مورد علاقه ها 0
تلفن تماس با ما 36411130-031

محتوای ایمیل تان را ارزشمند کنید

وقتی افراد در لیست ایمیل شما مشترک می شوند اطلاعات شخصی شان را با توقع دریافت چیزی ارزشمند در اختیار شما قرار می دهند .مشتریان برای ایمیل های متعددی که فقط بر امتیازات مربوط به تجارت شما تاکید می کند ارزشی قائل نمی شوند .ایمیل های تکراری مشترک را کسل می کند و هرچه مشتری بیشتر احساس کسالت کند ایمیل های کمتری را باز می کند کلیک های کمتری می کند و حتی گاهی کار به درخواست لغو اشتراک می کشد .

در حین اینکه تلاش می کنید در طول هر چرخه ی خریدی از مشترکان سفارش خرید بگیرید اگر محتوای ایمیل تان را در طول زمان ارزشمند نگه دارید می توانید مطمئن باشید که به ایمیل هایتان نیز توجه کافی دارند .دو نوع از محتویات ارزشمند ایمیل شامل موارد زیر است :

• پیشنهادی که ارزش عمل کردن دارد.



• ارزش ذاتی : یعنی محتوایی که به خودی خود ارزشمند است .



محتوای ارزشمند به تنهایی مشتری را تشویق نمی کند که برای پرداخت پول به شرکت شما عجله کند .ایمیل شما باید فراخوان قوی برای هدفمند کردن محتوا داشته باشند و مخاطب را تشویق کنند تا به شما برای رسیدن به اهدافتان کمک کند.


اطمینان از رزشمندی پیشنهادهایتان برای مشتریان



پیشنهادها جملات مشروطی هستند که به مخاطب یکی دو دلیل می دهند تا به جای تاخیر سریع تر تصمیم گیری کند.اینکه چیزی ارسال کنید که دارای ارزش مالی یا اطلاعاتی باشد دلیل بر این نمی شود که مخاطب به طور خودکار ارزش ان را درک یا تحسین کند .پیشنهادها وقتی بیشتر برای مخاطب ارزشمند می شوند که :


• مخاطب به سطح تصمیم گیری در چرخه ی خرید نزدیک تر شود.
• مزایای پیشنهاد شما خیلی بیشتر از به تاخیر انداختن تصمیم باشد.



ازآنجایی که دسترسی به اینترنت به مشتری بالقوه اجازه می دهد پیشنهادهای رقابتی را به راحتی با هم مقایسه کند اینکه ایا پیشنهادات ایمیل شما از دید مشتری ارزشمند هستند یا نه به این بستگی دارد که مشتری ان را در مقایسه با انتخاب های دیگری که در اختیار دارد چگونه ببیند.برای مثال , اگر خبر نداشته باشید که رقیب پیشنهادات بهتری دارد ارسال ایمیل درباره ی کالای جدیدی در فروشگاه مخاطب را تشویق می کند تا قیمت ها را به صورت ان لاین مقایسه کند و ان کالا را از رقیب معروفتان بخرد .


در نظر گرفتن گزینه های موجود برای مشتری باعث می شود پیشنهادی بهتر از پیشنهادهای در دسترس دیگر به مشتری بدهید در زیر مسائلی امده که باید موقع تصمیم گیری درباره ی پیشنهادات ایمیل در نظر بگیرید:


• در مورد رقبا تحقیق کنید.
اطلاعاتی که به راحتی در دسترس مشتری هستند در دسترس شما هم قرار دارند .ببینید مخاطب احتمالا" کجا برای اطلاعات جستجو می کند و به پیشنهاد های رقبا دقت کنید .در اینترنت تحقیق کنید رقبا را ملاقات کنید و در لیست ایمیل شان ثبت نام کنید اگر پیشنهاد اصلی شما تخفیف یا انگیزه های قیمتی دیگر است اما نمی توانید با رقبا فقط بر روی قیمت رقابت کنید نگران نباشید به جای ان از فرصت برای اشاره به دلایلی استفاده کنید که کالاها و خدمات شما را حتا اگر تخفیف کمی داشته باشند از دیگر کالاها متمایز می کند.


• صاحب پیوند خودتان باشید .
وقتی ایمیل تان شامل پیوندهایی برای اطلاعات بیشتر است مرجع را روی وبسایت وبلاگ و دیگر بخش هایی که تحت کنترلتان است قرار دهید.
اگر به اطلاعات بیرونی پیوند می دهید از منابع بیرونی اجازه بگیرید تا ان اطلاعات را در وبسایت تان قرار دهید تا کلیک کنندگان را در وبسایت تان نگه دارید اگر باید به اطلاعات مشترک در وبسایتی مشترک پیوند بدهید.مثل وبلاگ های عمومی , بردهای مشورتی یا دیگر وبسایت هایی که مال شما نیست دقت کنید بنر تبلیغاتی و دیگر فضاهای تبلیغاتی مال شما باشد تا وقتی مخاطب از طریق کلیک تاثیر پیام شما تقویت شود و رقبا از لیست مشترکان بهره مند نشوند.


• مخاطبان خود را بشناسید.
اگر مخاطبان شامل افرادی هستند که احتمالا" به پیشنهادات مختلف پاسخ می دهند ان ها را بر اساس پیشنهاد های مورد علاقه تان به لیست های مختلف تقسیم کنید و سپس پیشنهادتان را بر اساس علایقشان به لیست های مختلفی تقسیم کند تا پیشنهاد تعطیلات گلف را به گلف بازان و پیشنهاد تعطیلات خانوادگی را برای خانواده ها بفرستد .در زیر مثال هایی از لیست های پیشنهادی که می توانید تنظیم کنید امده است :


• مشتریانی که برای اخرین مدل ها یا بالاترین کیفیت ارزش قائل هستند و تمایل دارند پول بیشتری برای ان خرج کنند.


• مشتریانی که برای زمان وراحتی ارزش قائلند و وقتی روند خرید اسان و ساده باشد احتمالا" کالا یا خدمات پیشنهادی را می خرند.


• مشتریانی که صرفه جویی مالی برایشان مهم است و دوست دارند گام های بلند تری بردارند یا پول کمتری خرج کنند و بیشتر پس انداز کنند.
 

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها