مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

اضافه کردن محتویات سرگرم کننده

اضافه کردن محتویات سرگرم کننده


بعضی از مخاطبان برای ایمیلی ارزش قائل می شوند که لبخند بر لبشان بیاورد یا حواسشان رابه داستانی جالب جلب کند اگر کالاها یا خدمات تان به مطالب سرگرم کننده ای مربوط است و مخاطب تفریح دوست دارد به عنوان مثال از متن های سرگرم کننده ی زیر استفاده کنید:


داستان هایی را که از مشتریان درباره ی استفاده ی از کالاها و خدمات تان می شنوید بازگو کنید.
برای مثال شرکتی که قایق می فروشد ممکن است داستان های جالبی درباره ی مشتریانی داشته باشد که بر روی اقیانوس زندگی می کنند یا از قایق برای کمک به مردم جامعه استفاده می کنند.
اگر چنین داستان هایی را در ایمیل می اورید دقت کنید قبل از ارسال ایمیل از مشتری اجازه داشته باشید.


پیوند هایی به ویدئوهای ان لاین در ایمیل قرار دهید که به کالا ها و خدمات شما مربوط باشند.
برای مثال فروشگاه گیتار می تواند پیوندی به ویدئوی از یک نوازنده ی معروف در ایمیل بگذارد که گیتارهایی از انواع گیتارهای فروشگاه را می نوازد.
مثل هر پیوندی که صاحب محتوای ان نیستید دقت کنید برای استفاده از ان اجازه داشته باشید و محتوای پیوند قانونی باشد.


داستان خودتان را درباره ی تجربیات و دانش مربوط به کالا و خدمات تان بنویسید.
برای مثال صاحب رستورانی ممکن است داستان هایی درباره ی سفر و باغ های فرانسه و خصوصیات نوشیدنی های در ایمیل بیاورد که برای خرید نوشیدنی های رستوران انگیزه بخش باشد.


اضافه کردن حقایق و نظر سنجی ها

اگر تاثیر اطلاع رسانی درباره ی خدمات یا کالاهایی که می فروشید با ارائه ی یافته ها و پژوهش های مفید تقویت می شنوند ان ها را در ایمیل بیاورید تا پیشنهادهایتان را ارزشمندتر کنید امکان کارهای زیر وجود دارد:


تحقیق خودتان را انجام دهید و یافته هایتان را در ایمیل منتشر کنید.
برای مثال فروشگاه لباس مردانه ای با نظر سنجی متوجه می شود که چه تعدادی از زنان فکر می کنند پوشیدن پیراهن صورتی برای مردان مد است اگر نتایج نظر سنجی پوشیدن پیراهن صورتی تایید می کند می توان ان را در کنار حراج پیراهن صورتی قرارداد یا اگر نتایج اشاره می کنند که پیراهن صورتی مد نیست مثلا ان را کنار حراج پیراهن ابی در ایمیل بیاورد.


یافته ها و پژوهش ها را در کنار منابع خارجی بگنجانید.
اطلاعات و منابع در اینترنت بسیار زیاد است افرادی که ان ها را منتشر می کنند معمولا" مشتاقند یافته هایشان را با ذکر منبع در اختیار دیگران قرار دهند اگر اطلاعات و مستنداتی مورد علاقه ی مخاطب پیدا کردید با اجازه ی منبع در ایمیل تان از ان استفاده کنید.
 

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها