پیشنهاد لزوما" نباید تصمیم خرید باشد تا ارزشمند شود .بعضی اوقات لازم است مشتری را برای بررسی تمام اطلاعات مربوط به موضوع تشویق کنید .فرقی ندارد که در پیشنهادتان در خواست خرید فوری می کنید یا فقط در خواست دیدن وبسایت به هر حال باید ارزشمند باشد در غیر اینصورت مخاطب کاری انجام نخواهد داد.
از انجایی که به تاخیر انداختن تصمیم تقریبا" همیشه به این مربوط میشود که مردم ترجیح می دهند پولشان را حفظ کنند پیشنهادها معمولا" شکل تخفیف و پس انداز به خود می گیرند اما برخی از مردم برای انواع دیگری از پیشنهاد ها نیز ارزش قائلند .
ایجاد محتوا برای تبلیغ
وقتی ایده ی اصلی ایمل تان تبلیغ کالا یا خدمات است باید شامل توضیحات و تصاویری در حمایت از موضوع تخفیف باشد در زیر ایده ها و منابعی امده که برای اضافه کردن محتوای تخفیفی به ایمیل مناسبند:
• از تولید کننده ی کالا توضیح بخواهید.
شرکت های تولید کننده ی کالاهای شما منابع بزرگی برای توضیح درباره ی کالا ,تصاویر و عناوین مربوط به ان هستند.
• عکس های دیجیتال بگیرید.
از دوربین دیجیتال برای عکس گرفتن از کالا و نشان دادن خدمات در حال انجام استفاده کنید.
• از مشتریان بخواهید رضایت نامه بنویسید.
گاهی اوقات مشتریان درباره ی کالا یا خدمات شما به زبان مخاطب و خیلی بهتر از خودتان توضیح می دهند.
• از مشتریان بخواهید رضایت نامه بنویسند.
ایده ی جالبی است که از مردم بخواهید تجربیاتشان را بگویند این تجربیات معمولا" به مخاطبان دیگر مربوط و در عین حال بسیار انگیزه بخش است .لازم نیست رضایت نامه ها فقط نوشته ی مشتریان باشد گاهی اوقات افرادی را می یابید که خدمات و کالاهایی مشابه کالاهای شما را استفاده کرده اند و می بینید چقدر رضایت نامه های ان ها برای کار شما نیز موثر است .دقت کنید برای استفاده از رضایت نامه های شخصی اجازه داشته باشید.
• ایمیل تان را چک کنید.
پیگیری ایمیل های مختلف مشتریان درباره ی موضوعات مورد علاقه ی انان به شما بینش می دهد .وقتی مشتریان درباره ی کارتان سوالاتی می پرسند یا استعلام می کنند از فرصت جوابگویی به انان برای پیشبرد پیامتان استفاده کنید پیامی که چگونگی تاثیر کالا ها و خدمات شما در حل مشکلات انان را توضیح دهید.