مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

ویدیو مارکتینگ چیست



یکی از راههای موثر برای نمایش دادن محصول یامعرفی کسب وکارشما ویدیو مارکتینگ می باشد.
بسیاری ازمدیران فرصت خواندن مطالب سایت شما را ندارند یا اگر داشته باشند مطالب مفید وطولانی که در وبلاگهای مهم شما درج گردیده را مطالعه نمیکنند .
شما میتوانید با تهیه کردن یک ویدیو کامل وحرفه ای محصول خود را به صورت کامل معرفی کرده ونقاط قوت آن را در ویدیو بیان کنید.

ویدیو مارکتینگ چیست


این که اشاره به حرفه ای بودن کلیپ کردم منظور از نظر نوع فیلمبرداری نمی باشد منظور این هست که شما مطالبی که میخواهید در ویدئو بیان کنید مطالب مهم وکاربردی باشد و در نوع انتقال به کاربر و راحتی یادگیری هر شخص با هر ذهنه درگیری دقت کنید.
بارگذاری این ویدئو در وب سایت شما تاثیر بسیار زیادی در سئو سایت شما دارد،چون گوگل آن را به عنوان یک ویدئو جدید میشناسد .بهترین ویدیو خود را در صفحه اصلی سایت خود قراردهید .لازم به ذکر است این کلیپ یا ویدیو را درسایت های دیگر مثل آپارات یا یوتیوب قرار داد و لینک سایت خود را به همراه کلمات کلید در قسمت پایین ویدیو درج نمایید.


همچنین ویدیو خود را در شبکه های اجتماعی بارگذاری نمایید و با هشتک بر روی عنوان ویدیو و عنوان های تبلیغاتی مثل "بهترین ویدیو" یا "حتما ببینید" استفاده نمایید.
اگر ویدیئو شما یک ویدیو کاربردی وحرفه ای از نظر بیان معرفی محصول باشد مطمئن باشید یک ویدیو پربازدید در دنیای مجازی میشود.


در این قسمت به چند نکته مهم اشاره می کنم که حتما برای ساخت ویدیو خود آنها را در نظر بگیرید.
در ابتدای ویدیو خود حتما نام شرکت واطلاعات تماس خود را ثبت نمایید،درست است که ویدیو شما در وب سایت خودتان بارگذاری میگردد واطلاعات تماس در منوی تماس با ما شما می باشد ولی با انتشار این ویدیو توسط شما در شبکه های مجازی یا حتی توسط افرادی که برایشان این ویدیو جذاب بوده نیاز به ثبت اطلاعات شرکت برای پیگیری بیشتر طرفداران شما می باشد.


سعی کنید با نرم افزارهایی رایگان که در گوگل دسترسی به آن ها آسان است به غیر از درج اطلاعات تماس و نام شرکت در اول و آخر ویدیو لوگوی خود را در کنار تصویر نمایش دهید که این کار با شناسنامه شرکت شما انتشار یابد.


یکی از مهمترین فاکتورهای بارگذاری ویدیو عنوان و نام آن ویدیو می باشد.سعی کنید نام ویدیو خود را به گونه ای انتخاب کنید که جذاب باشد.که حتی اگر کاربر زمان کافی برای دیدن ویدیو ندارد قسمتی از ویدیو را ببیند تا کنجکاوی خود را برطرف کند.


ویدیو مارکتینگ چیستویدیویی که شما درحال اماده سازی آن می باشید قطعا نکات مهم و کلیدی دارد،  سعی کنید موارد و نکات کلیدی و مهم ویدیو خود را در زمان های رو به آخر ویدیو بیان کنید تا کاربر حتما ویدیو شما را تا پایان ببیند.
شما میتوانید برای توضیحات و ساخت ویدیوهای آموزشی یک ویدیو با زمان بالا داشته باشید و در چند قسمت در بازه های مختلف در وب سایت خود نمایش دهید .در این حالت کاربر با دیدنه هر قسمت از ویدیو شما منتظره قسمت بعد خواهد بود و مرتب به سایت شما برای بارگذاری ویدیو های جدید سر میزند.


البته این نوع هیجان و پیگیری توسط کاربر بیشتر برای ویدیو های آموزشی یا کلیپ های موفقیت و آموزش راههای بدست اوردن ثروت می باشد.
سعی کنید ویدیویی که آماده میکنید دارای مطالب مفید باشد و کاربر زمانی که برای دیدن ویدیو می گذارد یک زمان مفید وخالص باشد.
از گفتن کلمات و موارد غیر ضروری خودداری نمایید.
در صورتی که در کلماتی که بیان میکنید ،لغات تخصصی و کمتر شنیده شده توسط کاربر می باشد حتما توضیح بیشتری در مورد آن کلمه یا موضوع دهید تا مطمئن شوید کاربر با دیدن این قسمت پاسخ سئوالات خود را خواهد گرفت.


حجم ویدیو خود را به گونه ای در نظر بگیرید که به کیفیت ویدیو شما لطمه ای نزند و در زمان دانلود توسط کاربر زمان زیادی صرف نکند. البته این مورد برای سایت خود شما صدق میکند در سایت های دیگر مثل آپارات زمان آپلود ویدیو به حالت پیش فرض ذخیره و نمایش میدهد.


بسیاری از افراد فروش آنلاین را قبول ندارند یا اطمینان به فروشگاههای اینترنتی نمی کنند .شما با داشتن منوی ویدیئو مارکتینگ و بارگذاری ویدیوهای جذاب از فعالیت خود میتوانید این اطمینان را حاصل کنید.
یکی از موارد دیگر در امتیاز دهی گوگل و موتورهای جستجوگر در بارگذاری ویدیو،ماندن کاربر در صفحه سایت شما در زمان بیشتر می باشد. کاربر وقتی که صرف میکند در سایت شما تا ویدیو های شما را ببیند ،اعتبارشما را برای گوگل افزایش میدهد هر چه این ماندگاری و توقف جهت مشاهده اطلاعات سایت شما بیشتر باشد اعتبار برای موتورهای جستجوگر بیشتر میشود.



نویسنده: سیدمنصورسجاد

برای مشاهده سایر مقالات سیدمنصورسجاد کلیک کنید.

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها