مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

آموزش اضافه کردن ماژول تیکت و پرسش و پاسخ

ماژول ارسال تیکت برای ارتباط با کاربران، حل مشکلات و پاسخ به پرسش های به کار می رود. و معمولا در سایت های آموزشی و فروشگاهی کابرد بیشتری دارد.

برای اضافه کردن این ماژول به سایت خود ابتدا وارد ادمین سایتتان شوید. سپس از طریق منوی سمت راست صفحه، بخش مدیریت محتوا، به صفحه منوها و زیرمنوها بروید.

طراحی سایت در اصفهان

برای نمایش این ماژول در سایت باید آن را به یک صفحه لینک دهید. برای افزودن این صفحه به سایت روی آیکون + بالای صفحه کلیک کنید.

طراحی سایت در اصفهان


در پنجره ای که باز می شود به بخش صفحات موجود رفته و از میان صفحات موجود گزینه ارسال تیکت را انتخاب کنید و پس از انتخاب عنوان و موقعیت نمایش روی کلید ثبت، کلیک کنید. ( آموزش کامل بخش منوها و زیرمنوها را می توانید از اینجا مشاهده نمایید. )

طراحی سایت در اصفهان

برای دسته بندی تیکت ها از طریق منوی افقی بالای صفحه ادمین منوی تیکت ها و زیرمنوی دسته بندی تیکت ها را انتخاب کنید.

طراحی سایت در اصفهان

در صفحه ای که باز می شود برای اضافه کردن دسته بندی جدید روی آیکون + بالای صفحه کلیک کنید.

در پنجره ای که باز می شود؛ در قسمت عنوان، عنوان دسته بندی را وارد کنید. در قسمت بعد برای نمایش دادن این دسته بندی در صفحه تیکت، تیک گزینه نمایش را فعال کنید.
در قسمت بعد مشخص کنید که تیکت ها بر اساس بازدید مرتب شوند یا زمان ثبت. و در قسمت آخر تعیین کنید که این مرتب سازی صعودی باشد یا نزولی و در آخر روی کلید ثبت کلیک کنید.

طراحی سایت در اصفهان


صفحه ارسال تیکت در سایت می تواند فرمی مانند تصویر زیر باشد که وقتی کاربران این فرم را پر می کنند و سوال خود را مطرح می کنند.

طراحی سایت در اصفهان
پس وارد کردن هر تیکت توسط کاربران به آن ها یک کد رهگیری داده می شود که از طریق آن می توانند پاسخ تیکت خود را پیگیری کنند. این پرسش ها به صفحه تیکت ها در ادمین سایت شما منتقل می شود که در آن جا می توانید به این پرسش ها پاسخ دهید و آن ها را مدیریت کنید.

برای مدیریت و پاسخگویی به تیکت ها از طریق منوی افقی بالای صفحه ادمین منوی تیکت ها و سپس زیرمنوی تیکت ها را انتخاب کنید.

طراحی سایت در اصفهان

در صفحه ای که باز می شود لیستی از تیکت های ارسالی توسط کاربران مشاهده می کنید. که برای پاسخگویی و مشاهده تیکت بر روی آیکون پاکت اول کلیک کنید.

طراحی سایت در اصفهان

در پنجره ای که باز می شود اطلاعاتی مانند تاریخ ایجاد تیکت، عنوان، نام ایجاد کننده، متن پرسش و... را مشاهده می کنید.
برای نمایش این تیکت تیک گزینه نمایش، برای خصوصی کردن آن تیک گزینه خصوصی و برای نمایش این تیکت در بخش سوالات متداول تیک گزینه نمایش در سوالات متداول را فعال کنید.
برای پاسخ دادن به این تیکت بر روی کلید پاسخ کلیک کنید.

طراحی سایت در اصفهان

با کلیک بر روی کلید پاسخ قسمتی در پایین همان پنجره برای پاسخگویی به تیکت باز می شود که در آنجا می توانید نام پاسخ دهنده و متن پاسخ را وارد کرده و یک فایل نیز برای کاربر ارسال کنید. و پس از تعیین نوع نمایش این پاسخ بر روی کلید ثبت کلیک کنید.

طراحی سایت در اصفهان

اگر کاربر بخش یا دسته بندی تیکت را اشتباه انتخاب کرده بود می تواند با کلیک بر روی آیکون دوم پاکت مانند در هر ردیف بخش مربوط به هر تیکت را ویرایش کنید.

طراحی سایت در اصفهان

و با کلیک بر روی آیکون سطل آشغال می توانید اقدام به حذف تیکت نمایید.


برای نمایش صفحه سوالات متداول باید به قسمت منو ها و زیرمنوها در ادمین سایت رفته و از قسمت صفحات موجود، منوی سوالات متداول را ایجاد کنید.

طراحی سایت در اصفهان

در همین قسمت (صفحات موجود) یک گزینه دیگر به نام همه سوالات فعال وجود دارد که در این صفحه می توانید تمام پرسش و پاسخ هایی که تیک نمایش آن ها را فعال کرده اید را مشاهده نمایید.

طراحی سایت در اصفهان


طراحی سایت در اصفهان 
دیدگاه ها
پربازدیدترین ها