مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

برای انتخاب يک شرکت طراحی سایت چه معیارهایی را باید در نظر بگیریم؟

واگذاری انجام خدمات طراحی وب سایت شما یکی از مهم ترین موارد فعالیت کسب وکار شما می باشد ،به همین دلیل حتما طراحی وب سایت خود را به شرکت های معتبر وشناخته شده ارجاع دهید تا ازتاثیر سایت خود بر بالا رفتن فروش در کمترین زمان بهره ببرید.
برای پیدا کردن شرکت معتبر ومتخصص در زمینه طراحی سایت نکات مهمی را باید در نظر بگیرید که یکی از مهم ترین موارد متخصص وکارآمد بودن شرکت مورد نظر می باشد.
در این مقاله شما را با روش هایی که میتوانید شرکت ایده آل واستاندارد در زمینه طراحی سایت را راحت تر بدست آورید آموزش میدهیم.

1-زبان برنامه نویسی سایت

asp.net
شاید روزانه برای شما پیامک های بسیاری با متن طراحی سایت حرفه ای،یا طراحی سایت در کمترین زمان ،طراحی سایت با کمترین هزینه و........ ارسال شده باشد .اکثر این سایت ها قالب های آماده ورایگان دارند که از نظر کد نویسی آماده وغیر قابل ادیت توسط کاربر می باشد. شما اگر قصد تغییری در قالب سایت داشته باشید این کار امکان پذیر نیست حتی توسط شرکت طراحی سایت ارائه دهنده. همچنین این قالب ها با زبان اصلی می باشند و این باعث عدم بالا رفتن رنکینگ سایت در موتورهای جستجو گر می باشد
این سایت ها معمولا با وردپرس طراحی وآماده میشوند . در حال حاضر اغلب سایت های مطرح با زبان asp.netطراحی شده اند .شرکت سپاهان گستر با داشتن نیروهای متخصص به برنامه نویسی ASP.NET آماده مشاوره وارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

2-انتخاب شرکت معتبر ودارای سابقه


یکی از مهم ترین موارد در انتخاب شرکت طراحی سایت تحقیق در مورد سابقه و اعتبار شرکت می باشد . شما میتوانید با مراجعه به لیست مشتریان وب سایت شرکت مورد نظرتان از مشتریان قبلی در مورد رضایتمندی از خدمات گرفته شده از شرکت طراحی سایت وهمچنین رصد جایگاه ورنکینگ وب سایت این مشتریان در بین سایت های همکار شان مطلع شوید.
شاید شرکتی که شما مراجعه میکنید از نظر موقعیت مکانی دفتر، محل دفتر استیجاری باشد در برخی از موارد شرکت ها به دلیل خرابی بازار یا دلایلی مشابه اقدام به تعطیلی یا جابجایی شرکت بعد از مدت زمان اجاره میکنند .سعی کنید بعد از ملاک قراردادن حرفه ای بودن شرکت در زمینه طراحی و cmsمحل شرکت ملک خود شرکت یا سهامداران باشد.

3-مراجعه حضوری و ملاقات با مدیران


برای سفارش وارائه ایده خود به شرکت طراحی سایت حتما به صورت حضوری مراجعه نمایید.  با این کار شما با مدیران شرکت آشنا وبا عملکرد وخلاقیت این افراد در زمینه مشاوره با شما میزان سطح وعملکرد شان را بسنجید.
بعضی از شرکت ها ،در حقیقت شرکت نیستند یه شخص تمام کارهای پروژه را انجام میدهد ،زمانی که شما در محل شرکت برای مشاوره مراجعه میکنید ،نیروهای فنی شرکت وهمچنین اعتبار شرکت به راحتی قابل مقایسه با دیگر رقبا می باشد.

4-تعامل با شرکت طراحی سایت ویادگیری پرتال مدیریت سایت


یکی از مهم ترین موارد که در مورد طراحی سایت در نظر باید گرفت داینامیک بودن سایت می باشد.با ورود اطلاعات روزانه توسط شما وبروزرسانی محتوای سایت رنکینگ سایت شما رو به بهبود میرود.برخی از شرکت های طراحی سایت ،وب سایت به صورت استاتیک طراحی میکنند که در این حالت شما نمیتوانید اطلاعات ومحتوای سایت را تغییر دهید واین کار فقط باید از طریق طراح سایت صورت پذیرد.
در نظر داشته باشید آماده کردن محتوای داخلی سایت ومحتوا وظیفه شما می باشد نه شرکت طراح وب سایت...پس سعی کنید از مقاله هایی که توسط خودتان از گزیده مقاله های دیگر ثبت شده استفاده نمایید.

5-استراتژی خود را بشناسید


چگونه میتوانید برند یا محصول خود را فضای اینترنتی به گونه ای معرفی کنید که زیاد دیده شوید؟ بازدیدکنندگان شما از طریق موتورهای جستجو به سایت وارد میشوند و یا تبلیغات هدفمند اینترنتی؟
یک شرکت طراحی سایت خوب باید بتواند در زمینه رسیدن شما به هدفتان در کمترین زمان وبا بالاترین بازدهی مشاوره بدهد ،با این مشاوره صحیح توسط شرکت استراتژی شما حس قدرت و اعتماد به شما میدهد. وقتی شما با برنامه وdocuments مشخص وهدفمند کار طراحی سایت خود را شروع میکنید قطعا با مشاوره های شرکت های طراحی سایت خیلی سریع به خواسته های خود وفروش بالا در بین رقبا دست پیدا میکنید..

از شرکت طراحی سایت خود بخواهید که روش مشخصی را با بیان جزئیات کامل برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده به شما معرفی کنند. مطمئن شوید که استراتژی آنها شما راهدفی که برای خود در درجه اول تعیین کرده اید نزدیک میکند.

6-خدمات پس از فروش بسیار مهم میباشد


بعد از تحویل وراه اندازی سایت یک طراحی سایت شرکت طراحی سایت از محتوا وخط مشی شما در زمینه فروش وموفقیت روزافزون حفاظت وحمایت میکند.در بسیاری از موارد در بین مشتریان شرکت سپاهان گستر پیش آمده که مشتری به علت دق دقه های کاری به سایت خود مراجعه نکرده وهیچ بروزرسانی انجام نداده ،این مهم توسط کارشناسان واحد پشتیبانی شرکت رصد وبعد از بدست آوردن مشکلات سایت از نظر تامین محتوا وکلمات کلیدی به صورت گزارش برای مشتری ایمیل وسپس پیگیری میشود. بسته به اینکه چقدر شما، مشغول نگهداری و انتشار محتوا باشید گزارش تحلیلی ارائه شده توسط شرکت به شما کمک خواهد کرد بتوانید به فروش بالاتر واهداف خود برسید..

اگر نیازمند تغییرات ظاهری و یا افزودن امکانات جدید به وب سایت خود هستید باید بتوانید با پرداخت هزینه این کا رانجام دهید .قبلا به این نکته اشاره کردیم که یکی از مهم ترین مواردی که سایت های قالب آماده توصیه نمیشود افزودن موارد وآیتم های دلخواه در آینده می باشد.زمانی میرسد کسب وکار شما رونق یافته یا شما تصمیم به افزودن منوهای تخصصی وخدمات جدید هستید انگاه به علت عدم دسترسی به بروز رسانی سایت مجبور به طراحی مجدد سایت می شوید که این باعث ایجاد هزینه های بالا و از دست رفتن رنکینگ سایت شما میشود.

از شرکت طراحی سایت خود در مورد خدمات پس از فروش سوال کنید ونحوه خدمات به مشتریان قبلی واینکه آیا شما به صورت آنلاین میتوانید از خدمات پشتیبانی کارشناسان استفاده نمایید ویا اینکه بعد از عقد قرارداد وپرداخت وجه ایا دسترسی به مدیران برای پیگیری مشکلات احتمالی وجود دارد یا خیر؟

نتیجه گیری از این مقاله
در نهایت باید این را بگوییم که پیدا کردن شرکت طراحی سایت در کشور با شرایطی که اشاره شد کار راحتی نیست ولی این مهم را هم در نظر بگیرید که نزدیک شدن ایده وطرح شما با طراح وبرنامه نویس کار بسیار دشواری میباشد که این هنر مدیر پروژه را میطلبد.پس به غیر از معیارهای گفته شده حتما دیدگاه مدیر پروژه را نسبت به کسب وکار خود بررسی نمایید.

 
نویسنده: سیدمنصورسجاد

برای مشاهده سایر مقالات سیدمنصورسجاد کلیک کنید.

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها