررسی قبلی چه تفاوتی داشته است و علت افزایش و یا کاهش ان را متوجه شوند .

اگر میخواهید در حیطه شغل و کاری خود و با کسانی که همکار شما هستند زمینه رقابت ایجاد کنید و یا با دیگران رقابت کنید و از رتبه انها اطلاع یابید استفاده از الکسا بسیار مناسب است زیرا الکسا یک نمایش عمومی برای رتبه وب سایتها دارد .

فاکتورهای مهم برای الکسا عموما" به صورت روزانه آپدیت میشود و مواردی که اهمیت زیادی برای الکسا ندارد به صورت ماهانه آپدیت میشوند .

رتبه برتر الکسا عدد یک است و سایتی که پایینترین رتبه را داشته باشد حدود عدد 30 میلیون را دارد سایت هایی هم که هیچ ترافیکی نداشته باشند رتبه ای به آن ها تعلق نمی گیرد .

استفاده از الکسا یک سری مزایا برای وب مستران دارد مانند :

اطلاع یافتن از رتبه سایت در سطح جهانی و کشوری
دست یافتن به کلمات کلیدی که از طریق آن ترافیک ورودی داشته اید .
دست یافتن به منابع ورودی کاربران
دست یافتن به بک لینک های مفید
دست یافتن به زیر دامنه های پر بازدید و وبلاگ های مفید

و به عنوان نکته کلیدی اخر می گوییم که بهتر است در مورد سایت الکسا و نحوه عملکرد ان مقاله ای را در سایت خود درج کنید زیرا به بهبود رتبه شما کمک می کند .


 
پربازدیدترین ها