مورد علاقه ها 0
مشاوره و تماس سریع : 09120532653

تصاویر متن

وقتی به نمایش متن در استایل و فونتی نیاز دارید که با HTMLامکان پذیر نیست تصاویری از متن ایجاد کنید و به ایمیل تان اضافه کنید تصاویر متن وقتی کاربرد دارند که نشان تجاری شما فونت و استایل ویژه ان باشد که امکان ایجاد مجدد ان در HTML نیست.

نرم افزار ایمیل اغلب تا زمانی که مخاطب امکان نمایش تصاویر را ممکن سازد ان ها را مسدود می کند بنابراین دقت کنید متن استایل نشان تجاری شما برای انتقال ایده ی اصلی ایمیل حیاتی نباشد .

کلمات و عنوان ها
با طراحی کلمات و عناوین به شکل خاص با استفاده از ابزارهای طراحی گرافیک می توانسد ظاهر متن را به میل خود تغییر دهید تا:
• حالت های ویژه ایجاد کنید.
• توجه بیشتر بیننده را به کلمات جلب کنید.
• تاثیر معنی اصلی کلمات را تقویت کنید.

نمونه ای از تصویر متن استایل دار را نشان می دهد که به عنوان لنگر تصویری برای جلب توجه کار می رود و تاثیر معنای کلمات را تقویت می کند .وقتی لوگوی شما شامل متنی با استایل و فونت های منحصر به فرد است که HTML نمایش داده نمی شود تصاویر کلمات کاربرد دارد.

امضاها

استفاده از تصویر اسکن شده ی امضایتان به ایمیل حالتی خصوصی می دهد به طوری که گویی شخصا" ان را امضا کرده اید.تصاویر امضا برای نامه های تجاری مطبوعات و دعوت نامه های عالی است.
از شخص دیگری بخواهید نام شما را امضا کند یا نامتان را برای ایمیل به شیوه ای امضا کنید که با امضای اسناد دیگر متفاوت باشد بدین ترتیب کسی نمی تواند امضای ایمیل را جعل و از ان سوء استفاده کند.
 
دیدگاه ها
پربازدیدترین ها