مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

سئوی محلی یا Local Serach چیست ؟

سئوی محلی

سئوی محلی یا Local Search

سئوی سایت برای کلیه وبمسترها اهمیت دارد. سئوی محلی یا local search یکی از فاکتور های مهم موتور های جستجوگر برای رتبه بندی سایت ها می باشد . موتورهای جستجوگر از طریق سئوی محلی مکان فعالیت سایت ها را بررسی میکنند و متناسب با جست و جوی کاربر به هنگام سرچ به آن ها نشان می دهد. برخی موتور های جستجوگر از طریق آی پی این کار را انجام میدهند . گوگل نیز از طریق آی پی ورودی، اطلاعات گوگل مپ یا نقشه گوگل و اطلاعات گوگل بیزینس می‎تواند مکان شرکت‎ها‎ را تشخیص دهد و موقعیت جغرافیایی تجارت و کار آنها را مشخص نماید.


در حال حاضر بیشترین ورودی کاربران سایت ها از طریق جست و جوهای محلی است و گوگل کاربر را به نزدیکترین واحد های شغلی در آن منطقه هدایت میکند ، موتور های جستجوگر اهمیت خاصی به سئوی محلی میدهند و تلاش میکنند کاربران را به نزدیک ترین مکان ها معرفی کنند. اهمیت سئوی محلی رو به رشد است و در آینده نزدیک از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد شد . در صورتی که یک کسب و کار به منطقه خاصی مربوط شود علاوه بر سئوی سایت ، سئوی محلی نیز می تواند بسیار تاثیر گذار باشد . به عنوان نمونه شرکت طراحی سایتی که در اصفهان مشغول است ، با اقدام به سئوی محلی، می‎تواند علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان وب سایت مثلا بر روی کلمه طراحی سایت در اصفهان ، مشتری‎ها‎ی خود را نیز افزایش دهد.


اسلایدر سئوی محلی

اسلایدر عکسی رنگی و افقی است که در بالای نتایج جستجو صفحه گوگل ظاهر می‎شود. تصاویر نمایش داده شده در این بخش، از پروفایل صاحبان مشاغل گرفته شده است که در پیج گوگل پلاس قرارداده اند. گوگل با استفاده از این دیتاها، اطلاعات را به کاربر نمایش می دهد. بدین منظور می بایست در ابتدا پروفایل گوگل پلاس خود را ایجاد کنید، تصاویری با کیفیت قرار دهید و سپس کلمات کلیدی سایت خود را که به سایتتان لینک میشود معرفی کنید.


بهترین مکان برای قراردادن اطلاعات تماس فوتر سایت است. به علت اینکه اطلاعات تماس در پایین همه صفحات تکرار می شود. گوگل این اطلاعات را تشخیص داده و به سئوی محلی کمک میکند. و این خود یکی از عوامل افزایش رتبه گوگل مپ و لوکال سرچ می باشد. افزایش سرعت سایت نیز در سئوی سایت تاثیر بسیاری دارد که باعث افزایش رتبه محلی شما نیز می شود.


برای مشاهده موارد بیشتر مطلب لینک شده را مطالعه نمایید.