مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

کرونا وتاثیر آن بر کسب وکارها

دی ماه سال 98 بود که برای اولین بار زمزمه هایی از ورود یک بیماری همه گیر به نام کرونا در ایران شنیده شد، آن روز ها گمانه زنی های بسیاری از شایعه بودن اصل قصه تا رفع وحل بیماری پس از گرم شدن هوا شنیده می شد اما این ماجرا تا بهار 1401 ادامه یافت یعنی بیش از 2 سال!!!!

این 2 سال زندگی پر رنج واندوهی را برای خانواده های ایرانی رقم زد تا همین امروز ه سخن از پایان اپیدمی در ایران است.

فارغ از همه ی صحبت های تخصصی در این زمینه میخواهیم به تاثیر کرونا بر کسب وکارها به ویژه تغییر روند فعالیت ها به سوی استفاده از فضای وب و آنلاین شدن بپردازیم.

به عنوان یک شرکت طراحی سایت و با جامعه آماری مخاطبان ومراجعان شرکت یم افزایش درخواست بالغ بر 50 درصدی برای طراحی سایت در شهر اصفهان داشته ایم، این امر نشان دهنده ی تغییر تفکر در زمینه فروش اینتنرتی وتجارت آن للن دارد. که قطعا کرونا و عدم دسترسی و یا عدم امکان بسیاری کالا ها به صورت حضوری نقش بسیار موثری در این زمینه داشته است.

طراحی سایت در اصفها نبرای کسب و کار های کوچک با توجه به دو عامل همواره با عدم استقبال مواجه بوده است، نخست ذهنیت سنتی نسبت به کسب وکار که کماکان در بین بسیاری از صاحبان مشاغل برقرار است و همچنین محیط شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام که بسیاری از صاحبان کسب و کار های خرد آن را محیطی مناسب جهت تعامل با مخاطب و فروش اینترنتی میدانند اما در واقع این گونه نیست.

فروش در اینستاگرام مانند دستفروشی است که کنار یک خیابان اصلی بساط پهن کرده و هر لحظه ممکن است مامورین شهرداری، باد وباران، مغازه دارهای مجاور و... باعث تعطیلی این بساط شوند

به همین راحتی تمام زمان وهزینه ای که برای جلب وجذب مشتری شده به هدر برود.

اما یک وب سایت مستقل مانند یک مغازه با سند 6 دانگ به نام شماست و هر هزینه ای برای تبلیغ ودیزاین و... در واقع سرمایه گذاری مطمئنی است بر روی کسب وکارتان.

همانطور که گفته شد و با وجود تغییر تفکر و رشد چشم گیر تقاضا برای طراحی سایت در اصفهان اما کماکان با توجه به 2 دلیل اصلی که ذکر شد  و البته هزینه بر بوردن یک سایت استاندارد ، طراحی سایت در اصفهان هنوز جایگاه واقعی خود را میان کسب وکار ها پیدا نکرده است.



پربازدیدترین ها