مورد علاقه ها 0
تلفن تماس با ما 36411130-031

جدید ترین آپدیت الگوریتم هسته ای گوگل و الگوریتم E.A.T

هر ساله گوگل الگوریتم های خود را آپدیت میکند و این موضوع را از طریق توئیت خود اطلاع رسانی می کند و تمامی وب مسترها به این موضوع آگاهی کامل دارند که باید پیگیر این تغییرات و اپدیت ها باشند و طبق این مقررات گوگل پیش بروند تا در مبحث سئوی سایت خود موفق باشند و به رتبه بالا دست یابند
زمانی که گوگل این آپدیت ها را اجرا میکند برخی از سایتها با کاهش رتبه مواجه میشوند و برخی از انها با افزایش رتبه اما بعد از این آپدیت گوگل به سایتهایی که کاهش رتبه داشته اند و تغییرات را اعمال میکنند و محتوای خود را ارتقا دهند امتیاز بیشتری ارائه می دهد .

در این مقاله آپدیت های الگوریتم هسته ای گوگل که در 3 ژوئن 2019 اجرا شده است را مورد بررسی قرار می دهیم .



بهترین کاری که یک وب مستر میتواند انجام دهد این است که روی رفع نیاز کاربران و تولید محتوای عالی تمرکز کند و منتظر آپدیت های گوگل باشد.

هدف گوگل از این آپدیت هسته ای بهبود نتایج جستجوی گوگل است و گوگل یادآور شد که در این آپدیت وب مسترها نیاز به تغییرات فنی در وب سایت ندارند و هدف ان بررسی مجدد و بهتر سایتهایی است که محتوای با کیفیت تری ارائه می دهند .در این اپدیت گوگل حدود 200 تا 500 سیگنال را بررسی میکند و حدود 200 عامل ان را جهت بهبود عملکرد سایت ارائه می دهد

مهمترین مواردی که در آپدیت الگوریتم سال 2019 اعمال شد موارد زیر است که باید مورد اهمیت قرار گیرد :

1. نیاز کاربر
2. طراحی صفحه اصلی
3. محتوای مفید
4. طراحی صفحات
5. درج تیلیغات و مکان تبلیغات
6. مقدار محتوا
7. E.A.T


بهینه سازی محتوا :



اگر صفحاتی در سایت شما وجود دارد که دارای محتوای کمی هستند و یا کلمات کلیدی مناسب و کمی در ان به کار برده شده است بهتر است ویرایش کنید و یا حذف کنید.


روی سرعت بارگذاری سایت خود تمرکز کنید .


تقریبا 50 درصد سایتهای ایرانی در مبحث لینک سازی داخلی سایت خود مشکل دارند و باید در این مورد سایت خود را مورد بررسی قرار دهید مقالاتی که در سایت درج کرده اید و از هیچ کدام از قسمتهای سایت لینک نگرفته اند را ویرایش کنید که اصطلاحا به این صفحات بدون لینک صفحه یتیم گفته میشود .


سایت خود را بررسی کنید تا هیچ کجای سایت دارای خطا و ارور نباشد .


در انتخاب کلمه کلیدی خود دقت کنید زیرا زمانی که شما کلمه کلیدی مناسبی را انتخاب کنید و محتوای مناسبی درج کنید هر زمانی کاربر کلمه ای مشابه کلمه کلیدی شما هم جستجو کند گوگل با اطمینانی که به محتوای شما دارد سایت شما را به کاربر ارائه می دهد .

دستورالعمل و کیفیت E.A.T :


E-A-T مخفف تخصص ، اقتدار و اعتماد است.
اصطلاحی است که از دستورالعمل‌های سنجش کیفیت گوگل گرفته شده و صورت خلاصه‌شده Expertise، Authoritativeness و Trustworthiness است. گوگل از این الگوریتم در سال 2018 رونمایی کرد و از بروز رسانی های سال 2018 بوده است .


این بروز رسانی تاثیر زیادی بر روی صفحات YMYL سایتها داشته است .صفحات YMYL صفحاتی هستند که می‌توانند به طور بالقوه بر خوشبختی، سلامت، ثبات مالی یا ایمنی کاربران تاثیر بگذارد.
از مواردی که در این الگوریتم باید رعایت کرد :


1. رفع نیاز کاربران


2. درباره ما : در این الگوریتم باید به محتویات صفحه درباره ما اهمیت دهید یعنی تمامی مشخصات و سابقه کاری شرکتتان و تمامی پرسنل به همراه سابقه کاری و مدارک تحصیلی ان ها و زمینه فعالیت انها را توضیح دهید اطلاعات شما باید کامل باشد تا مخاطب هر اطلاعاتی که نیاز دارد را بتواند بدست اورد .


3. سعی کنید از تیلیغات پر هزینه در سایت های مهم خودداری کنید زیرا گوگل تفاوت تبلیغات و حمایت نویسنده را کامل در نظر میگیرد و در سایتهایی که به زمینه کاری شما نزدیک است فعالیت کنید تا بتوانید بازخورد خوبی داشته باشید .


4. سعی کنید نظر مشتریان خود را در مورد کار و عملکرد خودتان جویا شوید و در سایت انتشار دهید .
5. تمامی مقاله ای خود را بررسی کنید و بعد از انتشار ان ترافیک خود را بررسی کنید اگر از بازخورد پایینی برخوردار باشد باید انها را بهبود ببخشید و ویرایش کنید .



با رعایت موارد گفته شده میتوانید جایگاه سایت خود را در الگوریتم E.A.T بهبود ببخشید و به جایگاه بهتری دست پیدا کنید .
 

نویسنده : فرحناز وحید

برای مشاهده سایر مقالات فرحناز وحید کلیک کنید.

پربازدیدترین ها