مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

طراحی سایت رزرو بلیط استخر


یکی دیگر از خدمات شرکت سپاهان گستر در راستای پیاده سازی سیستم های رزرواسیون آنلاین، سامانه رزرو آنلاین بلیط استخر می باشد.

سایت رزرو بلیط استخر سامانه ای است که با رعایت کلیه زیرساخت ها و امکانات و قابلیت های سمت مدیر و کاربر این امکان را به شما میدهد که به صورت کاملا انلاین و بدون نیاز به هرگونه مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی نسبت به اجاره سانس های استخر به صورت یکجا و یا بلیط فروشی اقدام نمایید.


همچنین امکان چک بلیط در هنگام ورود افراد به استخر به سادگی و از طریق کد ورود و یا بارکد درج شده بر روی کارت ملی و یا بارکد درج شده بر روی بلیط قابل چک کردن می باشد.

این سامانه امکان تعریف چندین استخر در قالب یک سایت، تفکیک سانس های بانوان و آقایان، تفکیک سانس های آموزشی واجاره ای و آزاد، قابلیت قیمت گذاری های متفاوت برای سانس های مختلف بر اساس نیاز و همچنین امکان تعریف کد تخفیف های یک بار مصرف یا چندبار مصرف با درصد های مختلف، امکان تعریف تخفیف برای سانس یا سانس های مشخص و... را داراست

به طور کلی این سامانه ی رزرو بلیط استخر کلیه نیاز های شما به عنوان مدیر یک مجموعه ورزشی و استخر را برآورده نموده و شما بدون نیاز به درگیری های مرتبط جهت عقد قراداد های اجاره سانس و یا رزرو بلیط میتوانید به راحتی این کار را به وسیله سایت رزرو بلیط استخر به انجام برسانید