مشوق ها پیشنهاداتی با زمان محدود هستند که به کار ویژه ای جایزه می دهند .تفاوت مشوق ها با
کوپن ها در این است که کسب ان ها نیاز به طی کردن روندی عملی ندارد و برای استفاده از مشوق ها انجام هیچ کاری لازم نیست مشوق ها انجام هیچ کاری لازم نیست .مشوق ها بسیار انعطاف پذیرند و ممکن است به شکل پس انداز های مالی یا مزیتی ویژه باشند .برای مثال قیمت پایین ممکن است انگیزه ی اولیه ی خرید ماشین ویژه ای باشد اما عضویت در کلوب اتومبیلی ویژه هم می تواند مشوق دیگری برای خرید همان ماشین باشد .
وقتی بتوانید علایق ویژه ی مشتریان را تشخیص دهید و سپس ان علایق را با مشوق پیشنهادی خود انگیزی هماهنگ کنید .مشوق ها به طور قابل ملاحظه ای مفید واقع می شوند .
استفاده از مزایای رایگان
مزایای رایگان خدماتی ست که به یک برنده یا شرکت کنندگان محدودی اهدا می شود .این هدایا به شما اجازه می دهد فرصت دریافت جایزه ای با ارزش یا مزیتی ویژه را به مخاطب بدهید بدون اینکه نگران پاسخگویی به تقاضای رایگان باشید .به علاوه اهدای مزایای رایگان به عنوان جایزه به خریداران مخاطب را تشویق می کند تا :
• اطلاعات و علایقش را بیشتر به شما بگوید.
• به تحقیق ها و نظر سنجی ها جواب دهد.
• ایمیل شما را برای دوستان و همکارانش فوروارد کند.
وقتی اهدای مزایای رایگان را از طریق قرعه کشی یا مسابقه انجام می دهید دقت کنید که با قوانین لازم الاجرا در حوزه ی کار شما منطبق باشد .معمولا" قوانین مربوط به مسابقات محلی در وبسایت فرمانداری یا شهرداری موجود است .
از فروش اجناس زیر قیمت سود ببرید.
فروش زیر قیمت پیشنهادی برای خرید خدمات یا کالاهایی است که در ازای جذب مشتری و سود دهی در اینده در حال حاضر برای تجارت تان ضرر مالی دارد .برای مثال مغازه ی دوربین فروشی ممکن است نوع ویژه ای از دوربین را به کمتر از قیمت رقبایش بفروشد تا از چاپ عکس و فروش لوازم جانبی به همان مشتریان سود بیشتری ببرد.
فروش زیر قیمت وقتی مفید است که تعدادی از مشترکان ایمیل پیش از درک ارزش واقعی قیمت ها ی معمول شما کیفیت کالا یا خدمات تان را از نزدیک ببینند .فروش زیر قیمت بهای جذب مشتری است و باید برای به دست اوردن مشتریانی که قبلا" هرگز از شما خرید نکرده اند صرف شود .
تداوم پیشنهاد های فوری
گاهی اوقات کالاها یا خدمات به خودی خود برای ایجاد تصمیم به خرید فوری ارزش دارند زیرا نیازی را برآورد می کنند که برای مخاطب فوری است برای مثال یک شرکت محوطه سازی به خاطر اینکه یک جبهه هوای سرد در حال پیشروی است که امکان دارد بر اثر ان لوله ها یخ بزنن و اسیب جدی ببینند ممکن است با پیشنهادی در زمینه ی سیستم آبپاش انقلابی ایجاد کند .
پیشنهاد های فوری ایمیلی وقتی کم مطرح شوند تاثیر گذار ترند.