مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

طراحی سایت با رویکرد واسطه گری

یکی از مدل های طراحی سایت فروش اینترنتی که اخیرا خواهان بسیاری پیدا کرده است، سایت های واسطه ی فروش و یا موتور جستجوی کالاست.

این سایت ها در واقع یک رابط میان تامین کنندگان و فروشندگان کالاها میباشد.

دلیل موفقیت این  سایتها و استقبال مصرف کنندگان به بهره گیری از این سایتها علاوه بر سهولت یافتن کالای مورد نظر، این است که کاربران میتوانند با کمترین قیمت ممکت کالا و یا خدمت مورد نظر خود را به دست آورند.

نمونه ی موفق این وب سایتها سایت ترب است،  و رمز موفقیت آن همین امکان رقابت قیمتی بین تامین کنندگان میباشد، البته مدل درامدزایی سایت ترب از راه فروش اشتراک ماهیانه است اما مدل دیگری از کسب درآمد برای سایت های واسطه نیز وجود دارد  این روش که اتفاقا پر طرفدارتر هم هست، دریافت پورسانت از تامین کنندگان به ازای هر فروش میباشد. البته در روش دوم تمهید راهکارهایی در جهت برقرای این ارتباط و امکان محاسبه ی این درصد مورد نیاز است.

برای کسانی که میخواهند یک کسب وکار راه اندازی کنند و از دردسر های تامین کالا و سرمایه گذاری و... فراری اند، بهترین نوع کسب و کاری که میتوانند راه اندازی کنند همین است .

یک سایت واسطه ی فروش با کمترین سرمایه قابل پیاده سازی اولیه است .

اما چند نکته در این مورد قابل ذکر است

نخست اینکه صرف داشتن یک وب سایت تضمین کننده یک تجارت موفق نخواهد بود و قطعا تبلیغات هدفمند ودرست و سئو و بهینه سازی وب سایت نقش موثری در موفقیت کسب وکار شما خواهد داشت.

اما یک نکته ی مهم دیگر که در واقع یک پیشنهاد است برای کسانی که میخواهند یک کسب وکار آنلاین از نوع سایت های واسطه ی فروش داشته باشند اینکه:  با توجه به تعدد سایت های واسطه ی فروش که در دسته بندی های مختلف اقدام به فروش مینمایند ، اگر قصد ورود و فروش در این زمینه را دارید، پیشنهاد ما به شما فعالیت به صورت تخصصی و تک محصوله می باشد.

قطعا اگر نوع کالا ی درستی را انتخاب کنید جه از حیث در دسترس بودن تامین کنندگان قوی و چه از نظر تمایل مشتریان به تهیه چنین کالاهایی، میتوانید یک تجارت موفق از نوع واسطه گری آنلاین داشته باشد.


اگر نیاز به توضیح واطلاعات بیشتر در این زمینه داشتید حتما با ما تماس بگیرید، ضمنا ما نمونه های  کارهای موفق بسیاری در زمینه طراحی وب سایت های فروش آنلاین وبه ویژه فروش غیر مستقیم ( سایتهای واسطه فروش ) داریم که میتوانیم به شما کمک کنیم

پربازدیدترین ها