مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

آموزش قرار دادن تصویر یا متن به تابلو اعلانات

برای افزودن یک تابلو اعلانات تصویری به سایت و اضافه کردن چند عکس در آن ابتدا به ادمین سایت خود رفته و از منوی سمت راست بخش مدیریت تصاویر گزینه تصاویر سایت را انتخاب کنید.

طراحی سایت در اصفهان


در صفحه ای که باز می شود برای اضافه کردن تصویر جدید روی آیکون + بالای صفحه کلیک کنید.

در پنجره ای که باز می شود از منو کشویی نوع، نوع تصویر را از نوع عکس تابلو اعلانات انتخاب کنید. در قسمت browse عکس مورد نظر خود را اضافه کنید. در قسمت آدرس، آدرس صفحه که می خواهید این تصویر لینک شود را اضافه کنید. و در قسمت عنوان، عنوان تصویر را وارد کنید. دقت داشته باشید که برای نمایش این تصویر در سایت باید حتما تیک گزینه نمایش فعال باشد. با فعال کردن گزینه تغییر نمایش عکس، عکس شما متناسب با سایز داده شده تغیر می کند در صورتی که عکس شما با فرمت png باشد و ضمینه عکس شفاف (Transparent) این گزینه را غیر فعال کنید. در نهایت روی کلید ثبت کلیک کنید.

طراحی سایت در اصفهان


تصاویری که اضافه می کنید در ستونی مانند تصویر زیر نمایش داده می شود که می توانید آن ها را ویرایش یا حذف کنید و یا ترتیب نمایش آن ها تغییر دهید.

طراحی سایت در اصفهان


پس از وارد کردن تمام تصاویر تابلو اعلانات نوبت به تعریف خود تابلو اعلانات می رسد.برای اضافه کردن یک تابلو اعلانات به سایت از منوی سمت راست صفحه ادمین در بخش مدیریت محتوا گزینه تابلو اعلانات را انتخاب کنید.

طراحی سایت در اصفهان


در صفحه ای که باز می شود بسته به دیزاین کلی سایتتان می توانید چند نوع و در چند جای مختلف ساییتان تابلو اعلانات داشته باشید.
برای افزودن یک تابلو اعلانات ابتدا مکان آن را از طریف دکمه های رادیویی بالای صفحه مشخص کنید. مثلا فرض کنید می خواهید یک تابلو اعلانات از نوع تصویری تعریف کنید و در دیزاین کلی سایت شما تابلو اعلانات تصویری در گوشه سمت راست سایت قرار دارد، پس باید گزینه تابلو اعلانات سمت راست را انتخاب کنید.
سپس بر روی آیکون + در بالای صفحه کلیک کنید.

طراحی سایت در اصفهان


در صفحه ای که باز می شود ابتدا موضوع تابلو اعلانات خود را از میان موضوعات موجود انتخاب کنید.
در صورت دلخواه می توانید یک عنوان برای آن بنویسید و نحوه نمایش آن را مدیریت کنید.
در قسمت نمایش به صورت دو گزینه وجود دارد:
در صورت انتخاب گزینه "جدیدترین"، عکس ها به ترتیب جدیدترین عکسی که در تصاویر تابلو اعلانات وارد کرده اید نمایش داده می شوند که می توانید از طریق کادر تعداد که با انتخاب این گزینه برای شما نمایش داده می شود، تعداد تصاویر قابل نمایش در تابلو اعلانات را تعیین کنید.

طراحی سایت در اصفهان


و در صورت انتخاب گزینه "سفارشی"، یک لیست در پایین صفحه از تصاویری که از نوع تابلو اعلانات تعریف کرده اید نمایش می دهد که از این لیست می توانید با فعال کردن تیک هر عکس انتخاب کنید که کدام تصاویر در تابلو اعلانات نمایش داده شوند.

طراحی سایت در اصفهان


در قسمت نحوه نمایش می توانید مشخص کنید که تصاویرتان در تابلو اعلانات به صورت اسلایدی نمایش داده شود یا ترتیبی.
حتی می توانید از طریق گزینه آخر یعنی عکس، یک تصویر کوچک آیکون مانند در کنار عنوان تابلو اعلانات اضافه کنید.
و در نهایت روی کلید ثبت کلیک کنید تا تابلو اعلانات تصویری شما در سایت ایجاد شود.


برای افزودن یک تابلو اعلانات از نوع متنی ابتدا از طریق منوی سمت راست صفحه بخش مدیریت محتوا گزینه اطلاعات متنی را انتخاب کنید.

طراحی سایت در اصفهان


در صفحه ای که باز می شود برای افزودن یک متن جدید روی آیکون + بالای صفحه کلیک کنید.
در پنجره ای که باز می شود از طریق منوی کشویی موضوع، متن تابلو اعلانات را انتخاب کنید.
در قسمت عنوان در سایت، عنوان این متن را وارد کنید و برای نمایش در سایت تیک گزینه نمایش عنوان را فعال کنید. ( به طور پیشفرض نام این عنوان همان نام موضوع متن است و در سایت نمایش داده نمی شود.)
در قسمت بعدی می توانید متن خود را وارد کرده و با استفاده از ابزارهای مختلف آن را ویرایش کنید.
برای نمایش این متن در تابلو اعلانات باید تیک گزینه نمایش حتما فعال باشد.
در نهایت روی کلید ثبت کلیک کنید.

طراحی سایت در اصفهان


متن شما در جدولی مانند تصویر زیر نمایش داده می شود که می توانید آن را حذف، ویرایش و یا ترتیب نمایش آن را تغییر دهید.

طراحی سایت در اصفهان


برای افزودن تابلو اعلانات متنی از طریق منوی سمت راست، بخش مدیری محتوا به صفحه تابلو اعلانات رفته و بر روی آیکون + کلیک کنید. در پنجره ای که باز می شود موضوع تابلو اعلانات را از نوع متنی انتخاب کرده و بقیه مراحل را مانند تابلو اعلانات تصویری انجام دهید.
 

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها