مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

جدید ترین آپدیت الگوریتم هسته ای گوگل و الگوریتم E.A.T

جدید ترین آپدیت الگوریتم هسته ای گوگل و الگوریتم E.A.T


جدید ترین آپدیت الگوریتم هسته ای گوگل و الگوریتم E.A.T


هر ساله گوگل الگوریتم های خود را آپدیت میکند و این موضوع را از طریق توئیت خود اطلاع رسانی می کند و تمامی وب مسترها به این موضوع آگاهی کامل دارند که باید پیگیر این تغییرات و اپدیت ها باشند و طبق این مقررات گوگل پیش بروند تا در مبحث سئوی سایت خود موفق باشند و به رتبه بالا دست یابند .

زمانی که گوگل این آپدیت ها را اجرا میکند برخی از سایتها با کاهش رتبه مواجه میشوند و برخی از انها با افزایش رتبه اما بعد از این آپدیت گوگل به سایتهایی که کاهش رتبه داشته اند و تغییرات را اعمال میکنند و محتوای خود را ارتقا دهند امتیاز بیشتری ارائه می دهد .

در این مقاله آپدیت های الگوریتم هسته ای گوگل که در 3 ژوئن 2019 اجرا شده است را مورد بررسی قرار می دهیم این الگوریتم در طول سال چندین مرتبه آپدیت میشود که تاریخ آخرین آپدیت آن ماه می سال 2022 میلادی میباشد .E مخفف کلمه Expertise. به معنای تخصص و A مخفف کلمه Authoritativeness به معنای اعتبار و T مخفف کلمه Trustworthiness به معنای قابل اعتماد میباشد که این کلمات یک پیغام مهم را برای صاحبان وب سایت ها دارد و آن این است که در زمینه کاری خود تخصصی کار کنید و محتوای خود را از مرجع معتبر و قوی سرچشمه بگیرد و بتوانید اعتماد کاربران را جلب کنید .از این رو یک وب مستر همیشه باید به دنبال آخرین تغییرات الگوریتم ها روند کاری خود را پیش ببرد .در آپدیت آخر این الگوریتم سعی بر این شده است که عملیات جستجو را در موتور جستجوی گوگل بهبود ببخشند .

در این اپدیت گوگل حدود 200 تا 500 سیگنال را بررسی میکند و حدود 200 عامل ان را جهت بهبود عملکرد سایت ارائه می دهد

مهمترین مواردی که در آپدیت الگوریتم سال 2022 اعمال شد موارد زیر است که باید مورد اهمیت قرار گیرد :


در آپدیت این الگوریتم سایت ها با کاهش و یا افزایش رتبه خود زیرا اساس کار آن عملکرد بهتر در جستجو میباشد .

هدف بروز رسانی این الگوریم متمرکز بر سایت خاصی نمیباشد و کل عملکرد جستجو را بهبود بخشیده است.


وب ها در گذشته بخاطر کاهش رتبه از طرف گوگل جریمه میشدند اما بعد از آخرین آپدیت این الگوریتم دیگر جریمه نمیشوند و میتوانند با بروز رسانی محتوای خود مجدد مورد بررسی قرار گیرند .

اگر بعد از آپدیت این الگوریتم رتبه سایت شما تغییری پیدا نکرد نگران این موضوع نباشید شما همچنان محتوای خود را بروز کنید تا در آپدیت بعدی مورد بررسی قرار گیرد .
 


جدید ترین آپدیت الگوریتم هسته ای گوگل و الگوریتم E.A.T

بهینه سازی محتوا طبق الگوریتم هسته ای :

 

در این الگوریتم منظور از بهینه سازی محتوا و بروز رسانی چیست ؟ صرفا" منظور بهینه سازی و یا آپدیت همه قسمت های سایت نیست منظور آپدیت قسمتهایی از وب سایت است .

روی سرعت بارگذاری سایت خود تمرکز کنید .

لینک های خود را کنترل کنید در این الگوریتم گوگل به لینک هایی که از سایت های دیگر گرفته اید اهمیت می دهد حتما لینک های گرفته شده از سایتهای معتبر باشد و منشن شدن شما هم بسیار اهمیت دارد .

نظراتی که مخاطبان شما در مورد محصولات شما و یا نحوه کار کرد شما ثبت میکنند بسیار برای گوگل اهمیت دارد .
در آپدیت این الگوریتم اهمیت زیادی به ویکی پدیا داده شده است اینکه شما در ویکی پدیا صفحه ای داشته باشید و از آن لینک گرفته باشید و یا توسط ویکی پدیا منشن شده باشید بسیار اهمیت دارد .

متاسفانه در این آپدیت گوگل اهمیتی به لینک های پولی نمی دهد و فقط لینک و منشنی برایش اهمیت دارد که بر اساس اعتبار شما باشد . سعی کنید از تبلیغات پر هزینه در سایت های مهم خودداری کنید زیرا گوگل تفاوت تبلیغات و حمایت نویسنده را کامل در نظر میگیرد و در سایتهایی که به زمینه کاری شما نزدیک است فعالیت کنید تا بتوانید بازخورد خوبی داشته باشید .

محتوای صفحه درباره ما را در سایت خود همواره مدیریت کنید و به روز باشد .یعنی تمامی مشخصات و سابقه کاری شرکتتان و تمامی پرسنل به همراه سابقه کاری و مدارک تحصیلی ان ها و زمینه فعالیت انها را توضیح دهید اطلاعات شما باید کامل باشد تا مخاطب هر اطلاعاتی که نیاز دارد را بتواند بدست اورد .

در آخر باید گفت که اگر در آپدیت های گوگل دچار کاهش رتبه شده اید نگران نباشید میتوانید با رعایت موارد مهم و بروز رسانی محتوای خود در طول زمان رتبه خوبی را کسب کنید .
 
پربازدیدترین ها