مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

اضافه کردن نکته ها و توصیه ها

اضافه کردن نکته ها و توصیه ها



اگر استفاده از کالا یا خدماتتان به دانش ویژه ای نیاز دارد یا اگر مخاطب در مرحله ی اول به نظر موثقی برای خرید کالا نیاز دارد نکته ها و توصیه هایی در ایمیل تان بیاورید تا حالت تخصصی ایمیل را تقویت کنید.


در زیر ایده هایی در باره ی نکته ها و توصیه هایی داخل ایمیل امده است :


خبرنامه ی نکته ها و توصیه هایی ایمیلی را بیشتر با مطالب خبری شروع کنید.
برای مثال مرکز باغبانی ممکن است خبرنامه ی ایمیلی حاوی نکاتی جهت زنده نگه داشتن باغچه ها با تلاش کمتر و توصیه هایی درباره ی گیاهانی باشد که برای رشد به توجه کمی نیاز دارند یا اصلا نیازی ندارند خبرنامه ی باغبانی ممکن است شامل پیشنهاد هایی در مورد گیاهانی باشد که در خبرنامه ذکر شده اند یا پیشنهادات مجزایی که بعد از اینکه مخاطب اطلاعات کافی برای درگیر شدن در چرخه ی خرید به دست آورد برایش ارسال می شوند.


به هر ایمیل تخفیفی که با لینکی به نکات بیشتر بر روی سایت همراه است یک نکته اضافه کنید.
برای مثال ایمیل کفش فروشی ممکن است شامل آدرس مکان های دنج برای پیاده روی با لینکی به بایگانی عکس های پیاده روی های قبلی باشد اگر در هر ایمیل یک نکته می اورید دقت کنید پیشنهادات مرتبط در صفحه ی نکته ها ی وبسایت (طراحی وبسایت ) موجود باشد.


عقایدتان را با دیگران در میان بگذارید.
اگر با مخاطب هم عقیده هستید ابراز عقاید رابطه تان را قوی تر می کند برای مثال فروشگاهی که کالاهای بازیافتی می فروشد ممکن است مشتریانی داشته باشد که نگران محیط زیست باشند چنین مشتریانی احتمالا" به شرکتی که مطالب مربوط به نگرانی های بازیافتی را در کنار پیشنهاد های برای خرید کالاهای بازیافتی در اختیارشان می گذارد بیشتر وفادار می مانند.


نظرات دیگر را در اختیار مشتری قرار دهید.
اگر مشتری شما را به عنوان متخصص در رشته ی خودتان قبول ندارد متخصصی بیابید که تمایل داشته باشد نظراتش را با شما در میان بگذارد با اجازه ی او نظراتش را در ایمیل تان بیاورید یا با متخصص معتبری مصاحبه کنید و نکات مصاحبه را در ایمیل تان بگنجانید.


بخشی از خبرنامه های ایمیلی را به پاسخ به سوالات مشتریان اختصاص دهید.
برای مثال یک طراح سایت می تواند به سوالات مختلف مربوط به بهینه سازی موتور جستجو در هر ایمیلی پاسخ دهد.


تهیه ی دستورالعمل و راهنمایی
اگر کالا ها و خدمات شما مشتریان را ملزم می کند که دستورالعمل های جزئی را دنبال کنند اطلاعاتی به ایمیل اضافه کنید که به مخاطب میانبرهایی با صرف زمان اندک نشان می دهد .برای مثال : ایمیل تخفیف مزایده ی ان لاین ممکن است شامل مراحلی برای تنظیم گزینه های اشتراک باشد با استفاده از شیوه های زیر دستورالعمل ها و راهنمایی ها را در ایمیل تان جای دهید:


از مشتری بخواهید میانبرهای خلاقانه ارائه دهد.
سپس میانبرها را در ایمیل نمایش دهید.
اگر راهنمایی هایتان شامل مراحل جزئی تری است هر مرحله را با جزئیات در یک ایمیل قرار دهید.
برای مثال ایمیل یک فروشگاه لوازم سرگرمی شامل دستورالعمل هایی برای ساختن مدل های هواپیماست که با انتخاب مدل شروع می شود و با نقاشی و نمایش مدل تمام می شود.


دستورالعمل هایی که ارزش رجوع دارند به ایمیل اضافه کنید و از مخاطب بخواهید ان ها را در صندوق پستی ایمیل خود ذخیره کند.


برای مثال دستورالعمل های مربوط به پس دادن و دریافت پول کالایی با گارانتی یک ساله ارزش ذخیره کردن دارد تا مشتری در صورت بروز مشکل در خرید های اخیر یا اینده به ان مراجعه کند.
 

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها