مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

آموزش مدیریت پورتال فروشگاه (قسمت چهارم)

دریافت لینک فیلتر جستجوگر 


تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید برای محصولاتی که تعریف کرده اید با توجه به فیلدهایی که تعریف کرده اید لینک ایجاد کنید و از این لینک در قسمت های مختلف سایت خود استفاده نمایید؟

در قسمت پورتال فروشگاه ادمین سایت شما یک قابلیت وجود دارد که به وسیله ی آن می توانید از یک یا چند خصوصیت (فقط فیلدهای تک گزینه ای و چند گزینه ای) برای گروه محصولات خود لینک ایجاد کنید.

اما کاربرد این قابلیت چیست؟
برای تعریف یک یا چند خصوصیت خاص برای محصولات (مثل برند، رنگ، سایز و...) از بخش فیلدهای خاص استفاده می شود. (آموزش کامل این بخش را می توانید از اینجا مشاهده کنید.) به وسیله ی این قابلیت می توانید محصولات خود را بر اساس فیلدهای خاص تک گزینه ای و چند گزینه ای که تعریف کرده اید لینک گذاری کنید یا بنرهای تبلیغاتی دسته بندی محصولات ایجاد کنید و آن ها را لینک گذاری کنید.


مثلا فرض کنید که شما یک سایت فروشگاهی برای عرضه محصولاتی مانند تلفن همراه و موبایل دارید و می خواهید موبایل هایی که شبکه ی ارتباطی 4G دارند را به کاربران معرفی و پیشنهاد کنید.
اما ممکن است که شما قصد نداشته باشید که فیلد شبکه های ارتباطی در لیست جستجویتان نمایش داده شود. در این صورت کاربر نمی تواند بر اساس این فیلد تمام گوشی های 4G را جستجو کند.


برای حل این مسئله پس از ایجاد دسته بندی محصولات و تعریف فیدهای خاص و همچنین تعریف محصولات خود (که در آموزش های قبلی چگونگی مدیریت آن ها توضیح داده شد و با کلیک بر روی هر کدام می توانید آموزش آن بخش را مشاهده نمایید.) از منوی بالای صفحه ادمین، منوی پورتال فروشگاه و سپس زیرمنوی دریافت لینک فیلتر جستجوگر را انتخاب کنید.

طراحی سایت در اصفهان


در صفحه ای که باز می شود دسته ی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آموزش مدیریت پورتال فروشگاه

پس از انتخاب یک دسته از گروه محصولات فیلدهای تعریف شده برای آن گروه در صفحه نمایش داده می شود. می توانید یک یا چند گزینه ی دلخواه را انتخاب کرده و در نهایت روی کلید ثبت کلیک کنید.

آموزش مدیریت پورتال فروشگاه


با کلیک بر روی کلید ثبت در بالای صفحه یک لینک ایجاد می شود که با انتخاب گزینه کپی لینک، لینک شما کپی می شود.

آموزش مدیریت پورتال فروشگاه


سپس می توانید یک بنر تبلیغاتی برای دسته بندی محصول خود تعریف کرده و این لینک را به بنر بدهید تا کاربر با کلیک بر روی عکس بنر بتواند تمام گوشی های 4G را مشاهده کند.

یا مثلا قصد دارید تمامی موبایل های دوسیم کارته ی برند سامسونگ که دارای گارانتی هستند را با یک کلیک به کاربر معرفی کنید. که با انجام دستورات بالا می توانید لینکی بسازید که با یک کلیک بر روی آن تمام گوشی هایی با این خصوصیات را در خود نمایش دهد.

آموزش مدیریت پورتال فروشگاه


حتی می توانید از این قابلیت برای لینک گذاری در فوتر صفحه برای دسترسی سریع تر به فیلدهای خاص محصولات خود (مثلا برند گوشی) استفاده نمایید .

طراحی سایت در اصفهان


آموزش تعریف پیشنهاد ویژه یا فروش زمان دار در فروشگاه



دیدگاه ها
پربازدیدترین ها