مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

اهداف زمانی به زمان بیشتری نیاز دارم


اگر برای زمان ارزش قائل باشید با استفاده از بازاریابی ایمیلی به طور موثر تری ان را در راستای اهداف تجاری خود به کار می گیرید.برخی از اهداف زمانی به این شرح است :

کارها را به طور خودکار دراورید



برخی از کارها ارزش ان را دارند که برای ایجاد تاثیر متقابل تلاش کنید تا ان را در محدوده ی زمانی فشرده ای انجام دهید اما بعضی دیگر را باید به صورت خودکار دراورید تا برای فروش کالا یا شارژ مجدد خودتان در خارج از محیط کار زمان بیشتری داشته باشید.اگر هدفتان این است که کارها را به صورت خودکار در آورید.با استفاده از یکی از روش های زیر اتوماسیون را در راستای اهدافی که در ذهن دارید افزایش دهید :


• مشتریان بالقوه و قدیمی را به سمت اطلاعات ان لاین هدایت کنید.
• برای برخی از پیگیری ها از پاسخ دهنده های خودکار استفاده کنید.
• برای مدیریت خودکار عملیات ایمیلی مختلف از پیش برنامه ریزی کنید.


کارهای اداری را کم کنید.


فعالیت تجاری کارهای اداری زیادی دارد و در کنار فروش و ارتباط با مشتریان بالقوه و قدیمی مدیریت کارهای اداری نیز وقت گیر است اگر هدفتان کاهش امور اداری است روش های زیر کمک می کند تا بر روی استایل کردن بار کار اداری تمرکز کنید :


• پیوندی در هر ایمیل تان قرار دهید که به مشتریان اجازه دهد اطلاعات تماسشان را به روز نگه دارند.
• برای صرفه جویی در زمان طراحی از قالب ایمیل اماده استفاده کنید.
• مدیریت لیست و گرفتن گزارش از شرکت خدمات دهنده ی ایمیل را به صورت خودکار دراورید.

با مشتریان ارتباط موثری برقرار کنید



اگر با مشتریان ارتباط شخصی دارید حفظ ارتباط و ایجاد احساس اهمیت در ان ها شما را از نظر زمانی تحت فشار قرار می دهد .از سوی دیگر ارتباط خودکار با مشتریان ممکن است این احساس را ایجاد کند که به صورت شخصی با ان ها برخورد نمی کنید.


وقتی ارتباط موثری با مشتریان برقرار می شود که بین ارتباطات رو در رو و ارتباطات الکترونیکی تعادل مناسبی ایجاد نمایید.اگر هدفتان ایجاد ارتباط موثر با مشتریان است با یکی از روش های زیر از ایمیل برای بهبود بخشیدن به ارتباط موثر بهره ببرید:


• از مشتریان بخواهید از فرم های نظر سنجی و بیان باز خورد استفاده کنند.
• برای تایید خرید ها از ایمیل استفاده کنید.
• برای جواب دادن به سوال های مشترکان از خبرنامه ی ایمیلی استفاده کنید.
• مشتریان را برای پشتیبانی به منابع آن لاین ارتباط دهید.

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها