مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

به ایمیل تان ارزش ذاتی بدهید


به ایمیل تان ارزش ذاتی بدهید


ایمیل هایی که شامل اطلاعات ارزشمندی بر اساس اطلاعات و تجربیات شما هستند معمولا" در دراز مدت موثر تر از ایمیل هایی هستند که همواره فقط یک درخواست را تکرار می کنند حتا وقتی پیشنهادات تان قانع کننده اند باز هم مردم همیشه اماده ی انجام کار فوری نیستند.


هر چه چرخه ی فروش طولانی تر باشد و زمان متوسط بین تکرار خرید بیشتر باشد بیشتر لازم است که برای حفظ مشترکان علاقمند مطالب ارزشمندی را به ایمیل تان اضافه کنید.


محتوای ارزشمند ایمیل وقتی به مرحله ای از چرخه ی خرید که مخاطب در ان قرار دارد مربوط می شود و به علایق مشتری اشاره می کند ارزشمند تر هم می شود .با ارزیابی مخاطبان قبل از اینکه ایجاد محتوای ارزشمند را شروع کنید مطمئن شوید که به ارزش محتوا واقفند .


ایجاد محتوا برای اطلاع رسانی به مخاطب
وقتی هدف اصلی ایمیل ارسال اطلاعات ممکن است دنبال اطلاعات ایده ها و نظرات کارشناسی باشید تا ایمیل تان را بسازید و به اطلاعات ان قدرت دهید در اینجا نکات و منابعی را برای ایجاد ایمیل اطلاعاتی ارائه می شود:


جمع کننده باشید: گاهی اوقات بهترین راه گفتن یک داستان این است که بگذارید دیگران ان را تعریف کنند اینترنت پر است از اطلاعات اما امکان اینکه مخاطب دقیقا انچه را که شما می خواهید پیدا کند و بخواند خیلی کم است جمع اوری اطلاعات از اینترنت راه خوبی برای ایجاد محتوا و رساندن اطلاعاتی به مخاطب است که شما دوست دارید بداند .


دقت کنید قبل از استفاده از اطلاعات ان لاین دیگران از ان ها اجازه داشته باشید همچنین از ان ها بپرسید که ایا می توانید متن را بر روی سایت با پیوندی به منبع بیرونی پست کنید تا افرادی که روی پیوند های ایمیل تان کلیک می کنند به وبسایت دیگری فرستاده نشوند.


نظر داشته باشید:اگر وقت ندارید به دنبال منابع بیرونی و کسب اجازه برای جمع آوری اطلاعات باشید می توانید با خلاصه کردن منابع بیرونی برای مخاطب در وقت خودتان و مشتریان صرفه جویی کنید .


مصاحبه کننده ی حرفه ای باشید : اگر احساس می کنید نظر و ایده ای ندارید معمولا" میتوانید کسی را با اطلاعات کارشناسی پیدا کنید و به مخاطب پیشنهاد دهید به جای قرض گرفتن متن از کسی بخواهید که با او درباره ی تخصصش مصاحبه کنید و ان را در اختیار خوانندگان قرار دهید .مصاحبه را به موضوعات مختلف یا سوالات شخصی تقسیم کنید و سپس در یک مجموعه ایمیل بگنجانید.


داستان گو پیدا کنید: مردم دوست دارند قصه بگویند و بعضی ها ممکن است برای اطلاع رسانی به مخاطب مفید باشند .از مشتریان فعلی بخواهید خاطره ها و تجربیاتشان را درباره ی کار , خدمات و کالاهایتان تعریف کنند.
 

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها