مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

آموزش تعریف پیشنهاد ویژه یا فروش زمان دار در فروشگاه

فرض کنید یک سایت فروش کیک و شیرینی دارید و به مناسبت عید نوروز می خواهید به مشتریان سایت خود 20 در صد تخفیفِ 20 روزه بدهید و مشتریان خود را از این تخفیف در صفحه اصلی آگاه کنید.

در این آموزش سعی داریم به شما یاد بدهیم که چطور می توانید یک طرح تخفیف زمان دار در سایت فروشگاهی خود ایجاد و آن را مدیریت کنید.

(دقت داشته باشید که برای تعریف تخفیف حتما باید یک یا چند محصول در فروشگاه ثبت کرده باشید. آموزش های بخش پورتال فروشگاه را می توانید از لینک های زیر دنبال کنید.)
آموزش مدیریت پورتال فروشگاه (قسمت اول)
آموزش مدیریت پورتال فروشگاه (قسمت دوم)
آموزش مدیریت پورتال فروشگاه (قسمت سوم)
آموزش مدیریت پورتال فروشگاه (قسمت چهارم)


برای تعریف پیشنهاد ویژه و یا فروش زمان دار در فروشگاه، ابتدا وارد ادمین سایت خود شده و از منوی افقی بالای صفحه ، منوی پورتال فروشگاه و سپس زیر منوی تخفیف را انتخاب کنید.

طراحی سایت در اصفهان

در صفحه ای که باز می شود برای افزودن یک طرح تخفیف جدید روی آیکون + بالای صفحه کلیک کنید.
در پنجره ای که باز می شود ابتدا عنوان طرح تخفیف خود را وارد کنید. سپس نوع تخفیف را مشخص کنید که می خواهید به درصد باشد یا مبلغ.
در فیلد بعد مقدار این تخفیف را وارد کنید. مثلا 20 در صد از قیمت کل کالا کم بشود(درصد)، یا مثلا از هر محصول 5000 تومان (مبلغ).
با فعال کردن تیک گزینه فعال، این تخفیف شروع می شود و تا زمانی که این تیک فعال باشد تخفیف هم فعال می ماند. (البته تا قبل از پایان مهلت تخفیف)
در فیلدهای بعدی می توانید تاریخ شروع و پایان تخفیف را مشخص کنید.
و در قسمت آخر اگر می خواهید که این طرح تخفیف در صفحه اصلی نمایش داده شود تیک گزینه نمایش در صفحه اصلی را فعال کنید. و در نهایت روی کلید ثبت کلیک کنید.

طراحی سایت در اصفهان

پس از ثبت، طرح تخفیفی که ایجاد کردید در جدولی مانند تصویر زیر نمایش داده می شود، که برای ویرایش آن می توانید بر روی آیکون مداد شکل و برای حذف آن بر روی آیکون سطل آشغال کلیک کنید.
برای تعریف محصولاتی که شامل این تخفیف می شوند بر روی آیکون آبی رنگ وسط (جزییات محصول) کلیک کنید.

طراحی سایت در اصفهان

در صفحه ای که باز می شود دسته بندی محصولات فروشگاه را به شما نشان می دهد که با کلیک بر بروی هر دسته و زیر دسته و سپس کلیک بر بروی آیکون + سمت چپ هر ردیف، می توانید برای هر دسته تخفیف ثبت کنید.

طراحی سایت در اصفهان

با کلیک بر روی آیکون + هر گروه یک پنجره برای شما باز می شود که در آنجا می توانید مخشص کنید که کل محصولات آن دسته شامل تخفیف بشود، یا فقط چند محصول به انتخاب شما.
برای انتخاب کل محصولات آن دسته دکمه رادیویی کل گروه را انتخاب کرده و ثبت نمایید.

طراحی سایت در اصفهان

اما برای انتخاب سفارشی محصولات، دکمه رادیویی انتخاب سفارشی محصولات گروه را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه لیستی از محصولات داخل آن گروه را به شما نمایش می دهد که با فعال کردن تیک هر محصول می توانید آن محصول را دارای تخفیف کنید و در نهایت روی کلید ثبت کلیک کنید.

طراحی سایت در اصفهان

پس از انتخاب تمام محصولات مورد نظر برای تخفیف دار شدن، برای دیدن همه آن ها در یک لیست به بخش نمایش محصولات دارای تخفیف بروید.
در صفحه ای که باز می شود لیستی از محصولاتی که در مرحله قبل انتخاب کردید نمایش داده می شود. همچنین در این صفحه می توانید به طور سفارشی مشخص کنید که کدام یک از این محصولات دارای تخفیف در صفحه اصلی نمایش داده شوند.
برای انتخاب سفارشی این محصولات تیک کنار هر محصول را فعال کرده آن را ثبت کنید.

طراحی سایت در اصفهان



در نهایت محصولات دارای تخفیف در صفحه اصلی در باکسی مانند تصویر زیر نمایش داده می شود.

طراحی سایت در اصفهان


و در صفحه فروشگاه سایت نیز نسبت به درصد یا قیمتی که در تعریف طرح تخفیفی خود تعیین کرده اید خود سایت قیمت نهایی را محاسبه کرده و به صورت تصویر زیر به کاربر نشان می دهد.

طراحی سایت در اصفهان



 
دیدگاه ها
پربازدیدترین ها