مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

نقد کردن کوپن ها

کوپن به طور سنتی بر روی کاغذ چاپ می شود و به طور شخصی قابل باز خرید و استفاده است اما کوپن های ایمیل را می توان به شکل های مختلف ایجاد کرد مثل:

• طرح های html قابل چاپ ارائه شده بر روی صفحه ی وب یا در ایمیل برای استفاده از نسخه ی چاپی ان ها هنگام خرید حضوری از فروشگاه .

• کدهای کوپنی که وقتی مشتریان خرید آن لاین انجام می دهند وارد فرم خرید می کنند.

• پیوند هایی که شامل کد html ویژه است و وقتی شخصی برای دیدن کالایی کلیک می کند یا ان را به سبد خرید ان لاینش اضافه می کند در قسمت قیمت کالا تغییراتی ایجاد می کند.

بیشتر سرویس دهندگان به شما این امکان را می دهند که کادر های نقطه چین ایجاد کنید تا ظاهر کوپن قابل چیدن و جدا کردن به نظر برسد.

اگر شکل کوپن شما بر روی صفحه نمایش قابل بریده شدن به نظر می رسد دقت کنید شیوه ی استفاده از کوپن را نیز توضیح دهید زیرا مشتریان باید بدانند چگونه از ان استفاده کنند.

کوپن های داخل ایمیل را می توان برای هر کسی فرستاد بنابراین امادگی داشته باشید که احیانا" افراد مختلفی که در لیست شما نیستند هم به طور نامحدود از ان ها استفاده کنند .اگر می خواهید فقط افراد محدود و انتخاب شده ای از ان استفاده کنند از مخاطب بخواهید کپی رسمی از کوپن را به شما بدهد یا به هر کوپنی کد ویژه ای بدهید و به مخاطب بگویید که هر کد فقط یک بار قابل استفاده است.

برخی از سرویس دهندگان به شما اجازه می دهند بخش های مختلف پایگاه داده را به ایمیل تان وارد کنید تا بتوانید اعداد ویژه ای را به هر کوپن قابل چاپ مشتری اختصاص دهید .اگر کوپن شما به صورت انلاین قابل استفاده است از همان کد بر روی همه ی کوپن ها استفاده کنید و از مشتری بخواهید حتما" قبل از استفاده از کوپن حسابی ایجاد کند تا استفاده های اختصاصی ان را پیگیری کنید.

باید به مسائل مالی که ممکن است در صورت سوء استفاده از کوپن ایجاد شود نیز فکر کنید با درج تاریخ انقضا و محدود کردن تعداد استفاده از کوپن هر کالا خود مشتری می تواند از هر تلاشی برای سو استفاده ی بد خواهانه از مقاصد اصلی کوپن جلوگیری کند.
 
دیدگاه ها
پربازدیدترین ها