مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

آموزش مدیریت بخش خبر خوان

RSS چیست؟

آخرین اخبار و مطالب هر سایت درون یک نوع فرمت خاص (XML) ذخیره و به روز رسانی می شود که به آن RSS می گویند. RSS مخفف Really Simple Syndication و به معنای تشکیل ارتباط های بسیار ساده است.
با RSS می توان هر روز آخرین اخبار و مطالب سایت های دلخواه را به راحتی، به صورت یکجا و به سرعت مشاهده کرد و دیگر احتیاجی به چک کردن روزانه تک تک سایت های مورد نیاز نیست. با این کار هم در وقت صرفه جویی می شود و هم در هزینه. چون دیگر احتیاجی به بارگذاری قالب سایت ها و تصاویر و تبلیغات و ... درون آن ها نیست. RSS باعث گردآوری مجموعه سایت های مورد علاقه به صورت یکجا و جلوگیری از فراموش کردن آن ها نیز می شود. همچنین شما می توانید آدرس RSS مطالب و اخبار خود را برای استفاده دیگران برای سایت هایشان درون سایت خود قرار دهید.


آموزش مدیریت بخش خبر خوان
برای اضافه کردن آدرس RSS سایت دلخواه به سایت خود از طریق منوی عمودی پنل مدیریت گزینه ی خبرخوان را انتخاب نموده و وارد بخش مدیریت خبرخوان شوید.

طراحی سایت در اصفهان


در صفحه ای که باز می شود برای اضافه نمودن آدرس RSS جدید روی آیکون + کلیک کرده و در پنجره ای که باز می شود عنوان و آدرس RSS سایت مورد نظر را وارد کرده و روی کلید ثبت کلیک کنید.

آموزش مدیریت بخش اخبار

آموزش مدیریت بخش خبرخوان

برای نمایش آدرسRSS هایی که ایجاد کردید باید در دیزاین سایت شما تابلو اعلاناتی از نوع خبرخوان تعریف شده باشد. بدین ترتیب از طریق قسمت تابلواعلانات پنل مدیریت سایت خود می توانید اخبار سایت های دیگر را درون یک تابلو در سایت خود نمایش دهید.

آدرس های RSS را معمولا در آیکونی مانند این درون سایت ها قرار می دهند تا کاربران بتوانند با کپی کردن هر دسته از اخبار که مایل بودند آن ها را درون سایت های خود قرار دهند.
شما نیز می توانید برای قرار دادن آدرسRSS اخبار خود، در قسمت عنوان خبر، لینک هرکدام از عناوین خبری خود را کپی کرده و برای استفاده عموم در سایت خود قرار دهید.

طراحی سایت در اصفهان

 

دیدگاه ها
پربازدیدترین ها