مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

جای دادن تصاویر در ستون های متعدد

وقتی در ایمیل تان از ستون های متعدد استفاده کنید بین تصاویر ستون کناری فضای سفید بگذارید تا تصاویر به هم فشرده نشوند و به خواننده کمک کنید به متن مربوط به تصویر نگاه سریعی بیندازد. از نکته های زیر برای مرتب کردن تصاویر در ستون های مختلف استفاده کنید:

ستونی باریک در سمت چپ با تصاویر: تصاویر ستون سمت راست را در مرکز یا سمت راست هم ردیف کنید یا بین ستون ها فضای خالی زیادی بگذارید.



ستونی باریک در سمت راست با تصاویر: در ستون سمت چپ تصاویر را در مرکز یا در قسمت چپ هم ردیف کنید.



بیش از دو ستون: تصاویری با ابعاد متفاوت در نظر بگیرید اما اندازه ی هر ستون را ثابت نگه دارید می توانید از تصاویر با ابعاد مختلف استفاده کنید اما تمامی تصاویر در هر ستون باید یک اندازه باشند.


تصاویر را به پیوند تبدیل کنید.


مشتریان دوست دارند روی عکس کلیک کنند بنابراین اگر عکستان قابل کلیک باشد به خواننده فرصت بیشتری می دهید تا با اطلاعات درگیر شود .پیوند های تصویری قابل رهگیری هستند.بدین ترتیب می توانید بگویید چه کسانی بر روی تصویر کلیک کرده اند .
اگر با کد گذاری پیوند عکس آشنایی ندارید از سرویس دهنده با رابط کاربر برای ایجاد پیوندهای تصویر استفاده کنید.


در اینجا نکاتی امده تا با کمک ان ها پیوند های تصویری تاثیر گذارتری به ایمیل تان اضافه کنید.


• پیوند تصاویرتان را حسی کنید: اگر تصویر مقصد پیوندتان را برای مخاطب مشخص نکند احتمالا: بهتر است با پیوند متنی یا استفاده از متن به مخاطب بگویید وقتی کلیک کند چه اتفاقی می افتد.


لوگوها را به وبسایت تان پیوند دهید: بیشتر مردم انتظار دارند لوگوی شما به وبسایت تان وصل شود .بنابراین جای دادن قابلیت پیوند در هر لوگو به مخاطب اجازه می دهد به آسانی به اطلاعات صفحه اصلی دسترسی پیدا کند.


تصاویر تک را به تصاویر بزرگ تر یا بیشتری پیوند دهید: وقتی فقط برای یک تصویر یا تصاویر سایز کوچک فضا دارید تصاویر را به صفحات وبی که حاوی تصاویر بیشتر یا تصاویری با وضوح بالا تر هستند پیوند دهید.به یاد داشته باشید که متن مربوط به تصویر صراحتا" یا تلویحا" معلوم کند که پیوندهای تصویر به تصاویر بیشتری می رسند.
 

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها