مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

اقبال به طراحی سایت در اصفهان در میان کدام صنوف بیشتر است

طراحی سایت در اصفهان و داشتن یک وب سایت یا فروشگاه احتصاصی میان کدام اصناف در اصفهان محبوب تر است
طی نظرسنجی میان حدود 800 نفر از صاحبان صنوف و شاغلین در کسب و کارهای خرده فروشی در اصفهان در خصوص تمایل آنها به طراحی سایت در اصفهان به نتایج جالبی برخورد کردیم که دانستن آن خالی از لطف نیست.
لازم به ذکر است این آمار از طریق فرم های نظرسنجی ارائه داده شده در نمایشگاه الکامپ سال 1396 و همچنین نظرسنجی پیامکی در همان سال از طریق شرکت سپاهان گستر جمع آوری شده است.
طبق نتایج این نظرسنجی حد.ود 15% از افراد که از صنوف مختلف بودند اعتقادی به امکان رشد کسب وکار خود با طراحی یک وب سایت در اصفهان نداشتند و معتقد بودند مردم اصفهان تمایلی به خرید اینترنتی ندارند و خرید از سایت در اصفهان هیچگاه به جایگاه مطلوبی نخواهد رسید. نکته ی قابل تعمل اینکه درصد بالائی از این افراد شاغلین در صنف پوشاک در اصفهان بودند که هیچ نظر و تمایلی به طراحی سایت در اصفهان جهت رونق کسب و کار خود نداشتند.
اما بیشترین تمایل در صنف فروشندگان موبایل و لوازم جانبی بود که البته در آن سال رقابت شدیدی بر روی کلمات کلیدی مرتبط با این صنف در جریان بود و طراحی سایت در اصفهان برای این صنف و سئو و بهینه سازی سایت ها کاملا میان اهالی این تجارت ها جا افتاده و مرسوم بود اما نکته جالب توجه این آمار این بود که رده ی بعدی در تمایل برای طراحی سایت در اصفهان در میان صنوف از آن صنف پوشاک بود یعنی همان صنفی که در آمار کلی بیشترین عدد را در عدم تمایل به طراحی سایت در اصفهان داشتند.
از سایر جزئیات این آمار که بگذریم توجه به یک نکته بسیار راهگشا خواهد بود. در یک صنف تعدادی همکار وجود دارند با دو طرز فکر متفاوت. درصد قابل توجهی از آن ها هیچ تمایلی به طراحی سایت در اصفهان نداشتند و معتقد بودند طراحی سایت در اصفهان و در صنف آنها کاری بیهوده خواهد بود از طرفی دیگر گروه دوم از شاغلین این صنف معتقد به طراحی سایت و بهره برداری از آن ر جهت رونق کسب و کار خود بودند.
البته نتیجه این دو طرز فکر و بازخورد آن برای هر یک از دو طرف چندان دور از ذهن نیست و توجه به این نکته که زمان در حال عبور است و هر 1 روز که از استارت طراحی و پیاده سازی و بهره برداری از یک وب سایت در راستای کسب و کار شما بگذرد فرصتی است که از دست رفته و جبران این فرصت از دست رفته کاری بسیار دشوار و پر هزینه خواهد بود.
شما هم در هر صنفی که مشغول به فعالیت هستید برای طراحی سایت در اصفهان کافی است در وب سایت ما درخواست مشاوره بگذارید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.
 
پربازدیدترین ها