مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

ارتباط طراحی سایت در اصفهان و به روز رسانی و موفقیت تجارت های سنتی و قدیمی و همچنین نوپا در این شهر صنعتی1

در اصفهان امروز رقابت شدیدی بین فروشندگان آنلاین وجود دارد، خدمات و محصولات بیشتری به کسب و کار آنلاین اضافه می¬شوند تا خرید را برای مشتری راحت تر کنند ، مانند تحویل رایگان بیست و چهار ساعته، پرداخت آنلاین و موارد دیگر.
و اغلب صنوف به لزوم طراحی یک وب سایت در اصفهان جهت فروش و معرفی کالا و خدمات خود در شهر و استان ویا حتی خارج از مرزهای استان آگاهی یافته اند.
اما در این سلسله مقالات قصد داریم تا به برخی عوامل موثر در موفقیت یک وب سایت اشاره نماییم.
بسیاری از محققان تجارت الکترونیک، راحتی را به عنوان یک عامل مهم در خرید آنلاین میدانند .
این موضوع نه تنها به راحتی روال خرید و پرداخت آنلاین در سایت مربوط میشود بلکه به صورت کلی تر راحتی استفاده از سایت را شامل میشود بدین معنی که کاربر به محض ورود به وب سایت به راحتی و بدون نیاز به جستجو در سایت از مسیر های مختلف بتواند به مقصد و هدف خود برسد.
در وب سایت ها وفروشگاه هایی که توسط شرکت سپاهان گستر طراحی میشود به صورت ویژه به این امر میپردازیم . وقتی کاربر وارد سایت میشود و به دنبال محصول خاصی میگردد به چند طریق به هدف خود خواهد رسید . نخست سرچ بر اساس نام یا هریک از فیلدهای مهم کالا که قبلا در بخش مدیریت محتوا توسط ادمین سایت وارد شده است.
دومین راه هدایت مشتری به صفحه محصولات از طریق منوها و بنرهایی است که در بخش های مختلف سایت به کار برده شده است و سوم هدایت مشتری بر اساس دسته بندی های منحصر به فرد در بخشش های گوناگون سایت میباشد. به عنوان مثال دسته بندی بر اساس برند، سایز، و هرنوع ویژگی اصلی دیگر که قبلا این دسته بندی ها توسط ادمین ایجاد شده است.
 

پربازدیدترین ها