در حال بارگزاری
تازه وارد هستید؟
برای تکمیل عملیات خود ثبت نام کنید
برای عضویت در سایت شماره همراه خود را وارد نمایید تا رمز عبور برای شما ارسال شود.
عضو هستید؟
برای تکمیل عملیات خود وارد شوید
فراموشی رمز عبور
مشتریان دوست دارند ایمیل هایی را که در فواصل کم به دستشان می رسد ,اسپم فرض کنند.بنابراین باید تناوب ایمیل ها و زمان بندی آن ها را رعایت کنید.تناوب در اینجا یعنی تعداد ایمیل ها و فاصله ی زمانی بین آن ها تناوب معمولی عبارت است از :
• یک بار• روزانه• هفتگی• دوبار در ماه یا هر دو هفته یک بار• ماهانههماهنگی تناوب هر پیام ایمیلی با نیازها و توقعات مخاطبان بیش از اینکه یک علم باشد یک هنر است .مشتریان حاضرند هر تعداد ایمیلی دریافت کنند به شرط آنکه محتوی آن مرتبط و ارزشمند باشد.اگر محتوای ایمیل تان را مرتبط با نیاز مشتریان نگه دارید احتمالا" به تعداد زیاد ایمیل ها راضی خواهند شد.
مشتریان معمولا" ایمیل های شما را بر اساس موارد زیر ارزیابی می کنند:
• تعداد کل ایمیل ها• طول هر ایمیل• فاصله ی زمانی ایمیل هایی از آن ها می خواهد کاری انجام دهد.• مرتبط بودن اطلاعاتی که ارسال کرده اید.• زمان بندی .