مورد علاقه ها 0
تلفن تماس با ما 36411130-031

درخواست اطلاعات کنید

درخواست اطلاعات کنید



اگر چرخه ی فروش شامل طی مراحل متعدد و آگاهی از مسائل مختلفی توسط مشتریان باشد دعوت از مشتری برای درخواست اطلاعات بیشتر به ارسال اطلاعات عمیق تر به مشتریان علاقمند تر منتهی شود .نکات زیر برای تشویق مشتری جهت درخواست اطلاعات مفیدند:


• اگر اطلاعات کامل به صورت آن لاین موجود باشد : مخاطب را دقیقا" به صفحه ی مربوط پیوند دهید جایی که اطلاعات به جای ارتباط دادن مشتری به صفحه ی اصلی بر روی وب سایت (طراحی وبسایت ) قرار دارد و ان ها فقط باید روی ان کلیک کنند.


• اگر وبسایتی ندارید یا نمی توانید وبسایت را با اطلاعات ضروری برای مشتری به روز نگه دارید : از مخاطب بخواهید درخواست را ایمیل کند تا بتوانید با ضمیمه کردن اطلاعات به آن پاسخ دهید .


• اگر اطلاعات باید با نامه ی پستی ارسال شود : از مخاطب بخواهید تلفن کند یا با ادرس پستی و تلفن فرمی را پر کند تا به طور شخصی ان را پیگیری نمایید و از رسیدن اطلاعات مطمئن شوید.


با این کلمات امری درخواست های قوی بنویسید و از خوانندگان اطلاعات بخواهید.


• دانلود کنید: مثال: اطلاعات را در بروشور pdf دانلود کنید.
• درخواست کنید : مثال : برای دریافت ویدئوی اطلاعات رایگان درخواست دهید .
• یاد بگرید: مثال: در سمینار زنده ی بعدی بیشتر یاد بگیرید.
• ایمیل کنید : مثال: سوالات را برای ما ایمیل کنید.


برای برنامه ای ثبت نام کنید.



درخواست از مخاطب برای ثبت نام در برنامه وقتی مفید است که برای ان برنامه بلیت می فروشید یا می خواهید بدانید چه تعداد افراد در ان شرکت می کنند.


رعایت نکات زیر مشتری را تشویق به ثبت نام می کند:


• جزئیات ثبت نام را به طور واضح بیان کنید: از انجایی که ثبت نام اغلب دارای مراحل مختلفی است دقت کنید در درخواست تان مراحل ثبت نام را به طور واضح توضیح دهید به جای گنجاندن تمام اطلاعات در متن ایمیل مشتری را به اطلاعات کامل برای ثبت نام پیوند دهید .بدین ترتیب ایمیل های ثبت نام برنامه را مختصر و مفید نگه دارید.


• حضورشان را قطعی کنید : اگر برنامه تان رایگان است و یا نمی توانید تا وقت رسیدن مهمانان به محل برنامه از انان پول بگیرید دقت کنید قبل از برنامه پیگیری کنید که حتما" قصد شرکت در ان را داشته باشند.
برای درخواست ثبت نام در برنامه از این کلمات امری استفاده کنید:


• ثبت نام کنید : مثال : برای اطمینان از رزرو جا به صورت انلاین یا با تلفن ثبت نام کنید.
• رزرو کنید: مثال :صندلی تان را امروز کنید و ده درصد پس انداز کنید.
• ثبت نام کنید: مثال : بعد از سمینار در غرفه ی نمایشگاه ثبت نام کنید.
• لطفا پاسخ دهید: مثال : لطفا" قبل از جمعه پاسخ دهید.


قرار ملاقات بگذارید
قرار های ملاقات وقتی مفیدند که خدمات حضوری ارائه می دهید یا فروش شما به معرفی جنس نیاز دارد .قرار ملاقات از طریق ایمیل خسته کننده است زیرا تنظیم زمان ملاقات از طریق ارسال و جواب دادن به ایمیل های متعدد نسبت به تماس های تلفنی وقت گیر تر است .


اگر ایمیل شما مخاطب برای قرار ملاقات ترغیب می کند از ان ها بخواهید برای تعیین وقت تماس بگیرند یا از فرم وبسایت که با تقویم قرار ملاقات ها هماهنگ است برای تنظیم وقت استفاده کنند تا بدون گرفتار شدن در مکالمات طولانی ایمیلی وقت خالی پیدا کنند .


برای تشویق خوانندگان به قرار ملاقات در درخواست تان از یکی از کلمات امری زیر استفاده کنید.


برنامه ریزی کنید: مثال: با تماس تلفنی برای یک قرار ملاقات پانزده دقیقه ای برنامه ریزی کنید.
تنظیم کنید:مثال: مشاوره ی خصوصی فوری تنظیم کنید.
ملاقات کنید: مثال : با یکی از اعضای حرفه ای تیم ملاقات کنید.
هماهنگ کنید: مثال:زمان مناسبی برای ملاقات هماهنگ کنید


به شما تلفن بزنند
کامپیوتر مخاطب احتمالا" نزدیک تلفن است .بنابراین تلفن زدن به شرکت شما در پاسخ به درخواست تان تقریبا" به همان راحتی کلیک کردن بر روی چند پیوند است در واقع اگر ایمیل شما راهش را به سوی موبایل کسی باز کند تلفن زدن به شرکت به اندازه ی کلیک کردن روی پیوند ساده است زیرا بیشتر موبایل ها کاربر امکان می دهند بر روی شماره تلفن کلیک کند تا به طور خودکار شروع به شماره گیری نماید .در زیر نکاتی امده است که با کمک ان ها مخاطب را به تلفن زدن تشویق کنید:
به مخاطب بگویید وقتی تماس می گیرد چه بگوید.


برای مثال اگر لازم است برای سفارش با شخص ویژه ای صحبت کنند به ان ها بگویید نام ان فرد را زمان تماس بگویند.


از متن پررنگ شده برای شماره تلفن استفاده کنید.
از پررنگ کردن متن استفاده کنید تا شماره تلفن در کل لیست مشخص باشد.
از مخاطب بخواهید اگر نتوانست در اولین تماس با مسئول صحبت کند پیغام بگذارد.
می تواند تماس ها را به ترتیب زمانی مرتب کند.
اگر شرکت شما برای برقراری تماس تلفنی مراحل جانبی دارد مشتری را راهنمایی کنید.


وقتی می خواهید مخاطب با شما تماس تلفنی بگیرد این کلمات امری کاربرد دارند.


• تماس بگیرید: مثال : برای پاسخ سریع بعد از سه بعد از ظهر تماس بگیرید.
• تلفن بزنید: مثال : با شماره ی رایگان ما تلفن بزنید.
• شماره بگیرید: مثال : این شماره را بگیرید تا فورا" با کارشناسان ما صحبت کنید.
• زنگ بزنید : مثال : در اولین فرصت به بخش اطلاعات زنگ بزنید.

 

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها