مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

چگونه مقالات و اخبار را به اعضای سایت اطلاع رسانی کنیم؟

اگر سایت شما از آن دسته از سایت هایی است که روزانه تعدادی مقاله و اخبار جدید در آن قرار داده می شود و می خواهید اعضای سایت را از آپلود این اخبار و مقالات با خبر کنید، استفاده از بخش خبرنامه برای شما بهترین گزینه است.
به این صورت که کاربران پس از عضویت در خبرنامه سایت می توانند از آخرین اخبار و اطلاعیه ها و همچنین جدیدترین مقالات شما به وسیله پیامک و ایمیل مطلع شوند.
برای استفاده از بخش خبرنامه باید ماژول تابلو اعلانات در دیزاین اصلی سایت شما تعریف شده باشد. در این صورت می توانید از طریق منوی عمودی سمت راست ادمین به بخش تابلو اعلانات رفته

آموزش خبرنامه

و به وسیله آیکون + یک تابلو اعلانات از نوع ماژول خبرنامه تعریف کنید.

آموزش خبرنامه

در این صورت فرمی مانند تصویر زیر در سایت شما ایجاد می شود که کاربر پس از وارد کردن نام،ایمیل و شماره موبایل خود و کلیک بر روی کلید ثبت عضو خبرنامه سایت شما می شود.


طراحی سایت در اصفهان

مثلا فرض کنید سایتی با موضوع طراحی سایت در اصفهان دارید و می خواهید کاربران عضو خبرنامه را از مطالب جدید آموزشی در مورد چگونه فایل های مورد نیاز را بر روی سایت خود آپلود کنیم؟ که در سایت خود قرار داده اید مطلع کنید. برای این کار پس از وارد شدن به ادمین سایت از منوی عمودی سمت راست برروی گزینه خبرنامه را کلیک کنید.

آموزش خبرنامه


در صفحه ای که باز می شود لیستی از کاربرانی که عضو خبرنامه شده اند را همراه با مشخصات آن ها برای شما نمایش داده می شود.
برای افزودن کاربر جدید به خبرنامه روی آیکون + کلیک کنید.
در پنجره ای که باز می شود نام کاربری، ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و سپس روی کلید ثبت کلیک کنید.

آموزش خبرنامه

برای ارسال پیامک به کاربران عضو خبرنامه پس از کلیک بر روی آیکون چهارم بالای جدول اسامی به صفحه ی سامانه ارسال پیامک هدایت می شوید که پس از وارد کردن متن پیامک، در قسمت نوع کاربر گزینه ی کاربران عضو خبرنامه را انتخاب کنید.
اگر می خواهید این پیامک به تمام کاربران عضو خبرنامه ارسال شود گزینه ی تمامی کاربران را انتخاب و در غیر این صورت گزینه انتخاب کاربر را انتخاب کرده و با علامت گذاری کاربران دلخواه در لیستی که پایین همین صفحه باز می شود انتخاب کنید که این پیامک به کدام کاربران ارسال شود و در نهایت روی کلید ارسال کلیک کنید تا پیام شما ارسال شود.
(برای مشاهده توضیحات بیشتر و آموزش کامل سامانه ارسال SMS اینجا کلیک کنید.)

آموزش خبرنامه


برای ارسال ایمیل به کاربران عضو خبرنامه پس از کلیک بر روی آیکون پنجم بالای جدول اسامی به صفحه ی سامانه ارسال ایمیل هدایت می شوید که پس از وارد کردن عنوان و متن ایمیل، در قسمت نوع کاربر گزینه ی کاربران عضو خبرنامه را انتخاب کنید.
اگر می خواهید این ایمیل به تمام کاربران عضو خبرنامه ارسال شود گزینه ی تمامی کاربران را انتخاب و در غیر این صورت گزینه انتخاب کاربر را انتخاب کرده و با علامت گذاری کاربران دلخواه در لیستی که پایین همین صفحه باز می شود انتخاب کنید که این ایمیل به کدام کاربران ارسال شود.
(برای مشاهده توضیحات بیشتر و آموزش کامل سامانه ارسال ایمیل اینجا کلیک کنید.)

آموزش خبرنامه


در صورت لزوم می توانید از لیست اسامی کاربران عضو خبرنامه به وسیله آیکون آخر بالای لیست اسامی خروجی اکسل تهیه کنید.
 

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها