مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

استفاده از ایمیل برای گسترش حضورآن لاین

استفاده از ایمیل برای گسترش حضورآن لاین

ترکیب بازاریابی ایمیلی با ابزار آ ن لاین مثل RSS ، SEO ، وبلاگ ونرم افزار های موبایل به مخاطب فرصت های زیادی برای عمل به پیام شما می دهد وبر اثر تکرار های اضافه شده از این طریق ، پیا متان به یاد ماندنی تر می شود.

در این قسمت می گویم چگونه روش های بازاریابی ایمیلی را اصلاح کنید تا ابزارهای دیگر بازاریابی فنی واینترنتی را بهبود بخشد و راهبرد بازاریابی ایمیلی را فرا تر از صندوق پستی استاندارد ایمیل گسترش دهد، نتیجه ی حاصل از تلاش های شما را چند برابر کند و به پیام بازاریابی تان شانس بیشتری برای دیده شدن بدهد.

استفاده از ایمیل برای بهینه سازی موتور جستجو

دقت کنید وبسا یت تان در دسترس موتور جستجو باشد.هرچه تعداد وبسایت هایی که برای سود آن لاین رقابت می کنند بیشتر می شود اهمیت موتورهای جستجو هم بیشتر وبیشتر می شود . فرقی نمی کند که از شیوه ی جستجوی اصلی استفاده می کنید،برای آن پول می دهید یا ترکیبی از راهبرد های مختلف را برای نزدیک کردن وبسایت تان به بالای صفحه ی موتور جستجو در پیش می گیرید. استفاده از روش های زیر در برنامه تان بازگشت سرمایه را به طور بالقوه افزایش می دهد و برای بازاریابی از طریق موتور های جستجو جهت به دست گرفتن تجارت در طول زمان راه های بیشتری باز می کند:

دقت کنید هر صفه ی فرودی که به عنوان پیوند بر روی رتبه بندی موتور جستجو ظاهر می شود شامل پیوند ثبت نام لیست ایمیل شما باشد.

بازدید کنند گان جدید وبسایت احنمالا به سرعت به مشتری تبدیل نمی شوند. اما اگر به کلیک پیوند های وبسایت علاقه نشان دهند بعد از جستجو ممکن است به پیشنهاد شما در مورد دریافت اطلاعات دوره ای در فرم ایمیل پاسخ دهند.گرفتن اطلاعات تماس از حداکثر کسانی که از موتور جستجوی شما بازدید می کنند به بازاریابی شما شانس بیشتری می دهد ، تا مشتری جدیدی به دست آورید وبرای پیگیری به امید ایجاد تغییر ، شیوه ی هدفمند تری در پیش بگیرید.

کلمات کلیدی را در ایمیل تان جای دهید وایمیل تان را به عنوان محتوای جدید بر روی وبسایت پست کنید.

کلمات کلیدی کلماتی هستند که مشتریان وقتی به دنبال کالا یا خدمات شما هستند، احتمالا در موتور جستجو تایپ می کنند. وقتی مشتری با استفاده از کلمات کلیدی جستجو می کند،موتور جستجو کلمات کلیدی را از وبسایت بر می دارد و پیوند را در صفحاتی که شامل آن هاست نمایش می دهد. موتور جستجو، صفحات کلمات کلیدی را بر اساس اینکه کلمات چقدر برجسته هستند، دسته بندی و نمایش می دهد.بنابراین با استفاده از کلمات کلیدی موتور جستجو در ایمیل وپست کردن آن به صفحه بایگانی روی وبسایت،موتور جستجو می تواند کلمات کلیدی بیشتری پیدا کند و رتبه ی کلی موتور جستجو یتان را بهبود بخشد. اگر مطمئن نیستید از چه کلماتی در ایمیل استفاده کنید نرم افزار علم تحلیل وب به شما می گوید دیگران از چه کلمات کلیدی برای پیدا کردن وبسایت استفاده می کنند.

باتجارت های غیر رقیب که علایق مشریانشان با مشتریان شما مشترک است، پیوندهای ثبت نام ردوبدل کنید.

اضافه کردن پیوند ثبت نام به وبسایت های دیگر راهی عالی برای بهبود رتبه تان است و به شما اجازه می دهد اطلاعات تماس افرادی را که در وبسایت های همکاران جستجو می کنند و فرود می آیند به دست آورید.

صفحه ی ثبت نام لیست ایمیل تان را بهینه کنید.

دقت کنید صفحه ی ثبت نام لیست ایمیل تان برای موتور جستجو قابل دیدن باشد و برای دعوت بازدید کنند گان ، ازمتنی که برای آنان جذاب باشد،استفاده کنید، برای مثال، صفحه ی ثبت نام لیست ایمیلی با عنوان نکته های بازاریابی رایگان شانس بیشتری دارد که افراد علاقه مند آن را پیدا کنند تا پیوندی با این عنوان که <<از علاقه ی شما به لیست ایمیل مان متشکرم>>.
 

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها