مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

اجتناب از آدرس های ایمیلی که تله اسپم دارند

تله اسپم آدرس ایمیلی است که شرکتی که تمایل دارد شکایات اسپمی را کم کند بر روی اینترنت قرار می دهد.وقتی اسپمرها از خزنده های وب استفاده می کنند تا ادرس های ایمیل را به دست آورند و ایمیلی به آدرس تله اسپم بفرستند دامین فرستنده و آدرس سرور به طور خودکار به لیست مسدودی اضافه می شوند.(خزنده وب برنامه ای کامپیوتری است که محتوای ویژه ای را در اینترنت جستجو می کند مثل سطرهای متنی که مانند آدرس ایمیل به نظر می رسند)بسیاری از شرکت ها لیست مسدودی تله اسپم ها را در اختیار تان قرار می دهند .اگر به طور اتفاقی ایمیلی به آدرس تله ی اسپم بفرستید .امکان دریافت ایمیل تان را از بین می برید.

• با کمک شیوه های زیر از آدرس های تله اسپم دوری کنید.
برای بدست اوردن ادرس ایمیل در اینترنت جستجو نکنید.

• علاوه بر خطر عدم دریافت ایمیل این کار کلا" غیر قانونی است .
به لیست خریداری شده ایمیل بزنید.

لیست های خریداری شده معمولا" بدون کسب اجازه جمع آوری شده اند و ممکن است شامل آدرس های تله اسپم باشند.

به هر مشترک جدید لیست ایمیل خوشامد گویی بفرستید و آدرس های ایمیلی را که ایمیل خوشامد گویی را برمی گرداند فورا" پاک کنید.
بدین ترتیب هر کسی که سعی می کند موذیانه با استفاده از ادرس تله اسپم به لیست شما اضافه شود را پاکسازی می کنید.

firewall(دیوار آتش)ایمیل های قبلی را به دست آورید



Firewall ایمیل , سخت افزار یا نرم افزاری است که برای تشخیص و مسدود کردن ایمیل های غیر قابل اطمینان استفاده می شود . Firewall را می توانید طبق میلتان تغییر دهید و ترکیب بندی کنید تا بیشترعناصر ایمیل را مسدود کنند برای مثال مدیر سیستمی در یک شرکت ممکن است را برای مسدود کردن ایمیل های دارای متنی ویژه فعال کند و دیگری بدون اهمیت به متن برای مسدود کردن ایمیل های ارسالی از فرستندگان ویژه از ان استفاده کند.


از انجایی که Firewall ها متغیر های بسیاری دارند تشخیص اینکه ایمیل شما با Firewall مسدود شده تقریبا" غیر ممکن است اگر از سرویس دهنده ای استفاده کنید که آدرس های ایمیل مسدود شده را در گزارش برگشتی ها در اختیارتان قرار می دهد حداقل می بینید چه آدرس های ایمیلی مسدود شده اند و سپس سعی کنید مقدمات دریافت ایمیل را فراهم کنید.


تغییر شیوه برای دریافت ایمیل در آدرسی که مسدود شده کار مشکلی است اما راه حل های زیر ممکن است موثر باشند:


زمانی که مخاطب در لیست ایمیل ثبت نام می کند از او بخواهید ادرس ایمیل تان را به دفتر ادرس یا لیست تماس هایش اضافه کند.
بعضی از سیستم های مسدود کننده ی محتوای ایمیل اگر ادرس فرستنده در دفتر ادرس دریافت کننده باشد به ایمیل اجازه می دهند کار خودش را انجام دهد.


از مشترکان مسدود شده آدرس ایمیل دیگری بگیرید.
گاهی اوقات نصف جنگ بر سر ایمیل مسدود شده این است که بفهمید چه آدرس ایمیل ویژه ای مسدود می شود وقتی گزارش برگشت سرویس دهنده ادرس های ایمیل مسدود شده ی ویژه ای را نشان می دهد از مشترک بخواهید ادرس ایمیل دیگری به شما بدهد.


اگر آدرس ایمیل مسدود شده آدرس محل کار است از متخصص آی تی شرکت مشترک خود بخواهید سرور ایمیل سرویس دهنده ی شما را به لیست دوستان در سرور ایمیل شرکت اضافه کند.
لیست دوستان که به ان لیست سفید هم می گویند پایگاه داده ای شامل ادرس ایمیل از فرستندگانی است که مورد استقبال قرار می گیرند وقتی ادرس در لیست دوستان است بعضی از firewallها از دستورالعمل هایشان برای مسدود کردن ادرس ایمیل فرستنده چشم پوشی می کنند.
 

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها