مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

ایجاد شهرت برای فرستنده

ارسال موفق ایمیل مستلزم استفاده از سروری خوشنام است .77 درصد مسائل مربوط به دریافت ایمیل به شهرت سرور فرستنده بستگی دارد .بیشتر شرکت هایی که خدمات دریافت ایمیل ارائه می دهند هنگام فیلتر کردن ایمیل شهرت فرستنده را در نظر می گیرند.
از انجایی که بعید نیست سرور ایمیل شما شهرت خوبی نداشته باشد ارسال ایمیل از طریق سرویس دهنده ی خوشنام و محترم یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید برای بیشینه کردن دریافت ایمیل هایتان انجام دهید .دقت کنید سرویس دهنده ای انتخاب کنید که :

به ایمیل تان اعتبار بدهد:اعتبار بخشیدن باعث می شود سرورهای دریافت ایمیل ,فرستنده ی ایمیل را تشخیص دهند .

مشتریانی را که شکایات اسپم زیادی دارند حذف کند: سرویس دهنده ها ی ایمیل از سرورهای خودشان به جای مشتریان ایمیل می فرستند اگر چه به نظر می اید مشتریان ان ها را فرستاده اند .از انجایی که شکایات زیاد از اسپم باعث می شود سرور های سرویس دهنده وارد لیست مسدودی شوند توصیه می کنم با سرویس دهنده ای کار کنید که وقتی یکی از مشتریانش شکایات معروف تعداد شکایات را پایین نگه میدارد و تا حد امکان شهرت فرستنده را با خوشنامی حفظ می کند.

کیفیت ایمیل مشتریان را اثبات کند:
اگر چه سرویس دهنده ها نمی توانند کیفیت ایمیل مشتریان لیست ایمیل شان را تایید کنند اما سرویس دهنده های معروف باید به طور کاملا" جدی مشتریان را با روش های کسب اجازه اشنا کنند و هنگام اقدام به استفاده از ادرس های ایمیلی که شکایات زیادی ایجاد کرده اند به ان ها اخطار دهند.

درصورت لزوم از لیست مشترکان بخواهد اجازه شان را تایید کنند:
برخی از شرکت ها مثل ان هایی که در صنایع مالی هستند به خودی خود شکایات اسپمی زیادی دریافت می کنند زیرا متن ایمیل قانونی ان ها مثل ایمیل های اسپم به نظر می رسد از سرویس دهنده ای استفاده کنید که برای چنین شرکت هایی گزینه های بسیار یا تدابیری برای توصیه به خدمات دیگری دارد که مختص کار کردن با فرستندگان ایمیلی است که به طور بالقوه اماده ی ایجاد شکایات اسپمی اند.

مشتریان را از ارسال ایمیل های تکراری به کاربران ناشناس باز دارد:
اسپمرها میلیارد ها ایمیل به هر ادرس ایمیلی می فرستند به امید اینکه ادرس های حقیقی را کشف کنند زیرا سرویس دهنده های اینترنت به خاطر ایمیل های برگشت خورده که اسپمر ها ارسال می کنند هزینه ی زیادی داده اند و از ارسال ایمیل به ادرس های غیر واقعی خوش شان نمی اید .در نتیجه اگر سرور ان را به عنوان ایمیل ازار دهنده معرفی کند ممکن است دریافت ایمیل دچار مشکل شود .برای کمک به حفظ شهرت فرستنده بیشتر سرویس دهنده ها بعد از دو یا سه بار تلاش حتا اگر شما ادرس غیر واقعی را پاک نکنید خودشان از ارسال ایمیل شما به ادرسی که وجود ندارد جلوگیری می کنند.

فیلتر های ایمیلی معمولا" پیش از محتوای ایمیل بر روی شهرت فرستنده تاکید دارند .بنابراین قبل از شروع کار سرویس دهنده را امتحان کنید
 
دیدگاه ها
پربازدیدترین ها