ان زمانی که می توانستید یک ایمیل بفرستید و صدتای دیگر مثل ان را چشم بسته کپی کنید گذشته است .سرویس هایی مثل
فیلتر اسپم ,دیوارآتش ,پوشه های آشغال ,و همچنین
بی اعتمادی مشتریان همگی باعث شده تا آن ها برای گرفتن کمک به متخصصان این رشته متوسل شوند.
شرکت های سرویس دهنده ی ایمیل شرکت هایی هستند که یکی دو سرویس ایمیلی زیر را ارئه می دهند:
• قابلیت رساندن ایمیل بصورت پیشرفته
• مدیریت لیست و پایگاه داده ها
• طراحی الگوی ایمیل
•
ایجاد محتوا و پیام ایمیل
• گزارش های مربوط به رهگیری
• خدمات مشاوره
این شرکت ها به شما امکان می دهند خیلی بیش از ان زمانی تنها هستید از
بازاریابی ایمیلی بهره ببرید.حتی اگر خودتان نخواهید
بازاریابی ایمیلی انجام دهید برخی از ان ها خودشان در مقابل پول بیشتر اطلاعات تان را در اختیار تعدادی از شرکت های دیگر قرار میدهند .
بعضی از خدمات شرکت های ارائه دهنده ی ایمیل در زیر آمده است :
به تجارت تان ظاهری حرفه ای ببخشید.این شرکت ها کمک می کنند تا ارتباطات ایمیلی فوق العاده ای برقرار کنید بدون اینکه از برنامه نویسی سر رشته ای داشته باشید .بیشتر ان قالب هایی مشتری پسند در اختیارتان قرار میدهند تا بتوانید پیامتان را در آن جای دهید .برخی دیگر نرم افزارهایی با قیمت پایین برای ایجاد قالب در اختیارتان قرار می دهند تا خودتان کنترل تمامی عناصر طراحی را به دست بگیرید.برخی دیگر حتی با ارائه ی قالب های نیمه سفارشی ,به شما خدمات حرفه ای ارائه می دهند یا اجازه می دهند از منابع دیگر نیز بهره ببرید و طراحی قالب را به سلیقه ی خودتان انجام دهید.تعدادی از این قالب ها معمولا" این شرکت ها در اختیارتان قرار می دهند.به شرح زیر است:
• خبرنامه
• تخفیف
• آگهی
• اعلان در مطبوعات
• دعوت نامه
• کارت های تبریک
• نامه های تجاری
بازاریابیتان را قانونی انجام دهید.این شرکت ها وظیفه دارند قوانین جاری را در زمینه استفاده از ایمیل تدوین کنند تا مشتریان به راحتی بتوانند از ان ها پیروی کنند.شرکت های معروف یک قدم جلوتر از قوانین اولیه پیش می روند و در کنار اولویت های مشتریان به استاندارد های حرفه ای بیشتری روی می اورند.
تعدادی از این استانداردها ی حرفه ای به شرح زیرند:
• پیوند های غیر اشتراکی ایمن و تک کلیکی
• گزارش محرمانه
• ادرس های فیزیکی اضافه شده به ایمیل
• ارسال از یک ایمیل تایید شده
با تهیه گزارش و محاسبه ها ی منطقی به شما کمک می کنند.این شرکت ها برای مدیریت داده ها و بازخورد مربوط به عملکرد بازاریابی ایمیلی به شما کمک می کنند .
نمونه های زیر شامل روش هایی است که برای مدیریت اطلاعات شما از ان ها استفاده می کنند:
• ذخیره و بازیابی اطلاعات مشترکان
• گزارش درباره ی تحویل پیام
• مدیریت خودکار درخواست اشتراک و لغو ان
• ردیابی اطلاعات بر روی ایمیل های مسدود شده و برگشت خورده
در زمینه ی
تهیه محتوا به شما کمک می کنند.این شرکت ها می خواهند به موفقیت برسند ,زیرا اگر ایمیل شما تاثیر گذار باشد ,شما نیز بصورت مشتری وفادار از شرکت خدمات دهنده تان تشکر می کنید.بسیاری از ان ها منابعی در دسترس دارند که به شما کمک می کند
محتوای پیامتان را ارتقا دهید و از بهترین روش ها در این کار استفاده کنید ونمونه هایی مانند:
• گروه های اینترنتی
• سمینار های اینترنتی
• دروس آموزشی
• آموزش کلاسی
• مشاوره
بهترین عملکردها را به شما آموزش می دهند.این شرکت ها اطلاعات ارزشمندی درباره ی اولویت های مشتریان در اختیارتان قرار می دهند که اگر بخواهید خودتان انها را به دست اورید بسیار گران تمام می شوند یا ممکن است اصلا" قابل دسترسی نباشند.از طرف مشتریانشان ایمیل های زیادی ارسال می کنند و در زمینه ی به روز ماندن در م.رد نیازهای مشتریان و استانداردهای حرفه ای ,متخصص هستند. برخی از این شرکت ها با کمال میل اطلاعاتشان را در اختیار شما قرار می دهند تا ایمیل های موثرتری بفرستید.
برخی از مواردی که باید بیاموزید از این قرار است :
• بهترین زمان و روز برای ارسال ایمیل
• چگونه تعداد ایمیل های باز شده را افزایش دهید.
• چگونه از شکایت های مربوط به ایمیل های اسپم جلوگیری کنید.
• وقتی ایمیلی فیلتر یا مسدود می شود چه کار کنید.
• چگونه محتویات را طراحی و صفحه ارایی کنید.